2020-08-27, 15:04
Avslutad
Inlägget där Axel ber Bard pitcha (13 april 2017)

https://www.facebook.com/alexander.bard/posts/10154198951226403

"hej, alexander. jag gillar inte att jobba, så jag hoppas på att kunna bli ekonomiskt oberoende. ett sätt att bli det numera är tydligen att podda, så nu gör jag det med Myra och Henrik. om du har tid, lyssna gärna. om du gillar, pls like, favourite, comment and subscribe. du får ställa upp nu med tanke på hur jävla många views jag har gett army of lovers på youtube."

varpå Alexander som är snäll gör det (14 april 2017)

https://twitter.com/Bardissimo/status/852938017778151425

"I confess #Haveristerna is hottest new podcast in Swedish since
@AronFlam
launched magnificent #DekonstruktivKritik."

Snacka om att hugga Bard i ryggen.
Citera
2020-08-27, 15:18
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Haveristerna

Tråden under det där inlägget är värsta kuksugande aids-lemonpartyt med alla haverister lapande gubbens anus.
Citera
2020-08-27, 15:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PedofilenTim
Henko är allra mest känd för sin otrohet och få sina tänder inslagna sen ringer han och är hotfull. Psykosen gör att sen går allt på repeat i 20 år som en trasig hjärna då han blev dömd för det inte vill Bard ha med en sån bebis att göra

https://forumfiles.com/z257q3N0o4/Hedemora_TR_B379-01_pdf

Han bodde i mammas källare så sent som 2016 enligt flashback själv!
(FB) interasistmen.se (34 år gammal)
Vem fan bryr sig om ett bråk som skedde när gm/bo var 18? Herregud.
Citera
2020-08-27, 15:39
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Raukberg
Vem fan bryr sig om ett bråk som skedde när gm/bo var 18? Herregud.

Det är roligt då det förklarar varför Henko sluddrar i podden och är roligt då han är den som fått tänderna utslagna.

Henko får gärna komma ner till Stockholm och mäta sina krafter mot våldtäktstransan, frågan är om han inte gör en Bard och bangar. Be honom ta med trabanjo och/eller kniv samt sitt gäng då vi inte sysslar med MMA här.
Citera
2020-08-27, 15:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Avesta-Pedofilen
Det är roligt då det förklarar varför Henko sluddrar i podden och är roligt då han är den som fått tänderna utslagna.

Henko får gärna komma ner till Stockholm och mäta sina krafter mot våldtäktstransan, frågan är om han inte gör en Bard och bangar. Be honom ta med trabanjo och/eller kniv samt sitt gäng då vi inte sysslar med MMA här.
Han fick ju inga tänder utslagna. Läste du domen slarvigt kanske?

Om du vill fightas så är det väl bara att kontakta honom? Eller tror du att jag är Henko? Kan avslöja att nej, det är jag inte.
Citera
2020-08-27, 16:08
Avslutad
Citat:
Han fick ju inga tänder utslagna. Läste du domen slarvigt kanske?

Om du vill fightas så är det väl bara att kontakta honom? Eller tror du att jag är Henko? Kan avslöja att nej, det är jag inte.

Inslagna, bra att du rättar. Att fittan sitter och ringer och hotar folk över saker han själv orsakat som den sugbög han är har dock inte förändrats på 20 år.

Alla har inte bott hemma hos mamsen till de var 35.
Senast redigerad av Avesta-Pedofilen 2020-08-27 kl. 16:12.
Citera
2020-08-27, 16:23
Avslutad
Riktigt uppmärksamhetssökande det där ja. Man fattar ju vem som hållt på och stalkat vem.

Konstigt att alla utom deras kompisar bangar deras podd.
Citera
2020-08-27, 16:40
Avslutad
Citat:
Inslagna, bra att du rättar. Att fittan sitter och ringer och hotar folk över saker han själv orsakat som den sugbög han är har dock inte förändrats på 20 år.

Det var en väldigt hård och besk kritik, ytterst tänkvärd.
Citera
2020-08-27, 16:42
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Haveristerna

"hej, alexander. jag gillar inte att jobba, så jag hoppas på att kunna bli ekonomiskt oberoende. ett sätt att bli det numera är tydligen att podda, så nu gör jag det med Myra och Henrik. om du har tid, lyssna gärna. om du gillar, pls like, favourite, comment and subscribe. du får ställa upp nu med tanke på hur jävla många views jag har gett army of lovers på youtube."

varpå Alexander som är snäll gör det (14 april 2017)

https://twitter.com/Bardissimo/status/852938017778151425

"I confess #Haveristerna is hottest new podcast in Swedish since
@AronFlam
launched magnificent #DekonstruktivKritik."

Snacka om att hugga Bard i ryggen.

Man ska inte kniva gamla kompisar i ryggen sådär. Bäst att dricka nått och glömma hela episoden.
Senast redigerad av Henrik.Johansson 2020-08-27 kl. 16:44.
Citera
2020-08-27, 17:01
Avslutad
Det kommer alltid finnas människor som älskar Alexander Bard trots hans glappkäft för vad han gjort för HBT-människor och sexarbetare som inte har en tanke på att vara på hans lista utan känner honom från rännstenen. Men också för att han är rolig och trevlig.

Lojalitet är en bra egenskap.
Senast redigerad av Haveristerna 2020-08-27 kl. 17:06.
Citera
2020-08-27, 17:19
Medlem
Citat:

"utslagna" antyder att någons tänder flugit ut ur munnen - det är ju inte vad som hänt här även om de blivit skadade - vilket av sammanhanget att döma bara verkar vara en jävla otur (för båda parter).

Inte för att det på något vis är likvärdigt med vad som skett senaste två åren där en psykotisk transa som stalkar poddens skapare söker upp kändisar som de fejdat med och förser dessa med skärmdumpar och skvaller som kan användas som utpressningsverktyg mot Haveristerna för att slippa bli granskade.

Med tanke på din profilbild, ditt namn och din knala posthistorik gissar jag dock att du är totalt oförstående inför detta.
Citera
2020-08-27, 17:31
Avslutad
Citat:
"utslagna" antyder att någons tänder flugit ut ur munnen - det är ju inte vad som hänt här även om de blivit skadade - vilket av sammanhanget att döma bara verkar vara en jävla otur (för båda parter).

Inte för att det på något vis är likvärdigt med vad som skett senaste två åren där en psykotisk transa som stalkar poddens skapare söker upp kändisar som de fejdat med och förser dessa med skärmdumpar och skvaller som kan användas som utpressningsverktyg mot Haveristerna för att slippa bli granskade.

Med tanke på din profilbild, ditt namn och din knala posthistorik gissar jag dock att du är totalt oförstående inför detta.

Ja att bli granskad av Haveristerna är värsta läskiga, alla bryr sig.

Sitter du här och grinar över nått som hände för ett år sen nu.

Ditt simpande är patetiskt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in