2020-09-02, 22:11
Medlem
GammalGubbkuks avatar
Från Annas Instagram:

https://postimg.cc/gallery/nB9fdzQ

Gofika, mat, selfies och bild på ett "klokt" citat. Det vanliga från Fettet med andra ord.
Citera
2020-09-02, 22:29
Medlem
cece123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GammalGubbkuk
Från Annas Instagram:

https://postimg.cc/gallery/nB9fdzQ

Gofika, mat, selfies och bild på ett "klokt" citat. Det vanliga från Fettet med andra ord.

Anna lägger upp sina motton, fetbildning till folket.

I Annas värld är det en modig stor sak att gå sin egna väg, när hon vänder på sin pullover så att rosetten kommer på framsidan, vid halsen..
Istället för nacken, vilket var populärt för 6 år sen.. därför lägger hon upp dagens motto, riktad till henne själv.
Hon följer sitt hjältegoda, ödmjuka, fina hjärts.
Hon tog upp att hon minsann kunde gå sin egna väg apo med tröjen i dagen live.. I bilen..
Du är såååååå modig Anna 🙏🙏🙏
Senast redigerad av cece123 2020-09-02 kl. 22:40.
Citera
2020-09-02, 22:31
Medlem
Uranoss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GammalGubbkuk
Nu gjorde du en gammal man glad!

Vem älskar inte lite GammalGubbkuk...

För övrigt så tror jag att Annas alla lives, då hon sitter i bilen och väntar på någon ”hemlig”, är fejk. Hur kommer det sig annars att ALLA hon väntar på ALLTID är så sena? Jag är övertygad om att vår sjungande världsstjärna ”hittar på” olika aktiviteter för att kunna sända live i olika miljöer. Allt för att verka ”upptagen” under dagen ...
Citera
2020-09-02, 22:32
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av vemvisste
Här kan Du läsa om katt vaktandet.
https://www.picuki.com/profile/annatoledanobook

Picuki.com är tydligen något man kan använda för att redigera andras Instagram-inlägg, och många är rädda för det på en sida som jag hittade:

https://forums.tapas.io/t/maybe-this...s-picuki/43071

Så om det inte finns någon länk till ett existerande IG-inlägg, eller möjligen en screenshot av ett IG-inlägg, då är det inte pålitligt. Flashback måste ha någon slags trovärdighet tycker jag, och då är riktiga bevis för påståenden ytterst viktigt.
Citera
2020-09-02, 22:34
Medlem
DreamTwisters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av eoku
Picuki.com är tydligen något man kan använda för att redigera andras Instagram-inlägg, och många är rädda för det på en sida som jag hittade:

Så om det inte finns någon länk till ett existerande IG-inlägg, eller möjligen en screenshot av ett IG-inlägg, då är det inte pålitligt. Flashback måste ha någon slags trovärdighet tycker jag, och då är riktiga bevis för påståenden ytterst viktigt.
Du påstår det, men kan naturligtvis inte belägga det. Så du får väl helt enkelt göra som alla andra; läs tråden och hitta de länkar du efterfrågar. Tid har du ju uppenbart gott om

BTW finns det många foliehattar som på många sajter hävdar att 5G är livsfarligt. Förekomsten av slik idioti på nätet är knappast ett bevis på sanningshalten i påståendena...
Senast redigerad av DreamTwister 2020-09-02 kl. 22:37.
Citera
2020-09-02, 22:43
Medlem
Citat:
Det ska inkluderas länkar till enskilda inlägg där påståendena finns. Ingen orkar leta igenom hela deras Insta och därför blir det lätt att ljuga om såna saker, och sen hävda att de har raderat inläggen.
Som sagt, story finns bara kvar 24 h. Men allt har bekräftats både dubbelt och trippelt av både My och Anna (kattvakteriet) resp av My (cykelstöld och larm/kameror).
Citera
2020-09-02, 22:44
Medlem
Ikeas-julbords avatar
Tanke: man borde årligen utse Annas största bragd under året som gått. Eventuellt i samband med en Bookmässa eller liknande. Med tanke på hur mycket guld hon levererar kanske man inte kan hålla sig till endast en bragd utan får utse vinnarbidrag i olika kategorier. T ex Mat, Goda gärningar, Nyfunna bekantskaper, Avslutade bekantskaper, Årets längsta live, Årets längsta sms, Allvarligaste skadan/olycksfallet, Mest lyckade samarbetet...

Några starka bidrag från 2020 som jag spontant kommer att tänka på är Kattvaktandet, Besöket hos Ingrosso-åldringarna, Projekt: krossa Pernilla Wahlgren (vilket kanske iofs bör räknas ihop med Ingrosso-åldringarna), Valvet-dieten, Projekt: krossa Bloggbevakning, Bikinimodellandet (i strl S), Brutna svanskotan efter allt skidåkande, Knullfrågestunden, Blåsa liten mattfirma, Vanessas tårfyllda 18-årsfest – i samarbete med Partykungen, Heldagen av hjälteinsatser när Åza Brennander besökte Suckunge. Och mycket annat. Mängden material är enorm!
Citera
2020-09-02, 22:47
Medlem
Citat:

Screenshots finns även i detta inlägg
https://bloggbevakning.se/2020/08/14...hit-list-igen/
Citera
2020-09-02, 22:51
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av DreamTwister
Du påstår det, men kan naturligtvis inte belägga det. Så du får väl helt enkelt göra som alla andra; läs tråden och hitta de länkar du efterfrågar. Tid har du ju uppenbart gott om

BTW finns det många foliehattar som på många sajter hävdar att 5G är livsfarligt. Förekomsten av slik idioti på nätet är knappast ett bevis på sanningshalten i påståendena...

Jag har inte tid att läsa hela tråden på 3408 sidor. Men du kan läsa om Picuki:

https://www.picuki.com/page/about
"Picuki.com is a simple Instagram editor and viewer. You can browse and edit Instagram profiles, stories, followers, posts, tags and locations for an unlimited period of time and completely for free. You can check your posts or your friends' profile posts, followers and profiles that they are following. You can also explore any Instagram tag, e.g. #happy, or you can check likes and comments under any post. Enjoy using Picuki.com and share it with your friends on social networks."

Man kan alltså ändra i ett Insta-inlägg med det verktyget. Så när någon visar ett Insta-inlägg som ligger i Picuki.com, då är det opålitligt.

Hejdå
Citera
2020-09-02, 22:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ikeas-julbord
Tanke: man borde årligen utse Annas största bragd under året som gått. Eventuellt i samband med en Bookmässa eller liknande. Med tanke på hur mycket guld hon levererar kanske man inte kan hålla sig till endast en bragd utan får utse vinnarbidrag i olika kategorier. T ex Mat, Goda gärningar, Nyfunna bekantskaper, Avslutade bekantskaper, Årets längsta live, Årets längsta sms, Allvarligaste skadan/olycksfallet, Mest lyckade samarbetet...

Några starka bidrag från 2020 som jag spontant kommer att tänka på är Kattvaktandet, Besöket hos Ingrosso-åldringarna, Projekt: krossa Pernilla Wahlgren (vilket kanske iofs bör räknas ihop med Ingrosso-åldringarna), Valvet-dieten, Projekt: krossa Bloggbevakning, Bikinimodellandet (i strl S), Brutna svanskotan efter allt skidåkande, Knullfrågestunden, Blåsa liten mattfirma, Vanessas tårfyllda 18-årsfest – i samarbete med Partykungen, Heldagen av hjälteinsatser när Åza Brennander besökte Suckunge. Och mycket annat. Mängden material är enorm!
Fyller på med att hon faktiskt slutade äta bröd också. I en? Två? Dagar. Allt för hälsan!
Citera
2020-09-02, 22:57
Medlem
Ikeas-julbords avatar
Citat:
Jag har inte tid att läsa hela tråden på 3408 sidor. Men du kan läsa om Picuki:

https://www.picuki.com/page/about
"Picuki.com is a simple Instagram editor and viewer. You can browse and edit Instagram profiles, stories, followers, posts, tags and locations for an unlimited period of time and completely for free. You can check your posts or your friends' profile posts, followers and profiles that they are following. You can also explore any Instagram tag, e.g. #happy, or you can check likes and comments under any post. Enjoy using Picuki.com and share it with your friends on social networks."

Man kan alltså ändra i ett Insta-inlägg med det verktyget. Så när någon visar ett Insta-inlägg som ligger i Picuki.com, då är det opålitligt.

Hejdå

Samma inlägg hittas i original på Anna Books Instagram, utan någon vidare stor ansträngning. Du får väl för fan jobba lite själv.
Du påminner om en viss kuf som bl a brukar förpesta Bloggbevaknings kommentarsfält.
Citera
2020-09-02, 23:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ikeas-julbord
Samma inlägg hittas i original på Anna Books Instagram, utan någon vidare stor ansträngning. Du får väl för fan jobba lite själv.
Du påminner om en viss kuf som bl a brukar förpesta Bloggbevaknings kommentarsfält.
Inlägg 38928 och ett litet gäng sidor fram och några bak rekommenderar jag annars i denna tråden.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in