Citat:
Ursprungligen postat av
Uranos
Vem älskar inte lite GammalGubbkuk...
För övrigt så tror jag att Annas alla lives, då hon sitter i bilen och väntar på någon ”hemlig”, är fejk. Hur kommer det sig annars att ALLA hon väntar på ALLTID är så sena? Jag är övertygad om att vår sjungande världsstjärna ”hittar på” olika aktiviteter för att kunna sända live i olika miljöer. Allt för att verka ”upptagen” under dagen ...
Ja, hon hintar alltid om "viktiga möten", "hemligt" och "träffa en speciell person" osv... Hon vill få allt att låta som om det handlar om stora jobb, artistuppdrag, fina erbjudanden och kändisvänner.
I själva verket är det nog snarare möten med advokater, socialvården och polisen angående Felicia och Snoppviftarens gärningar, samt hennes eget bedrägeri mot matthandlaren.
Jobbmötena består i att åka hem till Doktor Alban och be honom hjälpa henne få upp en gammal skiva på Spotify.
Speciella vänner är My och den där Åza.
Jag kan mycket väl tänka mig att många gånger ska hon inte alls träffa nån eller göra nåt särskilt, men hon åker ut för att vi ska TRO att hon har fullt upp. Hon sa ju själv att "det är många som tror att jag bara sitter hemma, men det är inte sant"...
Nej, Anna. Ingen tror att du bara sitter hemma. Alla vet att du ränner omkring överallt på solarier, salonger, restauranger och tränger dig på hos gamlingar, och diverse andra.
Det är det att du inte gör nåt VETTIGT som det handlar om. Och det VET alla att du inte gör.