2020-09-03, 03:47
Medlem
Lala.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Loquita
Yes här kommer dagens live 😊

https://youtu.be/uA2Cq3D4SEk

Nej men jag tackar! Nu hoppas jag på högkvalitativ underhållning! 🥳
Citera
2020-09-03, 05:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DreamTwister
Nej då, finns länkar till det som påstås här i tråden. Att du inte ids leta upp dom är ditt problem. Låt bli att göra det till vårt
Intressanta inlägg...
Citera
2020-09-03, 05:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ikeas-julbord
Samma inlägg hittas i original på Anna Books Instagram, utan någon vidare stor ansträngning. Du får väl för fan jobba lite själv.
Du påminner om en viss kuf som bl a brukar förpesta Bloggbevaknings kommentarsfält.
Lägg inte energi på grevinnans spökskrivare
Citera
2020-09-03, 05:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OhMyGaddar
För cirka två dagar sedan skrev Anna följande inlägg på Instagram:

"[i]På allmän begäran efter min LÅNGLIVE här på Instagram igår 😁 Då jag bla. gjorde en liten nagelvårdsbehandling på mig själv 💅🏼 Så har jag blivit BOMBAD med frågor om produkterna jag använder, så här kommer lite info till er som visat och kan tänkas uppskatta lite ärliga tips 😊 @scratchofsweden är inget nytt märke för mig - jag har fått ynnesten att vara med sedan starten för ganska precis 35 år sedan ⭐️ Då ägarinnan är en av mina och min familjs närmsta och bästa vänner 🥰 @scratchofsweden s produkter har jag således använt hela mitt liv och jag älskar dem med hela mitt hjärta. Det går att läsa mer om alla produkter på deras hemsida och man kan följa dem här på Instagram om man är intresserad av den bästa vården för sina naturliga naglar. Jag kan rekommendera ALLT!!! Men, dessa produkterna som ni ser på bilderna är mitt ” Always must have home and with me kit “ 👌🏽⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️ Med hjälp av detta lilla enkla kit bestående av, 1 Crystal Stone, 1st 3-stegsfil, Nail Food nageloljan, No dry hands handkräm, Night Repair och lacket No Yellow Nail så håller sig mina naglar snygga, starka och välvårdade varje dag. Alla produkterna är vårdande och stärkande och Scratch Nails har under årens lopp vunnit många fina utmärkelser och priser. Passar på att säga TACK älskade @marie_geraldine_houston för den sanslöst vackra 30 årsjubileums flaskan i Kristall med Scratch Nails Nail Food - den har sin speciella plats här hemma always and forever 😉 Love you and your hole family❤️"

Bildlänk till inlägget: https://ibb.co/t3MyjTT

Illa dold reklam?

Märstatunnans försök till reklam för varan ger motsatt effekt. Ingen kommer vilja köpa den. Likadant med restaurangen i Sigtuna. Snacka om orddiarre och pinsamt översvallande a la tonåring.
Citera
2020-09-03, 07:30
Medlem
stardust74s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ikeas-julbord
Tanke: man borde årligen utse Annas största bragd under året som gått. Eventuellt i samband med en Bookmässa eller liknande. Med tanke på hur mycket guld hon levererar kanske man inte kan hålla sig till endast en bragd utan får utse vinnarbidrag i olika kategorier. T ex Mat, Goda gärningar, Nyfunna bekantskaper, Avslutade bekantskaper, Årets längsta live, Årets längsta sms, Allvarligaste skadan/olycksfallet, Mest lyckade samarbetet...

Några starka bidrag från 2020 som jag spontant kommer att tänka på är Kattvaktandet, Besöket hos Ingrosso-åldringarna, Projekt: krossa Pernilla Wahlgren (vilket kanske iofs bör räknas ihop med Ingrosso-åldringarna), Valvet-dieten, Projekt: krossa Bloggbevakning, Bikinimodellandet (i strl S), Brutna svanskotan efter allt skidåkande, Knullfrågestunden, Blåsa liten mattfirma, Vanessas tårfyllda 18-årsfest – i samarbete med Partykungen, Heldagen av hjälteinsatser när Åza Brennander besökte Suckunge. Och mycket annat. Mängden material är enorm!

Jag vill nominera gräsklippandet, då hon ångade fram och demonstrerade inte bara att hon kan men hur man på bästa sätt förstör sin gräsmatta. Denna nominering kan bakas ihop med trädgårsmästarinnans plantering av ängblommor (frön) på sensommaren, i en ca 3 kvadratmeter lång jordplätt. I en slänt.
Citera
2020-09-03, 07:34
Medlem
Onkel-Ben-nys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Slemmikus
Märstatunnans försök till reklam för varan ger motsatt effekt. Ingen kommer vilja köpa den. Likadant med restaurangen i Sigtuna. Snacka om orddiarre och pinsamt översvallande a la tonåring.
Vad det gäller Valvet i Sigtuna så det precis som för alla andra som försöker sig på ett samarbete med Anna avslutat. Anna saknar helt känsla för takt och måttfullhet, bara kräver mer och mer och blir sen aggressiv och otrevlig. Droppen var efter Lucas födelsedag (trippelburgare) då Anna trodde det kunde bli en vana att få mat för 6 personer hemkörd med en par mils resväg.
Citera
2020-09-03, 08:07
Medlem
GammalGubbkuks avatar
Från Annas Instagram:

annatoledanobook Folk kan tro vad de vill 😁 Men genom åren är det såååå mycket människor som längtat och undrat varför mitt ANNA album inte gått att få tag i?! NU ÄR DET ÄNTLIGEN tillgängligt och perfekt till helgen👏🏽👌🏽🙌🏽 Jag är såååå stolt över detta albumet och det faktumet att jag själv varit med och skrivit både musik och texterna på merparten av albumets alla låtar❤️🥰❤️ Jag är så lycklig för det här och en som varit drivande i allt bakom och pushat för att det faktiskt skulle bli av!! Är min dotter @feliciabook ❤️ nu senast i podden @hitfabriken Min Mamma Anna Book så lyfte hon mig och min egna musik på ett fantastiskt fint sätt för mig som värmde mitt hjärta ☺️❤️ Avsnittet med Felicia finns där poddar finns, för dig som vill lyssna ☺️ Men också min vän sedan 30 år nu❤️ @dralbanofficial TACK som fan Alban 🙏🏼 DU VET vad jag sa privat 😉 tack tack tack! Till dig som läser detta - In på Spotify och lyssna nu, du hittar albumet ANNA som är helt på Engelska under min diskografi på Spotify ⭐️ STORT TACK till er som lyssnar och ger support det betyder mycket. Jag har jobbat med många stora låtskrivare, Per Gessle, Christer Sandelin, Tommy Ekman, Marie Fredriksson, Lasse Lindbom mfl. mfl. Men, jag måste säga att det är för jävla roligt att jag under åren har fått och kunnat skriva egen musik som kommit från mig, min själ, mitt hjärta och mina tankar - detta är jag ANNA 😁🙏🏼❤️🥰😍 PUSS!!!

Perfekt till helgen och helt på Engelska! Wow!
Citera
2020-09-03, 08:07
Medlem
nytt på story, passande att låten heter its a shame i dessa dagar

https://postimg.cc/gallery/hhNBkGV
Citera
2020-09-03, 08:12
Medlem
GammalGubbkuks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Slemmikus

För att inte tala om att hon påstår att hon använt produkterna i 35 år och ALLTID har dem hemma. Det är produkter för NATURLIGA naglar ju. Anna har väl för tusan inte haft annat än de där äckliga lösnaglarna tidigare, och lagt ut mängder med bilder på Bästa Nagelsalongen osv... Men det är ju inget nytt att Anna pratar smörja.

Edit: Om jag nån gång ska käka i Sigtuna så inte fan känner jag mig sugen på Valvet nu i alla fall...
Senast redigerad av GammalGubbkuk 2020-09-03 kl. 08:31. Anledning: Tillägg
Citera
2020-09-03, 08:22
Medlem
Scamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trottwell
Mata inte trollet, låt dåren självdö.
Trollet kommer matas för all oändlighet, finns inget stop.
Citera
2020-09-03, 08:28
Medlem
GammalGubbkuks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Uranos
Vem älskar inte lite GammalGubbkuk...

För övrigt så tror jag att Annas alla lives, då hon sitter i bilen och väntar på någon ”hemlig”, är fejk. Hur kommer det sig annars att ALLA hon väntar på ALLTID är så sena? Jag är övertygad om att vår sjungande världsstjärna ”hittar på” olika aktiviteter för att kunna sända live i olika miljöer. Allt för att verka ”upptagen” under dagen ...

Ja, hon hintar alltid om "viktiga möten", "hemligt" och "träffa en speciell person" osv... Hon vill få allt att låta som om det handlar om stora jobb, artistuppdrag, fina erbjudanden och kändisvänner.

I själva verket är det nog snarare möten med advokater, socialvården och polisen angående Felicia och Snoppviftarens gärningar, samt hennes eget bedrägeri mot matthandlaren.

Jobbmötena består i att åka hem till Doktor Alban och be honom hjälpa henne få upp en gammal skiva på Spotify.

Speciella vänner är My och den där Åza.

Jag kan mycket väl tänka mig att många gånger ska hon inte alls träffa nån eller göra nåt särskilt, men hon åker ut för att vi ska TRO att hon har fullt upp. Hon sa ju själv att "det är många som tror att jag bara sitter hemma, men det är inte sant"...

Nej, Anna. Ingen tror att du bara sitter hemma. Alla vet att du ränner omkring överallt på solarier, salonger, restauranger och tränger dig på hos gamlingar, och diverse andra.
Det är det att du inte gör nåt VETTIGT som det handlar om. Och det VET alla att du inte gör.
Citera
2020-09-03, 08:33
Medlem
GammalGubbkuks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Onkel-Ben-ny
Vad det gäller Valvet i Sigtuna så det precis som för alla andra som försöker sig på ett samarbete med Anna avslutat. Anna saknar helt känsla för takt och måttfullhet, bara kräver mer och mer och blir sen aggressiv och otrevlig. Droppen var efter Lucas födelsedag (trippelburgare) då Anna trodde det kunde bli en vana att få mat för 6 personer hemkörd med en par mils resväg.

Och hon smygfotade budkillen bakifrån dessutom och la ut på insta...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in