2020-08-30, 03:42
Medlem
Ärligt talat nu, vem och vad är ''räven''? Någon f.d coach?
2020-08-30, 04:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lindgren31
Ärligt talat nu, vem och vad är ''räven''? Någon f.d coach?
Keyser Soze
2020-08-30, 10:43
Medlem
JaredLetos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av frekkinhead
Räven är en kvinna
Ska du fortsätta tala i gåtor eller kan du börja tala klarspråk? Finns ingen jävla räv.
2020-08-30, 11:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av se8035
Tvivlar på att du skev 1000 om dagen. Som sagt i den här tråden hör vi lögner dagligen om det inte är ifrån en kille i oman så har vi en som satt i ett skype samtal med sussi, anders, kretching och company och drar koks.
100 i timmen i 10 timmar. Varför skulle det vara omöjligt? Jag skrev inte det varje dag utan just dagarna innan jag blev bannad.
2020-08-30, 11:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JaredLeto
Du måste ju ha gjort någonting, tänker jag rent spontant.

Fått många varningar eller?
En varning under 1.5 år och bara feedback som förbättrades efter varje gång, bekräftat av coacherna att det gick bättre varje gång.
2020-08-30, 11:38
Medlem
Kör Texkings via CC? Utbetalningsform?
2020-08-30, 13:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sarajevo
Kör Texkings via CC? Utbetalningsform?

Har precis börjat där, men de använder chattcentralen och om jag har förstått allting rätt använder de bitsafe och payoneer, men man har eventuellt möjlighet till annan utbetalningsform.
2020-08-30, 15:45
Medlem
frekkinheads avatar
Citat:
Ska du fortsätta tala i gåtor eller kan du börja tala klarspråk? Finns ingen jävla räv.

Haha okej. Whatever you say, Jared... whatever you say
2020-08-31, 00:34
Medlem
JaredLetos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av frekkinhead
Haha okej. Whatever you say, Jared... whatever you say
Berätta vem det är då. Få slut på spekulationerna och berätta vem denne räv är då.
2020-08-31, 01:50
Medlem
Citat:
Berätta vem det är då. Få slut på spekulationerna och berätta vem denne räv är då.

Jag skrev fel förut när jag skrev att räven var en man. Räven är dock inte heller någon kvinna, inte enligt mig. Räven har en mycket mer känslomässig karaktär. Den är slug och beräknande. Ingen du vill ha nere vid dina sängfötter.

Du kanske har hört talas om extrema organisationer och liknande förut? Maffia och brottssyndikat är kanske det första som dyker upp i dina tankar. Men räven är något helt annat. Den ingår och förmedlar någonting som påverkar flera tiotusentals människor varje dag. Du skulle aldrig tro det om du fick reda på det. Du måste helt enkelt se med egna ögon. Saker som samhället förnekar att de existerar. Allt som är bortom normal logik och vetenskap. Räven. Den tar dig. Den förtär dig. Så var försiktig och räkna hönsen.
2020-08-31, 01:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ingenmat123
Jag skrev fel förut när jag skrev att räven var en man. Räven är dock inte heller någon kvinna, inte enligt mig. Räven har en mycket mer känslomässig karaktär. Den är slug och beräknande. Ingen du vill ha nere vid dina sängfötter.

Du kanske har hört talas om extrema organisationer och liknande förut? Maffia och brottssyndikat är kanske det första som dyker upp i dina tankar. Men räven är något helt annat. Den ingår och förmedlar någonting som påverkar flera tiotusentals människor varje dag. Du skulle aldrig tro det om du fick reda på det. Du måste helt enkelt se med egna ögon. Saker som samhället förnekar att de existerar. Allt som är bortom normal logik och vetenskap. Räven. Den tar dig. Den förtär dig. Så var försiktig och räkna hönsen.

Vad är meningen med att trolla?
2020-08-31, 02:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lindgren31
Vad är meningen med att trolla?

Jag trollar inte. Kolla tillbaka i tråden så förstår du.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in