2020-08-28, 17:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av frekkinhead
De gillar inte att du stjäler deras pengar. De HATAR kvantitet, jag lovar dig.
En coachs våta dröm är att du läser alla ord kunden skriver, ler, föreställer dig det de gör och blir kär i kunden, sedan bekräftar du honom och svarar med minst 3 frågor, och det får inte vara Ja/Nej frågor och inga repetitioner, och du har loggat allting perfekt, och du ställer också frågor om hans intressen och saker som player ska "minnas" om target, du skriver också helt unika saker som player hittat på och loggar det perfekt, sedan 5 minuter senare går du över till nästa meddelande och du hinner göra 40 mess per timme.
Och inte ens detta garanterar att du får vara kvar :-)

Därför man har flera konton, då kan man skriva: "Men gud vad kul att du gjorde det vad ska du göra annars då? Jag är så kåt på dig och vill suga av dig, får jag det? Puss och kram" i typ varje mess, och man slipper den mentala ångesten
Precis. Vem fan sitter och läser de tre-fem sista meddelanden liksom, som de vill att man gör? Man skumläser, kopplar ihop, spelar förvirrad om playern tycker man är trög. Hur ska man annars kunna tjäna pengar?
Jag tyckte dock min kvalitet var relativt god. Men det tyckte visst inte dem. Hur mycket fantasi har du till övers om du skriver 1000 meddelanden om dagen? Någonstans kommer en fråga eller hälsningsfras att repeteras
2020-08-28, 18:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ingenmat123
Gäller detta endast på JH? Vad är "relativt högt teckensnitt"?
Ja detta var hos ”Räven”.
Hade äver 160 i snitt och skrev innan jag blev bannad närmare 1000 meddelanden om dagen.
2020-08-28, 18:25
Medlem
se8035s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sarajevo
Ja detta var hos ”Räven”.
Hade äver 160 i snitt och skrev innan jag blev bannad närmare 1000 meddelanden om dagen.
Tvivlar på att du skev 1000 om dagen. Som sagt i den här tråden hör vi lögner dagligen om det inte är ifrån en kille i oman så har vi en som satt i ett skype samtal med sussi, anders, kretching och company och drar koks.
2020-08-28, 19:33
Medlem
JaredLetos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sarajevo
Precis. Vem fan sitter och läser de tre-fem sista meddelanden liksom, som de vill att man gör? Man skumläser, kopplar ihop, spelar förvirrad om playern tycker man är trög. Hur ska man annars kunna tjäna pengar?
Jag tyckte dock min kvalitet var relativt god. Men det tyckte visst inte dem. Hur mycket fantasi har du till övers om du skriver 1000 meddelanden om dagen? Någonstans kommer en fråga eller hälsningsfras att repeteras
Du måste ju ha gjort någonting, tänker jag rent spontant.

Fått många varningar eller?
2020-08-28, 20:19
Medlem
Blev antagen hos TexKings, får se om de är bra eller inte.
2020-08-28, 20:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av se8035
Tvivlar på att du skev 1000 om dagen. Som sagt i den här tråden hör vi lögner dagligen om det inte är ifrån en kille i oman så har vi en som satt i ett skype samtal med sussi, anders, kretching och company och drar koks.

1000 + meddelande om dagen är inte så svårt på cw i mina ögon, jag snittar just nu 1093 meddelande per dag med en svars ratio på 89,44 %. Så man kan ju om man orkar lägga ner tid på det och skriver fort.
2020-08-28, 21:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av maxitaxiiii
1000 + meddelande om dagen är inte så svårt på cw i mina ögon, jag snittar just nu 1093 meddelande per dag med en svars ratio på 89,44 %. Så man kan ju om man orkar lägga ner tid på det och skriver fort.

Fast det är ju på cw. Skriver man 1000 meddelanden varje dag på chattcentralen så blir du ju avstängd. Det spelar ingen roll hur bra du skriver och hur mycket pengar du drar in till företaget. Nej, man ''stjäl'' ironiskt nog pengar från dem. Vad är 1 + 1? 11. Lär dig av räven.
2020-08-28, 21:51
Medlem
Citat:
Fast det är ju på cw. Skriver man 1000 meddelanden varje dag på chattcentralen så blir du ju avstängd. Det spelar ingen roll hur bra du skriver och hur mycket pengar du drar in till företaget. Nej, man ''stjäl'' ironiskt nog pengar från dem. Vad är 1 + 1? 11. Lär dig av räven.

Jag arbetar inte på jh så kan inte svara på hur det är där och då spelar inte det någon roll.
2020-08-28, 21:52
Medlem
Citat:
Jag arbetar inte på jh så kan inte svara på hur det är där och då spelar inte det någon roll.

Nä, men då vet du. Hos cw finns ingen räv. Det gör det på JH. Han vakar över en och klipper en tillslut. Jag tror jag snart blir tagen, jag inväntar min dödsdom.
2020-08-28, 21:53
Medlem
Suchkas avatar
Citat:
1000 + meddelande om dagen är inte så svårt på cw i mina ögon, jag snittar just nu 1093 meddelande per dag
Snyggt. Tror inte ens Oman lyckades komma upp i 30k mess i månaden.
2020-08-28, 21:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Suchka
Snyggt. Tror inte ens Oman lyckades komma upp i 30k mess i månaden.

Nej det är det mycket bullshit som alla skriver här, jag kan visa bevis på det där så jag stöder mitt påstående om mitt snitt nu i augusti. Folk verkar inte kunna de här utan blir aggressiva etc i tråden annars.
2020-08-28, 21:57
Medlem
Citat:
Nä, men då vet du. Hos cw finns ingen räv. Det gör det på JH. Han vakar över en och klipper en tillslut. Jag tror jag snart blir tagen, jag inväntar min dödsdom.

Okej då förstår jag, jag kan som sagt inte påstå något där för har inte jobbat där förutom en period 2018-2019 när jag hade ett annat fulltids jobb men märkte aldrig av det då.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in