2020-08-29, 15:21
Medlem
frekkinheads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gurka111
Njaa märker att ni inte har så bra koll. Det är Breitling som är spindeln i nätet, han står bakom allt. Han uppfann systemet för färgkoderna på operador bland annat. En gång skönt han en kille i knät som loggat "tre barn" under "husdjur" kategorin, det är inte en kille du vill jiddra med. Ingen kan hitta honom, född i Tajikistan numera (enligt ryktet) baserad i Oman, äger flera dadel plantage.

Haha! Stämmer mycket väl
2020-08-29, 15:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av R4hu7
Har för mig att JH insisterar på att man ska skriva på svenska även om target enbart skriver på engelska. Så skit i att pleasa targets, skriv på svenska som vanligt. De får använda sig av Google translate haha.

Exakt, du har helt rätt. Gäller dock även hela chattcentralen (alla deras tomteverkstäder).
2020-08-29, 15:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av se8035
Chatta bara, vad är det svåra, inte så att gubben ska ta dig analt på riktigt?
Ibland känns det så 😭
2020-08-29, 15:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JaredLeto
Jag fick också ordna upp efter "kollegorna" i början men efter ett tag så skiter man fullständigt i vad som har sagts tidigare. Jag läser en bråkdel av vad personen har skrivit sen skriver jag någon inövad text som jag har använt mig av 300 gånger tidigare. Sen går jag till min kyl, knäcker en Nocco, och kör sedan 400 mess till.

Somnar lika bra varje natt.
Du verkar ha fått in knycket!
2020-08-29, 17:03
Avslutad
Upptäcker skatteverket din inkomst automatiskt från dessa chatoperatör företag eller måste man själv deklarare det senare och låta skatteverket veta om denna inkomst? Tror ni det är lätt att komma undan med att skippa skatta isf? Sålänge man tex studerar vid sidan om eller jobbar deltid någonstans så tror skatteverket att det är din enda inkomst, kanske?
2020-08-29, 17:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av superduktig
Upptäcker skatteverket din inkomst automatiskt från dessa chatoperatör företag eller måste man själv deklarare det senare och låta skatteverket veta om denna inkomst? Tror ni det är lätt att komma undan med att skippa skatta isf? Sålänge man tex studerar vid sidan om eller jobbar deltid någonstans så tror skatteverket att det är din enda inkomst, kanske?

Finns andra trådar om detta på flashback. Ställ inte dessa frågor här.
2020-08-29, 21:58
Medlem
Första dagen hos TexKings avklarad. Verkar vara ett helt okej ställe, trevlig Coach. Någon som vet om det finns flera svenska grupper, eller om det bara är en?
Senast redigerad av SuperDuperKnegaren 2020-08-29 kl. 22:09.
2020-08-29, 22:09
Avslutad
Finns det tester man måste göra innan de anställer någon? Jag skulle tro att grammatik är någorlunda viktigt iaf?
2020-08-29, 22:11
Medlem
Citat:
Finns det tester man måste göra innan de anställer någon? Jag skulle tro att grammatik är någorlunda viktigt iaf?

Har bara sökt till TexKings och där fick man svara på 5 vanliga frågor som kan förekomma när man är inne och chattar. Tror att alla chattföretag har någon form av testning innan man anställer.
2020-08-29, 23:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SuperDuperKnegaren
Har bara sökt till TexKings och där fick man svara på 5 vanliga frågor som kan förekomma när man är inne och chattar. Tror att alla chattföretag har någon form av testning innan man anställer.

Ok. Prova och maxa ut med över 1000 meddelanden per dag. Får du ingen feedback efter någon månad så borde det vara ett ganska bra ställe. Förutom lönen då, den är det ju problem med. Ynka 0,13 euro blir man inte rik på. Men bäst av allt - man slipper räven, och behöver aldrig få veta något om honom.
2020-08-29, 23:27
Medlem
Bbobis avatar
Citat:

Finns många sätt.

Åk på semester till kambodja, köp ett 6m visa så kan du öppna ett bankkonto med kort som inte rapporteras till svenska skv. Förlorar väl en del då dina uttag i Sverige blir utländska uttag men inget att jämföra.
2020-08-30, 01:57
Medlem
frekkinheads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ingenmat123
Ok. Prova och maxa ut med över 1000 meddelanden per dag. Får du ingen feedback efter någon månad så borde det vara ett ganska bra ställe. Förutom lönen då, den är det ju problem med. Ynka 0,13 euro blir man inte rik på. Men bäst av allt - man slipper räven, och behöver aldrig få veta något om honom.

Räven är en kvinna

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in