2020-08-31, 02:41
Medlem
JaredLetos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ingenmat123
Jag skrev fel förut när jag skrev att räven var en man. Räven är dock inte heller någon kvinna, inte enligt mig. Räven har en mycket mer känslomässig karaktär. Den är slug och beräknande. Ingen du vill ha nere vid dina sängfötter.

Du kanske har hört talas om extrema organisationer och liknande förut? Maffia och brottssyndikat är kanske det första som dyker upp i dina tankar. Men räven är något helt annat. Den ingår och förmedlar någonting som påverkar flera tiotusentals människor varje dag. Du skulle aldrig tro det om du fick reda på det. Du måste helt enkelt se med egna ögon. Saker som samhället förnekar att de existerar. Allt som är bortom normal logik och vetenskap. Räven. Den tar dig. Den förtär dig. Så var försiktig och räkna hönsen.
Varför citerar du mig om du inte kan svara på min fråga? Jag behöver inte höra om dina hallucinationer, berätta istället vem Räven är.
2020-08-31, 07:51
Medlem
se8035s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JaredLeto
Varför citerar du mig om du inte kan svara på min fråga? Jag behöver inte höra om dina hallucinationer, berätta istället vem Räven är.

Räven gömmer sig bakom kulisserna, ingen vet vem räven. Inte ens räven själv vet vem räven är. Räven snokar här i tråden sägs det...
2020-08-31, 08:05
Medlem
frekkinheads avatar
Citat:

"Men du har fortfarande inte svarat på VART DU BOR." "I vilken ORT BOR DU I!" (även om det står i profilen redan)
"Nu förstod jag inte riktigt din fråga."
"Visa din fitta."
"jag vill knulla du suga av mig inget snack jävla hora"
"hoppas du inte bara är en sådan som bara chattar och chattar, jag är ingen chattare"
"men vart finns du då. du har fortfarande inte skrivit vart du finns."
"varför svarar du inte på mina frågor."
"vill knulla dig på köksbordet och 69an!"
Senast redigerad av frekkinhead 2020-08-31 kl. 08:10.
2020-08-31, 09:47
Medlem
Fråga -

Jag är rätt ny på detta, kör fjärde veckan nu.

Hade strul med att lägga till Bitesafekonto som utbetalningsmetod så de första två veckorna skulle utbetalas nu i lördags, hur lång tid tar det innan man ser dem på sitt Bitsafekonto? Måste man verifiera ID på Bitsafe innan de syns?
2020-08-31, 11:36
Medlem
se8035s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av frekkinhead
"Men du har fortfarande inte svarat på VART DU BOR." "I vilken ORT BOR DU I!" (även om det står i profilen redan)
"Visa din fitta."
"hoppas du inte bara är en sådan som bara chattar och chattar, jag är ingen chattare"
Hej Fakinghead, kan du fortsätta berätta lite skrönor?
Mvh
2020-08-31, 18:28
Medlem
Är det någon som vet när man ska föra över pengar från ett bitsafe konto till ett svenskt konto ifall det är international wire överföringen man väljer? Eller vilket ska man välja av alla olika överföringar som finns?
2020-08-31, 18:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SmallTownHuman
Fråga -

Jag är rätt ny på detta, kör fjärde veckan nu.

Hade strul med att lägga till Bitesafekonto som utbetalningsmetod så de första två veckorna skulle utbetalas nu i lördags, hur lång tid tar det innan man ser dem på sitt Bitsafekonto? Måste man verifiera ID på Bitsafe innan de syns?

Jag brukar se det typ på torsdag eller fredag. Jag vet inte vad du menar med verifiera ID på bitsafe det gör du ju när du skapar kontot. Inte efter att du har gjort det.
2020-08-31, 19:28
Medlem
JaredLetos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av frekkinhead
"Visa din fitta."
Återigen så citeras jag och får inget konkret svar.
Avfärdar er två som troll i fortsättningen och kommer rapportera era inlägg
2020-08-31, 21:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vrag
Är det någon som vet när man ska föra över pengar från ett bitsafe konto till ett svenskt konto ifall det är international wire överföringen man väljer? Eller vilket ska man välja av alla olika överföringar som finns?

Välj SEPA när det är en överföring inom EU/EES (Bitsafe ligger i Nederländerna).
2020-08-31, 23:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ictura
Välj SEPA när det är en överföring inom EU/EES (Bitsafe ligger i Nederländerna).

Okej, tack för svar
2020-09-01, 11:15
Medlem
se8035s avatar
Citat:
Haha, ja på din Discord-server är du säkert en legend. Men här, i den verkliga världen, är du en jävla nolla. Det är nog du som ska sticka, din jävla fjant. Du kan inte inte ens svara på en simpel fråga.
Du, jag har anmält ditt inlägg, du har en negativ energi. Jag gav dig ett svar på vem räven är men du verkar leva i någon sorts förnekelse.

Vilka är de nya SEMC?
2020-09-01, 11:47
Medlem
JaredLetos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av se8035
Du, jag har anmält ditt inlägg, du har en negativ energi. Jag gav dig ett svar på vem räven är men du verkar leva i någon sorts förnekelse.

Vilka är de nya SEMC?
När gjorde du det då? När du citerade mig och frågade den andra tomten om andra skrönor? Ja, det var ju verkligen ett bra svar från dig.

SEMC är inte nya.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in