2020-12-11, 10:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bbobi
Spelar väl ingen roll utan frågan är väl hur trafiken styrs inom portalen och vilka faktorer, prioriteringar, deals ägarna av den har med de olika underleverantörerna av operatörer?

Förvisso, man vet aldrig vad som är sant men det har låtit på andra som jobbar hos texkings att det är en massa trafik.
2020-12-11, 12:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NyttKontoLL
Förvisso, man vet aldrig vad som är sant men det har låtit på andra som jobbar hos texkings att det är en massa trafik.
de va trafik i början men nu suger de johhnys kuk i köping
2020-12-11, 13:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OrtenGrabb163
de va trafik i början men nu suger de johhnys kuk i köping

I början = fram till oktober eller? Det var ju sjuk kö dygnet runt den här sommaren, som höll i sig mycket längre än tidigare år.
2020-12-11, 14:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NyttKontoLL
I början = fram till oktober eller? Det var ju sjuk kö dygnet runt den här sommaren, som höll i sig mycket längre än tidigare år.
Nej fram till November ungefär. Sedan 1 Dec får man kanske 20 mess/dag på tex. Du kanske märker att deras namn inte poppar upp lika ofta vilket är skönt då de ändå inte loggar
2020-12-11, 14:19
Medlem
intesomdetsyness avatar
Citat:
Nej fram till November ungefär. Sedan 1 Dec får man kanske 20 mess/dag på tex. Du kanske märker att deras namn inte poppar upp lika ofta vilket är skönt då de ändå inte loggar

Är inte oper värst? De loggar ingenting, eller så loggar de hela mess.
2020-12-11, 14:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gurka111
Det var ju det ja skrev du kan ju inte läsa vem fan är mongo?
Nej, du skrev att det är bättre att de trollar. Jag menar att båda sakerna är lika störande. Jag har inte anklagat dig för att bete sig så eller kallat dig för mongo.
2020-12-11, 14:25
Medlem
intesomdetsyness avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DodgingJail
Nej, du skrev att det är bättre att de trollar. Jag menar att båda sakerna är lika störande. Jag har inte anklagat dig för att bete sig så eller kallat dig för mongo.

Han är lite trög, du får förklara tydligt för han.
2020-12-11, 14:44
Medlem
Citat:

Sant, har inte sett så mycket ds på sistone. Hoppas operating4u försvinner också. Har sett några gånger när en från oper får en ny chatt. Gubben säger namn och skickar kort. Det loggas inte, däremot kan de logga något som "är hemma nu" eller "tycker om fitta".
2020-12-11, 14:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av intesomdetsynes

Tyckte de var värst, men inte så stor skillnad mot tex.
2020-12-11, 14:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DodgingJail

Kan vi inte bråka lite ändå snälla?
2020-12-11, 15:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av intesomdetsynes
Operator e också dåliga men om man tittar på företag att jobba för så är texmex värst just nu. Inga mess och alltid krångel med utbetalningarna.
2020-12-11, 17:16
Medlem
se8035s avatar
Citat:
Operator e också dåliga men om man tittar på företag att jobba för så är texmex värst just nu. Inga mess och alltid krångel med utbetalningarna.
Texkings är bra, otroligt härlig coach som alltid medverkar i bakgrunden och har snabba lösningar.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in