Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2021-08-01, 18:16
  #11617
Medlem
frekkinheads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bbobi
Ring mamma och berätta hur duktig du är. Kanske slutar hon ångra att hon behöll dig.

ÅH FYFAN JAG KOMMER BBOBI JAG KOMMER SÅ JÄVLA HÅRT ÖVER DITT FULA JÄVLA ANSIKTE DU FÅR MIG SÅ KÅT OCH DU BLIR SÅ TRIGGAD!
2021-08-01, 18:26
  #11618
Medlem
Gesaffelsteins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av frekkinhead
Jag kommer fortsätta länka till privata saker. Tycker du inte det är privat nog att gubbarna skickar sina nummer och för- och efternamn. Man märker att du inte har mycket erfarenhet inom denna bransch för om du hade det så hade du vetat att vi har Skype-grupper där vi som operatörer konstant skickar privata saker på targets, skriver till dem på FB och lockar in dem på andra sidor som vi själva skapat för att tjäna pengar som affiliates. Men lilla sötnosen som du har kanske inte kommit så långt.

Love&Kisses
Ja, men gör det då, om det får dig att känna dig edgy nog att ta dig igenom vardagen så fortsätt för all del.

Ja, det är häftigt att du har din skypeklubb med likasinnade, lite som när Haparandaflickan berättade om vilken härligare miljö än den på JH, hon har med sina operatörsgrupper. Ni är så speciella och gulliga. Jag avundas verkligen dig och dina vänner.
Citat:
Ursprungligen postat av frekkinhead
Och samtidigt har du en target som profilbild. Att du inte kan ha någon form av självinsikt, wow, tycker synd om dig verkligen.
Dansar naken framför dig och skakar min rumpa framför ditt ansikte
Och hur menar du att han är identifierbar på något sätt? Vet du vad han heter eller vart han bor? Om jag skriver i någon annan tråd, kommer någon annan kunna identifiera honom eller kommer de inte lägga så stor vikt vid min avatar?
__________________
Senast redigerad av Gesaffelstein 2021-08-01 kl. 18:30.
2021-08-01, 18:30
  #11619
Medlem
frekkinheads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gesaffelstein
Ja, men gör det då, om det får dig att känna dig edgy nog att ta dig igenom vardagen så fortsätt för all del.

Ja, det är häftigt att du har din skypeklubb med likasinnade, lite som när Haparandaflickan berättade om vilken härligare miljö än den på JH, hon har med sina operatörsgrupper. Ni är så speciella och gulliga. Jag avundas verkligen dig och dina vänner.

Och hur menar du att han är identifierbar på något sätt? Vet du vad han heter eller vart han bor? Om jag skriver i någon annan tråd, kommer nog annan kunna identifiera honom eller kommer de inte lägga så stor vikt vid min avatar?

Ja det kommer jag verkligen att göra för jag vet exakt vem det är.
Dessutom, ja vi är speciella och vi ser ner på "peasants" som dig och Bbobi. Ni är så söta. Vill pussa din lilla mun och köra in min snorre i din trut. Smakar det gott hjärtat? Ska explodera i en massiv orgasm och kväva dig med min kuksås.
2021-08-01, 18:31
  #11620
Medlem
Gesaffelsteins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av frekkinhead
Ja det kommer jag verkligen att göra för jag vet exakt vem det är.
Dessutom, ja vi är speciella och vi ser ner på "peasants" som dig och Bbobi. Ni är så söta. Vill pussa din lilla mun och köra in min snorre i din trut. Smakar det gott hjärtat? Ska explodera i en massiv orgasm och kväva dig med min kuksås.
Vad heter han då, och vart bor han?
2021-08-01, 18:35
  #11621
Medlem
frekkinheads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gesaffelstein
Vad heter han då, och vart bor han?

Haha nu börjar du låta som en target. Varför skulle jag behöva skriva det till dig? Har inget att bevisa för dig.
Pullar sakta mitt anus med ett finger, drar ut fingret och stoppar in det i din mun. Smakar det gott?
2021-08-01, 18:36
  #11622
Medlem
Gesaffelsteins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av frekkinhead
Haha nu börjar du låta som en target. Varför skulle jag behöva skriva det till dig? Har inget att bevisa för dig.
Pullar sakta mitt anus med ett finger, drar ut fingret och stoppar in det i din mun. Smakar det gott?
Tänkte väl det.

Stor i orden, liten på jorden.

Ta o logga ut istället, din pajas.
2021-08-01, 18:38
  #11623
Medlem
frekkinheads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gesaffelstein
Tänkte väl det.

Stor i orden, liten på jorden.

Ta o logga ut istället, din pajas.

Åååh fuck jag blir så våt på ollonet när du blir triggad.

Den kändes va? När du ber om det du vill men du får inte det av mig.

Smakar på din lillsnorre som smakar snus, fyfasen vad mumsigt!
2021-08-01, 19:02
  #11624
Medlem
Gesaffelsteins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av frekkinhead
Åååh fuck jag blir så våt på ollonet när du blir triggad.

Den kändes va? När du ber om det du vill men du får inte det av mig.

Smakar på din lillsnorre som smakar snus, fyfasen vad mumsigt!
Gulle, jag blir så stresset når folk inte holder avtale. Kommer sikkert av at jag er på en måte perfexjonist. Har alltid sakt at de er ingen som trenger å vente på mig. Når man planlegger nogot och folk inte stiller opp blir jag stresset och forbannet. Skjønner du goding. Nu kansellerer jag den turen til Tornio i morgen? Om du hadde villet varit med så hadde du sikkert blitt lessen pga at en jag har gjort en avtale med inte holder den. Ut igjen nu å prova få de til sjelv. Vi hørs gullet. Puss puss
2021-08-01, 19:24
  #11625
Medlem
frekkinheads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gesaffelstein
Hej igjen. De har varit stress hele dagen, men har fått gjort mycket siden jag måste vente på ting. Eneste somminte har dukket opp mekanikeren. Kom til å tenke på dig, nogot som jag gør hele dagen. Tenkte vi kan køre en tur til Tornio i morgen. Jag hemter dig i boden, så er de inte langt å køre 4 an opp. Håper du blir med, men er inte forvånat om oxo du har en unnskyldning for å inte kunne.

Ok vi ses där!
2021-08-01, 19:48
  #11626
Moderator
TheLuckys avatar
Och där låser vi tråden. Inget arbetsrelaterat och för mycket trams.

/Mod

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback