2020-07-05, 01:15
Medlem
Aigiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Assault12
Att blädder-booken skulle uppbära sjukpenning håller jag som osannolikt. Försäkringskassan nekar i princip allt och alla. Möjligen om Anna har någon psykiatrisk diagnos, möjligen då skulle hon kanske kunna få sjukersättning. Men även det håller jag som osannolikt.

Anna är nog mest en liten (stor) parasit.

Extremt osannolikt skulle jag säga. Snarare är hon väl med i nån a-kassa för artister eller musiker. Hon kanske drar in 100 lax eller nåt sånt om året på sin dubbning, tv-program och övrigt trams sen stämplar hon väl upp resten.
Citera
2020-07-05, 09:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Scamp
Är det Roberto som drar in pengar, för det var inte mycket.
Tilläggas kan att Anna har minuskapital på 28860 kronor.
Betalningsanmärkningar: Ja
Uppgifterna gäller för 2019 och är från Ratsit.
Citera
2020-07-05, 10:11
Medlem
magpies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av shaftesbury
Tilläggas kan att Anna har minuskapital på 28860 kronor.
Betalningsanmärkningar: Ja
Uppgifterna gäller för 2019 och är från Ratsit.

Minuskapital = underskott av kapital = räntekostnader eller reaförluster.
Citera
2020-07-05, 10:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Scamp
Sjukt, säger väl mer om Roberto som inte skäller ut Anna och be henne rycka upp sig o skaffa ett jobb.

Anna är psykiskt instabil, Roberto samt övriga familj är tyvärr svårt ”medberoende”.

Finns ett klipp där familjen är med i Arga snickaren, Anna gormar och klagar på allt tv-teamet gjort, Roberto står bredvid, säger inte ett ord och ser helt avstängd ut. Ingen, absolut ingen i den familjen mår bra och skulle behöva hjälp med terapi allihopa
Citera
2020-07-05, 12:10
Medlem
Onkel-Ben-nys avatar
De grannar som Anna umgås med är ett snällt par på 70 år. Hoppas innerligt dom slipper Annas vrede och det skär sig som det gjorde med alla Annas grannar i Solna.
Citera
2020-07-05, 12:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ograst
Har något av en toffelaura över sig. Just nu bor det väl 6 vuxna i deras hus och R är det ända som drar in deg.

Nja, fortfarande är det oklart om de inte får in lite från andra familjemedlemmar. Och Anna hade nästan 200000 i inkomst 2019 så det räknas väl också som "deg".
Citera
2020-07-05, 12:31
Medlem
Ograsts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CruelladV1
Nja, fortfarande är det oklart om de inte får in lite från andra familjemedlemmar. Och Anna hade nästan 200000 i inkomst 2019 så det räknas väl också som "deg".

F - inväntar rättegång. Vad jobbar Lucas med? Resterande barn jobbar väl inte?
Citera
2020-07-05, 12:32
Medlem
TPLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Onkel-Ben-ny
De grannar som Anna umgås med är ett snällt par på 70 år. Hoppas innerligt dom slipper Annas vrede och det skär sig som det gjorde med alla Annas grannar i Solna.
Med tanke på att Anna flänger runt i samhället som om pandemin inte existerar och Roberto åker kommunalt är risken stor att de kommer att smitta sin äldre grannar.
Citera
2020-07-05, 15:15
Medlem
Zassazs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OhMyGaddar
Ska detta föreställa "före och efterbilder"?
Hon verkar dessutom förlika "hälsa" och "styrka" med att vara smal - om man ser till hennes kommentar under bilderna.

Mitt inlägg ska inte ses som någon kritik på Annas utseende.
Men jag kan heller inte låta bli att förundras över det faktum att ena dagen ser hon rund ut och nästa, trådsmal.

Det är inget fel med att "försköna" sig själv på diverse vis, det gör nog de flesta om de får chansen.
Men om nu Anna vill "vara sig själv" och "alltid vara ärlig", varför gör hon då detta? Det får ju henne bara att framstå i dålig dager.

Hon har ju bevisligen inget problem med att även visa sig i "mindre fördelaktiga" situationer och vinklar (se vissa av bilderna i länken nedan).

Jag får bara inte ihop detta pussel.

https://postimg.cc/njpFn8JF

Det är väl före utan filter och efter med filter...
Hon är bra korkad som tror någon går på det där...
Citera
2020-07-05, 15:23
Medlem
Scamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TPL
Med tanke på att Anna flänger runt i samhället som om pandemin inte existerar och Roberto åker kommunalt är risken stor att de kommer att smitta sin äldre grannar.
Fyfan va vidrigt beteende. Vars ligger ansvaret gentemot andra?
Citera
2020-07-05, 15:28
Medlem
Nu har jag skaffat mig ett konto på Flashback efter att länge läst om Anna Book och hennes familj. Det är en förfärlig läsning Fyra är kriminella, fyra är lata och gör inget Roberto får förmodligen försörja allihopa .Vanessa går ju fortfarande på gymnasiet. De orkar inte ens klippa gräsmattan själva utan låter 70åringar göra det åt dem fastän det finns fyra i familjen som är under 30 år. Anna respekterar inte Corona ,hon flänger runt överallt och besöker 70plussare .Synd att de släpper in henne ,tänk om någon skulle bli sjuk och dö på grund av henne. Dessutom är det förfärligt att visa alla privata sms,mina barn skulle aldrig låta mig göra det. Att hela tiden skriva om sin man och hur underbart det är är något som de flesta håller privat.Man skriver inte om vilken sexställning man gillar bäst , det är någon som ens barn inte vill höra och andra är inte intresserade heller. Det bevisar att man inte har alla hästar hemma. Sedan alla lögner om filter men på hennes senaste bild på insta står det gjort med effekt. Hoppas det kommer göra det varje gång i fortsättningen. Hon har inte publicerat något sedan dess.
Citera
2020-07-05, 15:30
Medlem
Tunnan har stolt trumpetat ut i media ett flertal gånger att hon försörjt sig själv sedan hon var femton. Numera tror jag definitivt att det hon drar in bränner hon på sig själv blingbling till kåken löständer hår osv. Det löpande får säkerligen det ämliga Halmpyntet stå för det han tjänar och det pappan vattnar i. Svärfar lider jag med det han jobbat ihop under livet kommer svärdottern från helvetet bränna av när hon kan lägga sina feta fingrar på det han lämnar efter sig. Hoppas innerligt att han har något skrivet så Tunnan blir lottlös, får Halmpyntet kontroll på kvarlåtenskapen kommer Mamma Mu spendera hej vilt för henne är inte pengar värda något innan dom har tagit slut.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in