Hon har 56.000 följare.
Jag följer inte henne.
Jag har inte skrivit någon kommentar.
Jag har bara passivt läst och tittat på en live.
HUR FAN HITTAR HON MIG.
Instagram har funnits i 10 år. Hon har alltså fått ungefär 1000 nya följare varje vecka eller 110 om dagen. Om det tar 10 sekunder att utvärdera och avgöra om en ny följare ska blockas eller inte så är det ungefär en halvtimmes arbete om dagen och det är väl ingen här som tror att Anna på riktigt har orken och uthålligheten att över tid granska alla.
Men jag följer ju inte utan smygtittar bara och vi som gör så bör vara fler än följarna.
Hon måste lägga enormt mycket tid på att leta efter personer att blocka.
För inte kan det väl vara så att 56.000 är fejk och hon egentligen bara har ett fåtal riktiga följare att hålla ordning på?
Hon har 56.000 följare.
Jag följer inte henne.
Jag har inte skrivit någon kommentar.
Jag har bara passivt läst och tittat på en live.
HUR FAN HITTAR HON MIG.
Instagram har funnits i 10 år. Hon har alltså fått ungefär 1000 nya följare varje vecka eller 110 om dagen. Om det tar 10 sekunder att utvärdera och avgöra om en ny följare ska blockas eller inte så är det ungefär en halvtimmes arbete om dagen och det är väl ingen här som tror att Anna på riktigt har orken och uthålligheten att över tid granska alla.
Men jag följer ju inte utan smygtittar bara och vi som gör så bör vara fler än följarna.
Hon måste lägga enormt mycket tid på att leta efter personer att blocka.
För inte kan det väl vara så att 56.000 är fejk och hon egentligen bara har ett fåtal riktiga följare att hålla ordning på?
När jag går in på hennes live så står mitt namn och att jag anslutit men jag vet inte om det gäller alla eller bara de som följer henne. Hon kanske skriver upp namnen och kollar efteråt och blockar.
Dels tror jag det är skillnad mellan filter och effekt. Filtren finns väl främst i storyn, inte om man tar foto direkt till sitt ”permanenta” flöde. Och dels tror jag inte det står nåt om man liksom skapat en bild nån annan stanns och sen lagt in den, själva instagram ser/avgör inte om fotona man lägger in har filter/effekt om något sådant inte används av deras eget system.
För övrigt tror jag det stämmer att dagens foto inte är med filter. Däremot anpassad ljussättning och vinklar och sådär, så som de flesta av oss väl åtminstone delvis väljer t ex profilbilder på facebook.
För övrigt tror jag det stämmer att dagens foto inte är med filter. Däremot anpassad ljussättning och vinklar och sådär, så som de flesta av oss väl åtminstone delvis väljer t ex profilbilder på facebook.
Jag tror inte dagens bild är tagen idag. Det är en gammal bild.
Vad trött man blir, hon skulle ju använda mer filter nu när hon ändå blir anklagad, så lägger hon ut en sådan bild, varför? 🤨 Bilden liknar alla de som det står skapades med effekt på. Måste vara konstigt att möta folk ute som följer hennes insta. Men hon verkar än så länge inte bry sig, vilket är bra.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!