Citat:
Bra sammanfattning och välkommen i tråden. Nu har jag skaffat mig ett konto på Flashback efter att länge läst om Anna Book och hennes familj. Det är en förfärlig läsning Fyra är kriminella, fyra är lata och gör inget Roberto får förmodligen försörja allihopa .Vanessa går ju fortfarande på gymnasiet. De orkar inte ens klippa gräsmattan själva utan låter 70åringar göra det åt dem fastän det finns fyra i familjen som är under 30 år. Anna respekterar inte Corona ,hon flänger runt överallt och besöker 70plussare .Synd att de släpper in henne ,tänk om någon skulle bli sjuk och dö på grund av henne. Dessutom är det förfärligt att visa alla privata sms,mina barn skulle aldrig låta mig göra det. Att hela tiden skriva om sin man och hur underbart det är är något som de flesta håller privat.Man skriver inte om vilken sexställning man gillar bäst , det är någon som ens barn inte vill höra och andra är inte intresserade heller. Det bevisar att man inte har alla hästar hemma. Sedan alla lögner om filter men på hennes senaste bild på insta står det gjort med effekt. Hoppas det kommer göra det varje gång i fortsättningen. Hon har inte publicerat något sedan dess.
En litet korrigering bara - det var inte den 70-åriga grannen (Anders) hon utnyttjade. Det var en snart 50-årig granne (Ulf) som fick den stora äran att klippa gräsmattan. Jag hoppas verkligen att han fick betalt.
Om inte grannarna reagerar på att en familj med FYRA ungdomar inte kan klippa sin egen gräsmatta skulle jag bli väldigt förvånad