2020-07-05, 15:43
Medlem
Boopidoos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Muminflickan
Nu har jag skaffat mig ett konto på Flashback efter att länge läst om Anna Book och hennes familj. Det är en förfärlig läsning Fyra är kriminella, fyra är lata och gör inget Roberto får förmodligen försörja allihopa .Vanessa går ju fortfarande på gymnasiet. De orkar inte ens klippa gräsmattan själva utan låter 70åringar göra det åt dem fastän det finns fyra i familjen som är under 30 år. Anna respekterar inte Corona ,hon flänger runt överallt och besöker 70plussare .Synd att de släpper in henne ,tänk om någon skulle bli sjuk och dö på grund av henne. Dessutom är det förfärligt att visa alla privata sms,mina barn skulle aldrig låta mig göra det. Att hela tiden skriva om sin man och hur underbart det är är något som de flesta håller privat.Man skriver inte om vilken sexställning man gillar bäst , det är någon som ens barn inte vill höra och andra är inte intresserade heller. Det bevisar att man inte har alla hästar hemma. Sedan alla lögner om filter men på hennes senaste bild på insta står det gjort med effekt. Hoppas det kommer göra det varje gång i fortsättningen. Hon har inte publicerat något sedan dess.
Bra sammanfattning och välkommen i tråden.
En litet korrigering bara - det var inte den 70-åriga grannen (Anders) hon utnyttjade. Det var en snart 50-årig granne (Ulf) som fick den stora äran att klippa gräsmattan. Jag hoppas verkligen att han fick betalt.
Om inte grannarna reagerar på att en familj med FYRA ungdomar inte kan klippa sin egen gräsmatta skulle jag bli väldigt förvånad
Citera
2020-07-05, 16:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Boopidoo
Bra sammanfattning och välkommen i tråden.
En litet korrigering bara - det var inte den 70-åriga grannen (Anders) hon utnyttjade. Det var en snart 50-årig granne (Ulf) som fick den stora äran att klippa gräsmattan. Jag hoppas verkligen att han fick betalt.
Om inte grannarna reagerar på att en familj med FYRA ungdomar inte kan klippa sin egen gräsmatta skulle jag bli väldigt förvånad

En fråga bara, vem är den fjärde ungdomen som bor hos Anna? Hon har väll tre barn?

Jag har en teori vad gäller äldsta dottern och varför hon fortfarande bor hemma trotts att hon är i 30års åldern.

Anna kör med känslomässig utpressning. Var en kvinna som utnyttjade sin dotter på det sättet. Tvingade dottern att ta hand om henne, skulle hon göra något utanför hemmet så var det gråt, drama och ”tänk inte på mig, gå du ut och roa dig bara”.

När mamman sedan dog blev dottern helt förändrad. Blev glad, tog hand om sitt utseende, träffade en man och gifte sig.

Detta är vad jag tror Anns gör mot dottern, fy fan i så fall
Citera
2020-07-05, 16:28
Medlem
Nyfiken prickigs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Illa2222
En fråga bara, vem är den fjärde ungdomen som bor hos Anna? Hon har väll tre barn?

Jag har en teori vad gäller äldsta dottern och varför hon fortfarande bor hemma trotts att hon är i 30års åldern.

Anna kör med känslomässig utpressning. Var en kvinna som utnyttjade sin dotter på det sättet. Tvingade dottern att ta hand om henne, skulle hon göra något utanför hemmet så var det gråt, drama och ”tänk inte på mig, gå du ut och roa dig bara”.

När mamman sedan dog blev dottern helt förändrad. Blev glad, tog hand om sitt utseende, träffade en man och gifte sig.

Detta är vad jag tror Anns gör mot dottern, fy fan i så fall

Lukas, Felicias något yngre pojkvän.
Citera
2020-07-05, 16:34
Medlem
nickomyras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Illa2222

Felicias uppväxt har nog inte varit så lätt , har alltid fått försvara sin mor , och har nog varit lite av en extramamma hemma .
Sånt sätter sina spår , hon har psykisk ohälsa och gad , inte lätt att få tillsvidareanställning om man inte mår bra . Hon skulle säkert må så mkt bättre om hon flyttade hemifrån , men svårt att få en lägenhet dagens läge utan fast jobb .
Felicias kille L*c*s är inneboende hos familjen la Book .
Citera
2020-07-05, 16:37
Citat:
Ursprungligen postat av Scamp
Fyfan va vidrigt beteende. Vars ligger ansvaret gentemot andra?

Annas jag är lika stort som hennes kroppshydda, hon skiter i andra människor.
Citera
2020-07-05, 16:50
Medlem
Scamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Assault12
Annas jag är lika stort som hennes kroppshydda, hon skiter i andra människor.
Ja så länge hon mår bra och det gynnar henne så kvittar resten.
Citera
2020-07-05, 17:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rimbert
Anna är väldigt rolig, mycket roligare än de flesta av dagens så kallade komiker som Özz Nujen och Henrik Schyffert.
Tror hon är det roligaste vi haft sedan Sjökvisten i Åsa Nisse-filmerna.
Anna bjuder hela tiden på sig själv och skäms inte för att göra sig själv löjlig.
Det är äkta komik.
Lyteskomedi som de sa för länge sedan. Nu är det reality komedi alla Anna utan inövade manus här är det äkta vara.
Citera
2020-07-05, 17:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KnugenAfKnungsan
Kanske Roberto får assistansersättning som personlig assistent till Anna.
Hahaha den var riktigt bra. Ett skratt förlänger livet.
Citera
2020-07-05, 17:54
Medlem
Magictrixs avatar
På Annas Instagram får hon varma och glada hälsningar av såväl Puma Swede som Gunilla Persson. Nu blir det jobbigt för Anna. De är ju ändå kändisar på riktigt. Ska hon besvara hälsningen offentligt eller låtsas pryd och oförstående? Kanske Anna och Puma kan göra en film ihop? Roberto betalar.
Citera
2020-07-05, 17:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av shaftesbury
Annas inkomst för 2019 var 191611 kronor enligt Ratsit.
Ganska bra inkomst för att i princip inte gjort någonting. Vi idioter som jobbar mellan 07.00 till 16.00 har kanske ca hundra tusen mer i årsinkomst, då får man slita medan Anna Putsar naglar och ligger i solarium.
Citera
2020-07-05, 18:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mazedaze
Har verkligen Anna Book sjukbidrag?
16 000 kr i månaden är ju ungefär ett företagsgig per månad.
Nej Anna har troligtvis inget sjukbidrag, hon är bara lat och vill inte ta ett vanligt ärligt jobb. Hon är bara LAT och Bekväm.
Citera
2020-07-05, 18:04
Medlem
nickomyras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Volvo123
Ganska bra inkomst för att i princip inte gjort någonting. Vi idioter som jobbar mellan 07.00 till 16.00 har kanske ca hundra tusen mer i årsinkomst, då får man slita medan Anna Putsar naglar och ligger i solarium.

Ja jag tänkte samma sak .. jag hade gärna gjort som Anna .
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in