Citat:
Ursprungligen postat av
nickomyra
Såklart dom får ! Därför hon skriver så långt inlägg om att det är så smidigt att få hämtmat därifrån när man har stressigt . Tror inte hon menade utifrån sig själv , utan sånt man skriver i reklam o sammarbeten .
Sen tror jag att L*c*s var jättenöjd med sin födelsedagsmiddag , restaurangburgare är ju i mitt tycke hur gott som helst .
Men frågan är väl hur bra reklampelare Anna är för en resturang. My kan jag förstå är en bra person att bli förknippad med. Ung, snygg, vältränad och hälsosam. Att se henne äta lunch med familjen ger bra vibbar.
När man ser en tjock Anna på bild där hon sitter med en plankstek, club sandwich eller gigantisk café au lait med dammsugare till känner man att man borde ge sig ut på en löprunda och ta en sallad till lunch. Man blir inte sugen på att åka till Valvet för att ta en lunch. Blir lite som när man kliver in på Mc Donalds och det står en fet person i kassan. Då blir man påmind om att maten är ohälsosam och åker till en vanlig resturang istället.
Restaurangburgare är alltid en hit oavsett vilken restaurang du går till och den tror jag absolut smakade grymt gott. Synd bara att Lucas fick äta hamburgaren kall bara för att Anna skulle få chansen att kunna hänvisa till Sigtuna på sitt IG. Anna skäms verkligen över att bo i Märsta.