2020-07-23, 10:59
Medlem
ojojoj Anna har vart på möte i huvudstaden

https://postimg.cc/JDB2d2CQ
Citera
2020-07-23, 11:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mamma40

Kallar Anna det där för finkläder skulle jag föreslå samma filter på dem som på ansiktet. Hu, volanger.
Citera
2020-07-23, 11:32
Medlem
nickomyras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av moralhora
Jag tror snarare både My och Anna får rätt kraftig rabatt där, så det förklarar varför de springer dit förjämnan. Om de hade haft ett sådant stort intresse av att äta ute var dag så hade de ju provat olika ställen.

*
Såklart dom får ! Därför hon skriver så långt inlägg om att det är så smidigt att få hämtmat därifrån när man har stressigt . Tror inte hon menade utifrån sig själv , utan sånt man skriver i reklam o sammarbeten .

Sen tror jag att L*c*s var jättenöjd med sin födelsedagsmiddag , restaurangburgare är ju i mitt tycke hur gott som helst .
Citera
2020-07-23, 11:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bellint
Kallar Anna det där för finkläder skulle jag föreslå samma filter på dem som på ansiktet. Hu, volanger.
Alltså smaken är ju som baken. Men att placera det i ”finkläder” och ”möteskläder” till skillnad från mjukiskläder och ”gå och skrota hemma”-kläder är inget att anmärka på. Mer udda i så fall att det är så noga att berätta att man nu minsann tagit av sig dem och funderar på vad man ska ta på sig i stället, att liksom skriva om alla såna där smådetaljer vareviga dag.
Citera
2020-07-23, 11:39
Medlem
TPLs avatar
Vad är det för slags lyx att sitta ute och äta kall mat? Den måste ha börjat kallna redan på vägen från Sigtuna och även om de mikrade maten måste den ha hunnit kallna igen under tiden Anna tog foton. Ser ingen lyx.

Vad var det som gjorde att Anna inte kunnat fixa kalaset under dagen? Hon som är så duktig på att laga. Dottern också.
Citera
2020-07-23, 11:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TPL
Vad är det för slags lyx att sitta ute och äta kall mat? Den måste ha börjat kallna redan på vägen från Sigtuna och även om de mikrade maten måste den ha hunnit kallna igen under tiden Anna tog foton. Ser ingen lyx.

Vad var det som gjorde att Anna inte kunnat fixa kalaset under dagen? Hon som är så duktig på att laga. Dottern också.
Jag gissar:
Hon hade ont i knät.
Hon var upptagen med viktiga förberedelser inför dagens möte.
Hon behövde vila efter att ha varit chaufför tidigare på dagen.
Överraskning är lyx lyx lyx.
Hon hade tänkt servera hemlagad trippelburgare men åt själv upp två, utan bröd såklart.
Det är ju viktigt att inte skryta, och egen mat vore för skrytsamt.
Citera
2020-07-23, 11:52
Medlem
KurZks avatar
”valvet_sigtuna: Tack för dem fina orden ❤️”

Hahahahaha. Driver hon deras IG också eller erbjuder hon kurser i svensk grammatik som betalning?
Citera
2020-07-23, 12:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Scamp
Vafan såg ut som nått ihopslafs som den lokala ståndet på gatan slängt ihop. Hennes schnitzel såg stenhård och sönderbränd ut dessutom. Inget lyx över den maten alls

Ja jag vill inte klanka ner på Valvet iom att jag aldrig varit där, men pommes fritesen såg ut som Findus frysta.
Citera
2020-07-23, 12:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nickomyra
Såklart dom får ! Därför hon skriver så långt inlägg om att det är så smidigt att få hämtmat därifrån när man har stressigt . Tror inte hon menade utifrån sig själv , utan sånt man skriver i reklam o sammarbeten .

Sen tror jag att L*c*s var jättenöjd med sin födelsedagsmiddag , restaurangburgare är ju i mitt tycke hur gott som helst .

Men frågan är väl hur bra reklampelare Anna är för en resturang. My kan jag förstå är en bra person att bli förknippad med. Ung, snygg, vältränad och hälsosam. Att se henne äta lunch med familjen ger bra vibbar.

När man ser en tjock Anna på bild där hon sitter med en plankstek, club sandwich eller gigantisk café au lait med dammsugare till känner man att man borde ge sig ut på en löprunda och ta en sallad till lunch. Man blir inte sugen på att åka till Valvet för att ta en lunch. Blir lite som när man kliver in på Mc Donalds och det står en fet person i kassan. Då blir man påmind om att maten är ohälsosam och åker till en vanlig resturang istället.

Restaurangburgare är alltid en hit oavsett vilken restaurang du går till och den tror jag absolut smakade grymt gott. Synd bara att Lucas fick äta hamburgaren kall bara för att Anna skulle få chansen att kunna hänvisa till Sigtuna på sitt IG. Anna skäms verkligen över att bo i Märsta.
Citera
2020-07-23, 12:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sigbratt
Kanske nåt möte med jurist/ advokat gällande kommande förhandling i Varbergs Tingsrätt?
Så kan det vara för någon ny skiva har hon väl inte på gång att spela in eller vad hon jobbar med.
Citera
2020-07-23, 13:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Muminflickan
Ja det stämmer BMI för normalvikt är max 24,9 = 59kg. 60 kilo är övervikt

Citat:
Ursprungligen postat av mamma40

Den blusen kan vara det fulaste jag någonsin sett 😂. Det är bara ziggekjolen som fattas. Felicia borde också ha en så hon slipper skylla på väskan.
Citera
2020-07-23, 13:08
Medlem
TPLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av InteAlltid
Men frågan är väl hur bra reklampelare Anna är för en resturang. My kan jag förstå är en bra person att bli förknippad med. Ung, snygg, vältränad och hälsosam. Att se henne äta lunch med familjen ger bra vibbar.
My har (med hjälp av Anna?) gått upp 18 kg på ett halvår trots alla mirakelmedel hon kränger så jag ser inte henne som någon förebild.
Två dåliga reklampelare.
Är F marknadschef på Valvet nu?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in