2020-07-03, 12:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av st33r
Därför att du vilat hjärnan och återställt nivåerna av dopamin som gör att du blir igång på ruset.
Så du får sån där bra effekt igen första gången efter avbrottet. Dock töms dopaminnivåerna nästan omedelbart till den nivå du hade innan avbrottet tycker jag. Enligt min erfarenhet då.
Ja jo det är väl det jag också tänkt ligger bakom det jag beskriver. Ganska fantastiskt dock vill jag påpeka, alltså att ha uppehåll för att sedan trampa igång.
Av egen erfarenhet så vet jag att det inte alls är soft att köra såpass att denna typiska tjack-kick (rus påslag) uteblir, dvs att köra varje dag så man steker sig och blir en stirrig mager & känslokall tjack drake inte är värt det.
Citera
2020-07-04, 07:50
Medlem
Lischos avatar
Har tänkte att blanda en Ritalin 30 mg med vanligt Ampf och köra rektalt.. Någon som testat detta och kan rekommendera alt avisa?
Citera
2020-07-04, 12:48
Medlem
Stjaertsmoers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lischo
Har tänkte att blanda en Ritalin 30 mg med vanligt Ampf och köra rektalt.. Någon som testat detta och kan rekommendera alt avisa?

Varför? Känns som slöseri, dunka i dig mer tjack bara och spara ritalinet till en annan gång.
Citera
2020-07-04, 14:07
Medlem
Lischos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stjaertsmoer
Varför? Känns som slöseri, dunka i dig mer tjack bara och spara ritalinet till en annan gång.

Försent nu men jag tog bara 10 mg rita och typ 0,3 av det andra. Funka väl sådär.
Citera
2020-07-05, 20:15
Medlem
Obnoxius1s avatar
god dag mina väner. de är så att ja var på party för nån dag sen å jag fästar alltid me tjack blev vell en 0,5a me några koppar kaffe å
en enegydryck somnade inte när jag kom hem som ja förväntat mig å tänkte då är de lika bra att att va tjackad natten ut så de blev en 1g till nu när allt gått gått ur så har jag fått världens jävla at å mår därefter brukar aldrig få at annars. nu till frågan finns de nån jävla huskur eller eller nått som kan underlätta så man kan börja leva igen är van höga doser å allt som har med tjack att göra. men har aldrig haft en at på tjack kan imellanåt dra över5g utan problem. men är nu helt orkeslös å halvfebrig de ba sprutar svett å fryser i melanåt. kan vara värt att nämna att jag är 4dar vaken så lite sliten borde jag vara men aldrig som nu. brukar ej få några problem annars . så har ni nått som kan hjälpa så får ni gjärna dela med er. mer tjack åt folket å svettas lungt ...MVH obx
Citera
2020-07-06, 14:49
Moderator
kvm3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Obnoxius1
god dag mina väner. de är så att ja var på party för nån dag sen å jag fästar alltid me tjack blev vell en 0,5a me några koppar kaffe å
en enegydryck somnade inte när jag kom hem som ja förväntat mig å tänkte då är de lika bra att att va tjackad natten ut så de blev en 1g till nu när allt gått gått ur så har jag fått världens jävla at å mår därefter brukar aldrig få at annars. nu till frågan finns de nån jävla huskur eller eller nått som kan underlätta så man kan börja leva igen är van höga doser å allt som har med tjack att göra. men har aldrig haft en at på tjack kan imellanåt dra över5g utan problem. men är nu helt orkeslös å halvfebrig de ba sprutar svett å fryser i melanåt. kan vara värt att nämna att jag är 4dar vaken så lite sliten borde jag vara men aldrig som nu. brukar ej få några problem annars . så har ni nått som kan hjälpa så får ni gjärna dela med er. mer tjack åt folket å svettas lungt ...MVH obx
(FB) Hur lindrar ni AT på Tjack?
Citera
2020-07-06, 17:44
Medlem
justinsane420s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Obnoxius1

Vill bara hälsa dig välkommen till tjackets verklighet. Alla hamnar där, vissa tidigt andra senare. Vi har alla väntat på dig.
Citera
2020-07-06, 21:56
Medlem
whosEHTs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av justinsane420
Vill bara hälsa dig välkommen till tjackets verklighet. Alla hamnar där, vissa tidigt andra senare. Vi har alla väntat på dig.
Någon som provat ta cocillana mot AT på tjack? Eller andra stimulanter också för den delen, har det hjälpt bra?
Citera
2020-07-07, 00:55
Medlem
Hur fan somnar man efter tjack om man inte tänker knapra benzo regelbundet? Finns det något bra tips? Går på ganska små doser då och då men det är fan omöjligt att somna, även om jag tar sista 0.1an vid 17 så ligger jag klarvaken 10:00 dagen efter. Bara att ge upp hoppet om det?
Citera
2020-07-07, 05:23
Medlem
Stjaertsmoers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rickster
Hur fan somnar man efter tjack om man inte tänker knapra benzo regelbundet? Finns det något bra tips? Går på ganska små doser då och då men det är fan omöjligt att somna, även om jag tar sista 0.1an vid 17 så ligger jag klarvaken 10:00 dagen efter. Bara att ge upp hoppet om det?

Tjack och sömn går ju sällan hand i hand. Jag har hittat en balans där jag varit vaken så pass länge att jag alltid kan somna när jag väl försöker. Nackdelen med det är ju den att jag måste ha rätt stora mängder tjack för att fungera som en halvnormal människa igen. Och tar jag då för mycket så är det helspejsat med en massa flum eller psykosrunkande.
Citera
2020-07-07, 06:38
Medlem
whosEHTs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av whosEHT
Någon som provat ta cocillana mot AT på tjack? Eller andra stimulanter också för den delen, har det hjälpt bra?

Såg nu att jag råkat citera ett inlägg av misstag
Citera
2020-07-07, 07:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lischo
Försent nu men jag tog bara 10 mg rita och typ 0,3 av det andra. Funka väl sådär.
Känns som att det inte borde göra någonting speciellt, då det har motsatt effekt, eller hur gick det?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in