2020-11-26, 05:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tourlife2020
Den jobbar på för fullt här i detta huset.
Tror dock inte vi kommer använda den till mat någonsin.

Jag har säkert blivit lite beroende av detta men när vi börjar jobba igen är denna Covid livsstilen över. Det blir säkert inte lätt att inte ha såhär trevlig två dagar i veckan men det är inget jag kan tänka på nu.
Att festa är en coping mechanism för många av oss.
Så vi kör på här och hoppas på det bästa vad än det nu är vi snörvlar i oss

Sålänge du har trevligt så, men akta dig bara för det kan snabbt ge mersmak som du säkert redan känner...
Jag är verkligen ingen moraltant, men jag kan nämna att psykoser och amfetamin inte är en myt. Se till att sov mellan varven.

//Z
Citera
2020-11-26, 05:01
Medlem
MorsLillaGosses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av znuskhummer
Sålänge man håller sig till en enstaka dosering med anti-psykotiska vid avslut av sitt race, så är du ej påverkad av dess amfetaminhämmande egenskaper efter ca 24 timmar. Så brukar det vara för mig åtminstone.

//Z
Det låter troligt, jag käkade ju det regelbundet så hade ständigt extrema mängder i kroppen. Var ett rent helvete om jag ska vara ärlig. Blev fet som en julgris och kunde ligga och sova hela dagarna om jag fick chansen. Det gjorde att jag aldrig mådde dåligt, men samtidigt så mådde jag aldrig bra heller. Livet var så tomt som det kunde bli
Citera
2020-11-26, 05:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MorsLillaGosse
Det låter troligt, jag käkade ju det regelbundet så hade ständigt extrema mängder i kroppen. Var ett rent helvete om jag ska vara ärlig. Blev fet som en julgris och kunde ligga och sova hela dagarna om jag fick chansen. Det gjorde att jag aldrig mådde dåligt, men samtidigt så mådde jag aldrig bra heller. Livet var så tomt som det kunde bli

Kan förstå känslan, en sorts likgiltighet. Varken upp eller ner.

//Z
Citera
2020-11-26, 05:03
Medlem
MorsLillaGosses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stjaertsmoer
På apoteket då antar jag? Du skriver också att metamfetamin används som ADHD-medicin i staterna, vilket också tyder på att du har kört kliniska grejer?

Tjacket som inhandlats på gatan, darknet, leffe på stan, nåns bästa polares tremänning eller av någon kvacksalvare på en hemmafest, whatever. Allt sånt smörj är så långt ifrån "rent" eller "100%" att det är löjligt. SPECIELLT såna som ens tar upp hur dundrigt deras dunderpulver dundrar, ska man passa sig för. En bra produkt talar för sig själv och det är inte en jävel som lirar med "rent tjack".
Kan faktiskt säga att jag blivit mer bränd av amfetamin som var utblandat med rc än jag blivit av det renaste jag tagit. Men tar hellre rent framför något annat, mest pga att AT'n är i princip frånvarande om man tar rent.

Nu har jag bara tagit helt rent en endaste gång i mitt liv(direkt från en kock) så har väl inte allt för mycket erfarenhet
Citera
2020-11-26, 05:07
Medlem
Citat:
Kan faktiskt säga att jag blivit mer bränd av amfetamin som var utblandat med rc än jag blivit av det renaste jag tagit. Men tar hellre rent framför något annat, mest pga att AT'n är i princip frånvarande om man tar rent.

Nu har jag bara tagit helt rent en endaste gång i mitt liv(direkt från en kock) så har väl inte allt för mycket erfarenhet

Kan inte hitta ditt inlägg stjaertsmoer, men citerar såhär istället...

Jag har kört både från apoteket samt köpt illegalt.

//Z
Citera
2020-11-26, 05:08
Medlem
MorsLillaGosses avatar
Citat:
Denna listan är jag fantastisk! Tack! Vi har en läkare som kommer hit så jag skriver ner detta så kan han råda mig. Han festar ju lite själv misstänker jag så han bör nog hitta något.

Herregud vad ni kan mycket här. Detta är ju rena kemi kursen.

Skall rota igenom vad dom andra har i sina badrum. Kanske det finns hopp om att sova idag
Växer man upp bland droger och själv har några diagnoser i bakfickan så lär man sig snabbt både det ena och det andra.
Citera
2020-11-26, 05:10
Medlem
Citat:
Bara att ha i åtanke att amfetamin ej är fysiskt beroendeframkallande. Om det är någon tröst.

Dock en jävel på att skapa psykiskt beroende och fucka upp dopaminutsläpp i hjärnan
Jag är nog psykisk helg beroende. Skulle bli ledsen om jag inte hade våra fester att se fram emot nu när vi inte jobbar.
Nu är det ju inte helg men men...ibland händer det spontana saker mitt i veckan.

Har noterat att om jag är helt still och tittar på tråkig TV så blir jag lugn. Så fort dom drar på en av mina favorit tunes där nere så är det fullt påslag igen. Märklig drog detta.

Men jag gillar den. Känns bättre än kokain.
Skönt att slippa skämmas dagen efter för man hållt en monolog i flera timmar. Är så trött på att lyssna på kokain monologer
Citera
2020-11-26, 05:14
Medlem
MorsLillaGosses avatar
Citat:
Jag är nog psykisk helg beroende. Skulle bli ledsen om jag inte hade våra fester att se fram emot nu när vi inte jobbar.
Nu är det ju inte helg men men...ibland händer det spontana saker mitt i veckan.

Har noterat att om jag är helt still och tittar på tråkig TV så blir jag lugn. Så fort dom drar på en av mina favorit tunes där nere så är det fullt påslag igen. Märklig drog detta.

Men jag gillar den. Känns bättre än kokain.
Skönt att slippa skämmas dagen efter för man hållt en monolog i flera timmar. Är så trött på att lyssna på kokain monologer
Finns ju många som lätt drar en sån monolog på amfetamin också, känner ett par stycken som nog hade kunnat snacka ihjäl en sten om de fick chansen när de tagit dos
Citera
2020-11-26, 05:15
Medlem
Citat:
Finns ju många som lätt drar en sån monolog på amfetamin också, känner ett par stycken som nog hade kunnat snacka ihjäl en sten om de fick chansen när de tagit dos

Håller med dig, men det är ändå snäppet mer egocentriskt på ladd får jag tycka.
Citera
2020-11-26, 05:21
Medlem
Citat:
Sant, min vän är sån. Men jag tycker nog att våra amfetamin konversationer är mer filosofiska och djupa än dom på kokain. Dom repeterar samma minnes historier om och om igen. Rena recyclingen av topics.

Men nu är ju jag biased
Amfetamin är för mig bättre än kokain på alla sätt.
Citera
2020-11-26, 05:25
Medlem
Citat:
Sant, min vän är sån. Men jag tycker nog att våra amfetamin konversationer är mer filosofiska och djupa än dom på kokain. Dom repeterar samma minnes historier om och om igen. Rena recyclingen av topics.

Men nu är ju jag biased
Amfetamin är för mig bättre än kokain på alla sätt.

Det tycker jag också, har aldrig förstått hur folk kan lägga en 1000kr per gubbe... Helt galna priser.
Citera
2020-11-26, 05:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av znuskhummer
Det tycker jag också, har aldrig förstått hur folk kan lägga en 1000kr per gubbe... Helt galna priser.
Ja och ett gram kommer man ju inte långt med.
Dom som tar kokain är helt galet emot amfetamin, trots a somliga inte ens testat.

En del blandar 50/50 här. Kanske är bra, tänker inte prova.
Nu kör dom något rosa pulver som är svindyrt
3 gånger dyrare än kokain och dom ser rätt tråkiga ut.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in