Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2016-08-15, 12:06
  #1
Medlem
Vad är era bästa husmorsknep för att lindra eller till och med kanske helt göra er av med AT på Tjack?

Jag brukar
*sova (uppenbart)
*blå bärsoppa
*resorb
*träna (efter sömn)

Så tycker jag atn är näst in till obefintlig dagen efter.. Vad vet jag kanske placebo eller någon form av ritual haha men funkar tycker jag att det gör iaf...
Citera
2016-08-15, 12:13
  #2
Medlem
Sova och ät!
Citera
2016-08-15, 13:37
  #3
Medlem
Benso
Citera
2016-08-15, 15:43
  #4
Medlem
Har tjackat ett par gånger och har bara fått AT en gång och då är mina bakfyllor bra mycket värre, brukar dock endast köra 2 dagars.

Har heller inget problem med att äta och dricka under ruset vilket jag tror är största boven till ATn.
Prova att inte äta eller dricka något på 2-3 dagar så ska du se att du mår nog inte så bra.
Citera
2016-08-15, 15:47
  #5
Medlem
Shadowcrafts avatar
C - Vitamin är viktigt som fan, renar kroppen från tjacket. Annars alla typer av vitaminer, magnesium och vätskeersättning. En hemma variant på det är en tesked salt, en matsked socker och en jävla massa vatten. Massa bra näringsrik mat också såklart!

Benzo är bäst mot ATn men annars funkar Alkohol, Lyrica, Phenibut och opiater bra.

Mot det psykiska skulle jag säga att bastu/dusch/bad och en bra film med lite sällskap är bäst
Citera
2016-08-15, 16:35
  #6
Medlem
Punklivs avatar
Benso, öl, vatten, en pizza och sen försöka sova några timmar.
Citera
2016-08-15, 16:38
  #7
Medlem
Att gråta som fan..
Citera
2016-08-15, 16:41
  #8
Medlem
Shadowcrafts avatar
Juste, hört att antihistiminer har hjälp vissa i nödfall, typ ett rör Theralen.
Citera
2016-08-15, 16:57
  #9
Medlem
Benso, alkohol, mat, magnesium, juice och som.
Theralen som någon sa fungerar ihop med det andra men krävs ett par tre rör om man är riktigt laddad och har tolerans mot det.
Citera
2016-08-15, 17:16
  #10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Shadowcraft
C - Vitamin är viktigt som fan, renar kroppen från tjacket. Annars alla typer av vitaminer, magnesium och vätskeersättning. En hemma variant på det är en tesked salt, en matsked socker och en jävla massa vatten. Massa bra näringsrik mat också såklart!

Benzo är bäst mot ATn men annars funkar Alkohol, Lyrica, Phenibut och opiater bra.

Mot det psykiska skulle jag säga att bastu/dusch/bad och en bra film med lite sällskap är bäst

Aha förklara varför jag tycker blåbärssoppa funkar fint!
Benzo är ångestdämpande va? Eller är det sömnig också?

Håller med bra sällskap och en film kommer man långt på när det gäller det psykologisk i AT...
Citera
2016-08-15, 17:18
  #11
Medlem
Stene-Spareviks avatar
Brukar hantera mina avtändningar bra utan problem faktiskt. Lite kaffe och macka sen pyssla med något vanliga människor gör.
Citera
2016-08-15, 17:25
  #12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av skrunk
Har tjackat ett par gånger och har bara fått AT en gång och då är mina bakfyllor bra mycket värre, brukar dock endast köra 2 dagars.

Har heller inget problem med att äta och dricka under ruset vilket jag tror är största boven till ATn.
Prova att inte äta eller dricka något på 2-3 dagar så ska du se att du mår nog inte så bra.

Första dagen kan jag inte äta alls men kan dricka utan problem.. Speciellt kallt vatten brukar jag kunna dricka..

Men 2-3 dygnet så brukar jag kunna äta under ruset men tycker ändå inte det lindrar AT...
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback