2025-05-26, 18:37
Avstängd
buisnismannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TommyTao
testa att rena det i aceton eller isopropanol. Ta en valfri uppmätt mängd, tex 10g. Lägg det i en glaskolv (värmetålig) och tillför värme långsamt tillsammans med omrörning till kokpunkten. Därefter filtrera genom dubbla filter och låt torka på ett element (om du har bråttom) eller fönsterbrädan om du har tid. När det är torrt väger du din filtrerade mängd. Försvinner mer än 60% är det inget vidare. Det kan också vara slaget med något som inte löses av isoprooanol eller aceton men ett enkelt hemmatest.
Du kan också betälla provtagningskit från Holland ellr så.

Finns det något sätt göra så jag får bort att det gör ont i näsan när man brukar det? Hade varit bra för biznizen.
Citera
2025-05-26, 19:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av buisnismannen
Finns det något sätt göra så jag får bort att det gör ont i näsan när man brukar det? Hade varit bra för biznizen.
Att det inte är blött och någorlunda rent (restprodukter med för hög pH eller annan bank är ofta vad som svider) Köp eller gör egen salin nässpray och skölj igenom, det är inte värt det ligger där och drar, vet själv när man är för ivrig efter att man har varit och köpt och fått klet och en nyckel lämnar hela systemet skadat.
Senast redigerad av mimemamemo 2025-05-26 kl. 19:52.
Citera
2025-05-28, 10:03
Medlem
Burnwines avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mimemamemo
Att det inte är blött och någorlunda rent (restprodukter med för hög pH eller annan bank är ofta vad som svider) Köp eller gör egen salin nässpray och skölj igenom, det är inte värt det ligger där och drar, vet själv när man är för ivrig efter att man har varit och köpt och fått klet och en nyckel lämnar hela systemet skadat.
Funderar på börja bomba tjack men har ingen våg.

Hur mycket ska man ta ungefär?
Dubbla mängden som jag snortar per gång?
Samma mängd som jag snortar?
Tripla?

Bara på ett ungefär tänkte jag
Citera
2025-05-28, 12:52
Medlem
Kanonklass avatar
Hej svalde en 0.3 bomb för 2 dagar sedan. Två linor kanske gick upp. Iallafall är på zolpidem, Iktorivil 2mg, samt dricker öl. Vaknade och hade tomtar i träden imorse fortfarande. Förstår att det var meta amfetamin.

Men ja, 48 timmar vaken 2 dagar på en 0.3

Är det något mysko?
Vanligt att få hallisar 10 timmer efter en stor dos

?
Citera
2025-05-28, 19:54
Medlem
Hello!

Nån som vet varför amfetamin kommer i så olika former o färger? Borde det inte va samma ingredienser? Jg menar, ska jag baka en kaka så inte fan lägger kag i nått annat än vad som står i receptet
Citera
2025-05-29, 12:04
Medlem
KringExs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kanonklas
Hej svalde en 0.3 bomb för 2 dagar sedan. Två linor kanske gick upp. Iallafall är på zolpidem, Iktorivil 2mg, samt dricker öl. Vaknade och hade tomtar i träden imorse fortfarande. Förstår att det var meta amfetamin.

Men ja, 48 timmar vaken 2 dagar på en 0.3

Är det något mysko?
Vanligt att få hallisar 10 timmer efter en stor dos

?

Om man inte har tolerans så kan man vara vaken så länge på den dosen metamfetamin. Dess halveringstid spänner från 5 till 30 timmar (normalt 9-12 timmar)!
Citera
2025-05-29, 15:51
Medlem
NiceNameTwices avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tjatjenahalleo
Hello!

Nån som vet varför amfetamin kommer i så olika former o färger? Borde det inte va samma ingredienser? Jg menar, ska jag baka en kaka så inte fan lägger kag i nått annat än vad som står i receptet

Tror du att du får rent amfetamin någonsin? Dels kan det bli förorenat/kontaminerat redan under framställningen, vilket kan inverka. Ovanpå det så bankas det med allsköns olika preparat längre ned i leden vilket såklart påverkar färg och form etc.

Det kan även syntetiseras på olika sätt, med olika recept, vilket såklart resulterar i olika produkter.
Citera
2025-05-29, 16:21
Medlem
KringExs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tjatjenahalleo
Hello!

Lukt och utseende varierar pga föroreningar samt utfyllnad (bankning). Den klassiska ”blomsterdoften” som dom flesta associerar med Amfetamin är egentligen ett tecken på att amfetaminet är orent, då 100% rent amfetamin är doftlöst. Så den förföriska blomsterdoften är inget annat än föroreningar 😎
Citera
2025-05-29, 21:48
Medlem
Jag själv har precis blivit dumpad av min fästmö pga min psykiska ohälsa efter 9 års förhållande utan förvarning. Började ta affe var dag i runt 3 veckor och det funkade men till nu sista veckan känner jag inte ett skit mer än lite stickande i fingrarna. Igår bombade jag 4-5 gubbar under typ 3 timmars tid utan att känna ett jävla skit. Sen tog jag 5 blåa (ksalol) och knappt det funkade så bra. Jag äter jag sover.. Får panik, var redan psykiskt fakt innan förhållandet tog slut men tjacket hjälpte grovt innan, men nu inte alls.. Fak ska jag göra? chilla i några dagar elelr en vecka eller vad gör jag.. Behöver verkligen ruset för jag är på en kritisk nivå när det kommer till psyket utan något. HJÄLP!
Citera
2025-05-29, 22:08
Medlem
Ät och sov. Vila från tjacket ett tag, helst för alltid.
Och om pausen inte blir permanent så skaffar du dig en bättre kran när du har vilat färdigt.
EDIT: Är inte ens tjackis själv, bara fd ADHD-medicinare.
Citat:
Ursprungligen postat av Chevcheliosz
Jag själv har precis blivit dumpad av min fästmö pga min psykiska ohälsa efter 9 års förhållande utan förvarning. Började ta affe var dag i runt 3 veckor och det funkade men till nu sista veckan känner jag inte ett skit mer än lite stickande i fingrarna. Igår bombade jag 4-5 gubbar under typ 3 timmars tid utan att känna ett jävla skit. Sen tog jag 5 blåa (ksalol) och knappt det funkade så bra. Jag äter jag sover.. Får panik, var redan psykiskt fakt innan förhållandet tog slut men tjacket hjälpte grovt innan, men nu inte alls.. Fak ska jag göra? chilla i några dagar elelr en vecka eller vad gör jag.. Behöver verkligen ruset för jag är på en kritisk nivå när det kommer till psyket utan något. HJÄLP!
Senast redigerad av busy-signal 2025-05-29 kl. 22:11.
Citera
2025-05-30, 08:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Chevcheliosz

Ja alltså det är så här amfetaminet fungerar. Man bygger upp en tolerans, eller ens kropp gör det efter ett tag när man har använt precis samma produkt. Jag har kört amfetamin länge i många år och helt plötsligt en dag så vaknar man bara och känner att man är less på det, att man behöver ta ett break på det iaf några veckor. Det kan hjälpa att få en lite annan blandning om det går att få tag på något som är bankat lite annorlunda men kommer inte hjälpa nämnvärt för att få den där kicken om man kört typ i 1-2 månader varje dag. Det enda som hjälper då är uppehåll, annars får man gå på typ starkare och mer snabbverkande grejer som dock ger helt annan CS kick, typ kokain av bra kvalitet, det kickar dopaminet som satan men går fan inte att fokusera och jobba på, bara fest. Du får gå ut och springa eller köpa gräs och röka istället. Funkar inte för alla men för en del.
Citera
2025-05-30, 19:22
Medlem
bottenskrapads avatar
tja jag har överdoserat lite på amfetamin och känner mig väldigt nojjig nu. Jag började med att snorta ca 0.3g och sen någon halvtimme senare tog jag ytterligare 0.1-0.2g. Nu 4 timmar senare så känner jag att jag har svårt att andas och måste andas med munnen fastän jag sitter ner, har svettiga handflator, när jag ställer mig upp och börjar gå så blir jag yr, får lock för öronen och tinnitus och min puls blir jättesnabb. När jag sitter ner så är min vilopuls ungefär 75 men har andnöd trots det. Jag underskattade tjackets renhet den här gången. ska jag vila bara eller är jag riktigt illa ute? kan jag dricka alkohol? bor på behandlingshem så åker jag in på sjukhus meddelas därefter personalen här och då ser de till att det blir en husrannsakan.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in