Citat:
Wallins samarbete med våldtäktstransan blir ju lite mer intressant eftersom Wallin är ett fan av deplatforming så länge det drabbar andra än henne själv samt själv driver en plattform som mer eller mindre hängt ut våldtäktsmän - ffa hennes egen.
Hyckleri är alltid intressant att granska (Cissi hycklar väl på fler sätt iofs), därav tycker jag inte det är särskilt konstigt att en podcast som t ex Haveristerna intresserar sig för hyckleri. Hyckleri är alltid bra content
Bra content är bra content, klandra Haveristerna för eventuell missad content i så fall istället.
Hyckleri är alltid intressant att granska (Cissi hycklar väl på fler sätt iofs), därav tycker jag inte det är särskilt konstigt att en podcast som t ex Haveristerna intresserar sig för hyckleri. Hyckleri är alltid bra content
Bra content är bra content, klandra Haveristerna för eventuell missad content i så fall istället.
Du kunde inte hålla dig det kliade i fingrarna och din wall of text är rätt talande.
Nu har vi bett er som håller på och tramsa här att visa vad det är för sammarbete och sen hänvisas till Spritnota
Citat:
Fakta: Alla i Haveristerna har samarbetat med den för 13 år sedan för våldtäkt dömda personen, med total insyn i ärendet. Primärt Axel som blev något av BF med personen.
Fakta: Du tycker det är världens grej att CW chattat med den här människan.
Det är din usla dubbelmoral och din grej, jag tänker inte lägga ut orden om vad jag tycker om det i den här tråden. Jag föraktar dig djupt, och nöjer mig med att stå för det.
Vad som inte är din ensak är det förtal du håller på med i den här tråden. På hörsägen, som du erkänner, slår du fast att en namngiven person är en psykopat och en stalker men varje gång någon frågar om bevis ignorerar du det.
Eller kan man få de där bevisen nån gång?
Haveristerna borde granska dig i ett avsnitt.
Oh wait...
Fakta: Du tycker det är världens grej att CW chattat med den här människan.
Det är din usla dubbelmoral och din grej, jag tänker inte lägga ut orden om vad jag tycker om det i den här tråden. Jag föraktar dig djupt, och nöjer mig med att stå för det.
Vad som inte är din ensak är det förtal du håller på med i den här tråden. På hörsägen, som du erkänner, slår du fast att en namngiven person är en psykopat och en stalker men varje gång någon frågar om bevis ignorerar du det.
Eller kan man få de där bevisen nån gång?
Haveristerna borde granska dig i ett avsnitt.
Oh wait...
Sluta fåna dig nu "habakuck".