Citat:
Ursprungligen postat av
PappaBoeg
Buhu nån är dum mot mig på internet
1.06. Användarnas anonymitet
Att på forumet (via inlägg eller i PM) eftersöka, posta, eller hota att posta, personuppgifter eller annan information som kan avslöja en annan användares identitet är förbjudet, med undantag för sådana uppgifter som användaren själv publicerat i forumet.
Att sammankoppla användares alternativa konton eller konton på andra forum eller webbplatser är förbjudet.
Välkommen till Flashback Pappaboeg är du ny här?
Nej du är nån vi skrattar åt och vore du smart skulle du inte gå i polemik med ett konto du outat själv på den här sajten. Din narcissism och att peta på idioten för att du tvångsmässigt svarar är själva drivkraften i varför folk driver med dig.
Du är givetvis framgångsrik och verkligt intelligent, folk på Flashback som kör under eget namn och som påstår det brukar vara det.
Bilden när Axels frys avfrostas fanns på Henrik Johanssons öppna vägg, hans tillvaro ser oerhört hygienisk och lyxig ut någonting som kommenterades i den forna kamratkrets bestående av en del krönikörer och föreläsare som tröttnade på hans lättkränkta barnsligheter och som skrattar gott åt det här senaste uttalandet "som jag förstår det betalar folk helt orimligt mycket både för krönikor och föreläsningar".
https://minfil.com/Z0q9i9tdb0/alkoholist_png
Jag lämnade en recension och du kan inte hantera saklig kritik.