2020-06-09, 17:06
Avslutad
VincentDerwydd var helt ute och cyklade med sina anklagelser som vanligt, dagcentret Haveristerna kanske ska ta sin autism-medicin och fundera på om det faktiskt kan finnas fler människor i världen som de stött sig med men med tanke på hur de hakar upp sig så är det föga troligt

https://bloggbevakning.se/2020/06/09/cissi-wallin-erkanner-att-det-ar-hon-som-ar-lackan
Citera
2020-06-09, 17:31
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av ALZ112
VincentDerwydd var helt ute och cyklade med sina anklagelser som vanligt, dagcentret Haveristerna kanske ska ta sin autism-medicin och fundera på om det faktiskt kan finnas fler människor i världen som de stött sig med men med tanke på hur de hakar upp sig så är det föga troligt

https://bloggbevakning.se/2020/06/09/cissi-wallin-erkanner-att-det-ar-hon-som-ar-lackan

Camilla Gervide ställer ju en relevant fråga men att det var ett trollning av CW från nån runt Haveristernas sida från början borde ha fått henne att misstänka att dumparna spridits via "offret" självt nånstans på vägen och vilat på hanen men nu blev det tre poster på raken om en ickenyhet från henne. Jobbigt när man försöker skruva till det.

https://www.youtube.com/watch?v=vMDgekSlkD0
Citera
2020-06-09, 18:47
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av VincentDerwydd
Fan lägg av att greppa efter halmstrån nu, N**mi (som läckt de här dumparna, som vanligt). Sitta och försöka spinna vidare på det mest extrema avvarterna av metoo-hysteri för att man inte fått till det med Myra, samtidigt som man är en dömd våldtäktshen själv. Så urbota pinsamt.

Det är ju inte tvärtom då? Hon är ju klart mer fuckable och mindre flodhäst än Myra om man kollar eskortbilderna med henne och Madde.
Citera
2020-06-09, 19:04
Medlem
BigFatCones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bloodninja
Det är ju inte tvärtom då? Hon är ju klart mer fuckable och mindre flodhäst än Myra om man kollar eskortbilderna med henne och Madde.
Det här inlägget är värdelöst utan närmare ledtrådar om hur man hittar dessa bilder.
Citera
2020-06-09, 19:04
Avslutad
Citat:

Hade inte de redan legat? Jag hänger inte med. Kan vi utgå att alla har legat med alla när "Vincent" postar?
Citera
2020-06-09, 19:20
Medlem
TonyFlygares avatar
Citat:
Var inte Naomi transkvinnan som varit uppe för diskussion tidigare? Jag var aldrig med i Hatklubben när det var i ropet, så jag fattar knappt någonting av de senaste två sidornas innehåll.
Citera
2020-06-09, 19:27
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av BigFatCone
Det här inlägget är värdelöst utan närmare ledtrådar om hur man hittar dessa bilder.

Det finns massor med bilder på de gamla horsajterna om man har inlogg till dem och hon jobbade med en rätt känd blond eskort för flera år sen. De har båda sadlat om och lagt av så länkar inte omaskade grejer här. Även om man nu inte är lagd åt det hållet eller gillar brunetter/fd shemales så tror jag inte direkt att narrativet att hon är jättesvartsjuk för att hon inte får ligga med Myra är speciellt gångbart. Tvärtom är det inte så konstigt att Axel trillade dit men ryktet bland oss som känner henne är ju att han måste ha betalat för sig för hon hade en ganska strikt "bara nordiska män"-policy redan på den tiden hon annonserade.

https://forumfiles.com/b8Z1L05eoe/N_och_M_jpg

Edit: jag har naturligtvis frågat om lov för att lägga ut den bilden, hon följer den här tråden med intresse
Senast redigerad av Bloodninja 2020-06-09 kl. 19:42.
Citera
2020-06-09, 19:37
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av TonyFlygare
Var inte Naomi transkvinnan som varit uppe för diskussion tidigare? Jag var aldrig med i Hatklubben när det var i ropet, så jag fattar knappt någonting av de senaste två sidornas innehåll.

Det är ganska tjatigt jag vet, men Haveristerna verkar tro att hon är värsta puppetmaster som har makt över alla deras fienden. Känner man henne vet man att hon jobbar i Asien och skiter rätt blankt i Haveristerna utöver att hon trollade dem för nått år sen och de verkar inte komma över det, senast nu Axel med fyllesamtal till Kringlan om henne.

Popcornfest!
Citera
2020-06-09, 20:24
Avslutad
Man fick inte säga att Myra inte är mest fuckable.

.
Citera
2020-06-09, 20:32
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av LeroyJenkinz
Det här är ett solklart fall där Cissi och våldtäktsmannen/stalkern som outas här.

Som sagt, riktiga golare. Följer man LeroyJenkinz och Journalisten54321s tidigare poster fattar man ganska snabbt hur hämnden för att Henkos otrohet ser ut och hur mycket de suttit och skarvat i den här tråden, droppen var att säga att Myra inte var mest knullbar, där gick gränsen.

Riktigt butthurt postande nu.
Citera
2020-06-09, 20:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ALZ112
Som sagt, riktiga golare. Följer man LeroyJenkinz och Journalisten54321s tidigare poster fattar man ganska snabbt hur hämnden för att Henkos otrohet ser ut och hur mycket de suttit och skarvat i den här tråden, droppen var att säga att Myra inte var mest knullbar, där gick gränsen.

Riktigt butthurt postande nu.

Gillar du inte att våldtäktsmän som samarbetar med Cissi ska komma fram i ljuset? Man kan ju undra varför. 🤔
Citera
2020-06-09, 20:47
Medlem
TonyFlygares avatar
Har inte Myra gått ner väldans massa i vikt på sistone? LCHF? Tycker hon börjar bli riktigt fin, men det får man väl inte säga i den här jävla tråden!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in