2020-06-09, 20:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av breeder
Att en ensam 8-åring drar kniv på morgonen mot en vuxen är nog oerhört ovanligt...oavsett bakgrund.

Ok om det otroliga nu skulle hända så är det väl bara att ta ungen i nackskinnet och trycka ner skitungen mot marken. Inte fan överbemannar man honom, tar kniven och hugger ihjäl honom.
Citera
2020-06-09, 20:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av genelec
Runt 05 idag
Nej igår 05:44.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SkogsKonung
Killen tjänade 100.000 om året enligt medier. Inte så lätt då....

Han har väl säkert ärvt en slant av päronen?
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LFCYNWA
Tror du ärligt att en person som mördar en åttaåring på grund utav hans hudfärg efter brottet bara slutar och går under jorden? utvecklingen i Sverige borde ha drivit GM till att begå fler brott om hans drivkraft är rasism som tesen du driver.

Ja om han mådde dåligt efter och insåg det inte var hans grej då han även tvingades kniva en vit kvinna
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nihly
Tror det är samma person men både perspektiv och färggivningarna gör att de ser väldigt olika.

Personen Expressen visar har ju värsta supermannen-hakan. Det har inte AB-personen.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jordgubbsflickan
Vi hade gemensamma bekanta därav att jag vet. Som sagt utåt är han introvert men med människor han känner så är han tvärtom. Det gick inte att undgå att se honom. Han var populär och syntes och hördes.

Nej vi gick inte på samma skola.

Han var duktig i skolan vad jag förstår. Våra gemensamma bekanta sa att han aldrig behövde studera, " för han kunde allt ändå". Detta nämnde de i förbifarten några gånger när de andra var tvungna att gå hem, för att plugga till prov.

Stämmer inte.
Citera
2020-06-09, 20:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KalleCb
Är han super osocial eller är det medvetet? Dvs "för att bli onsynlig" ?

Alltid vart anonym, Aspergers lr någon form av autism säkerligen. Vet inte om han fått diagnos dock.
Citera
Medlem
Gynekologstols avatar
Är det framkommit något om motivet? Jag har alltid fått för mig att det var en konflikt mellan GM och grabbens familj (eller deras firma) som spårade ur. Kvinnan kom helt enkelt i vägen när GM skulle hämnas något.
Citera
Medlem
kungenslillapigas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av massingsknopp
Mamman av cancer tror jag (cancerfonden nämdes i dödsannonsen).
Jag har också sett det men det behöver ju inte betyda att hon dött av det. Verkar så konstigt att både mamman och pappan, rätt kort tid efter varandra, skulle dö av cancer i relativt ung ålder
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kiiingdomofheaven
Läser du ser du att det är citat.
Personen skriver under "Nej dessvärre inte", vilket jag förstår som att personen är under 30

Du har rätt! Citeringsgrejen gjorde svaret såg hellustigt ut här! Mitt fel.
Citera
2020-06-09, 20:39
Medlem
Wotans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jenlov
I pappans dödsannons, som är länkad något hundratal sidor bakåt i tråden, hänvisas till cancerfonden.

MGM pappa? Har det alltså skrivits om killen innan han åkte fast, dvs folk här har haft misstankar mot honom?
Citera
2020-06-09, 20:39
Medlem
Tryckkokarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kungenslillapiga
Jag har också sett det men det behöver ju inte betyda att hon dött av det. Verkar så konstigt att både mamman och pappan, rätt kort tid efter varandra, skulle dö av cancer i relativt ung ålder
De är tvärdöda.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in