Citat:
Ursprungligen postat av
Malew
Ja det här är en nagel i ögat för samhället. Polisens metoder är värdelösa med andra ord? Eller de kan inte ens fånga en Svenson hur ska de kunna fånga en mästermördare? En vit normalbegåvad man som fick psykbryt och kom undan.
Han kommer bli frikänd. Psykos kommer domstolarna gå med på.
Min pappa lärde mig en sak i livet. Smarta människor begår inte brott.
Hur mycket har smarta människor annars kommit undan med?
Ja, de med rätta kontakterna kommer undan med allt vilket så klart stör psyko barnen som glömmer att andas, tittar sig i panik i spegeln och skriver vad de ser i tråden.
Hoppas att fakta kommer fram då detta ärende inte alls liknar galna Edvin i Mantorp. Segheten i detta stinker av politik som hela Sverige idag. Jag tror att Staaf nu klättrar i sin politiska karriär som hans företrädare gjorde. Bara du inte avviker så klättrar du upp mer och mer.
Kanske blir han en ambassadör i MÖ? Han reste iallafall till Libanon för att fråga ut släkten, haha. Vad trodde han, vilket svar skulle han få? Så pinsamt.
Då jag bara tillfälligt bott i S sista 25 åren är det lättare för mej att se det. I Asien finns inte Die Dumme Schweden och svenskarna som flyttat ut har min syn att S är bortom räddning. Gäller inte alla och framförallt inte "DNA Markören" samt någon miljon andra. Starkt jobbat! Bra familj du har.
Hoppas nu att inte alla blir handikappade pga viruset tack vare vimsig politik i S! Det kommer att bli många fler mord som skall lösas på Flashback och bordet är väl redan fyllt med förslag.