Flashback bygger pepparkakshus!
2020-06-05, 11:53
Medlem
cece123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pizzamedmozzarella
Min svägerska var i samma situation som Anna när hon var ung. En ung talang som precis hade brejkat på den stora scenen. Men hennes sångkarriär tog aldrig riktigt fart eftersom hennes manager/agent var oerfaren och hade tyvärr inte så många kontakter. Men min svägerska älskade verkligen musiken. Hon älskade musiken mer än tanken om sin själv som artist.
Hon började bredda sin kompetens och jobba hårt för att kunna livnära sig på musik. Vilket hon faktiskt har lyckats med. Hon må inte vara någon stor artitst men hon tjänar lika mycket som om hon skulle haft ett "vanligt" jobb. I veckorna så jobbar hon som röst/sångcoach. På helgerna håller hon i flera musikquiz på olika pubar. Under sommaren har hon många bröllop, dop och födelsedagar som hon sjunger på. Med detta i åtanke så hade Anna haft möjlighet att kunna livnära sin på musiken, om hon inte varit så jävla lat och väntat på att musikkontrakten och konserter skulle ramla ner från himlen. Hennes morsa Marita har verkligen förstört henne liv nu i retrospekt.

Äsch,Anna är ju bara 50 bast, enligt henne har hon mycket tid framför sig.
Så vem vet..när Anna är 85 kommer hon att sjunga på Ullevi inför 75000 personer,
Vid 105 har hon hunnit sjunga in två LP skivor och fått otaliga grammis, delat scen med Madonna.
Hon kommer pryda omslagen på Time magazine när hon är 110 år och vara gästjurymedlem i American idol när hon är 125 år..Ricky Martin blir omvänd när han ser Anna och hon får alla kändismän att lämna sina 45 kgs modelltjejer pga Annas nätta kropp.
Inte på riktigt då,men i Annas fantasi, kan allt hända,alltmedan hennes händer gräver djupare i bullpåsarna och hon zappar vidare på Netflix liggandes i sängen pga någon krämpa, som gör att hon faktiskt bara kan äta bullar och titta på tv i resten av hennes liv.
Citera
2020-06-05, 12:06
Medlem
BigFatCones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pizzamedmozzarella
Min svägerska var i samma situation som Anna när hon var ung. En ung talang som precis hade brejkat på den stora scenen. Men hennes sångkarriär tog aldrig riktigt fart eftersom hennes manager/agent var oerfaren och hade tyvärr inte så många kontakter. Men min svägerska älskade verkligen musiken. Hon älskade musiken mer än tanken om sin själv som artist.
Hon började bredda sin kompetens och jobba hårt för att kunna livnära sig på musik. Vilket hon faktiskt har lyckats med. Hon må inte vara någon stor artitst men hon tjänar lika mycket som om hon skulle haft ett "vanligt" jobb. I veckorna så jobbar hon som röst/sångcoach. På helgerna håller hon i flera musikquiz på olika pubar. Under sommaren har hon många bröllop, dop och födelsedagar som hon sjunger på. Med detta i åtanke så hade Anna haft möjlighet att kunna livnära sin på musiken, om hon inte varit så jävla lat och väntat på att musikkontrakten och konserter skulle ramla ner från himlen. Hennes morsa Marita har verkligen förstört henne liv nu i retrospekt.
Men sånt där är ju inte glamoröst nog för en stor (höhö) stjärna som Anna. Man kan inte hänga kvar som kändis genom att sjunga på randos bröllop och shit. Fattar du väl?
Citera
2020-06-05, 12:34
Medlem
Stackars Roberto vilket jävla liv han har. Fick på riktigt ont i magen av att se dagens Instagram. 5-6 bilder på frukosten som Anna gjort och lagt på HENNES porslin och en bild på Roberto. Sen trampar födelsedagsbarnet vinglande iväg till jobb medan han försäkrar Anna att han ska försöka klippa gräset ikväll. Tänk om hon kunde lyft sitt feta arsle och sett till att klippa gräset medan han var iväg på jobb. Sjuk relation. Han behöver hjälp att ta sig ur det förhållandet.
Citera
2020-06-05, 12:43
Jag undrar vad Anna skall laga för middag idag. blir det något alldeles extra ”ala Anna”? Eller är det månne fettodottern som håller i sleven?
Citera
2020-06-05, 12:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mamma40
annas inlägg om jobejtos födelsedag

https://postimg.cc/gallery/DTXPCJv
SÅ pinsamt! Varför, varför lägger hon ut detta privata offentligt? Kunde hon inte nöjt sig med att skicka texten till honom?
Och så återigen nämner hon deras sex.
Jag hade skämts ögonen ur mig om min mamma betett sig så när jag var i tonåren.
Citera
2020-06-05, 12:48
Citat:
Ursprungligen postat av divadnil
Stackars Roberto vilket jävla liv han har. Fick på riktigt ont i magen av att se dagens Instagram. 5-6 bilder på frukosten som Anna gjort och lagt på HENNES porslin och en bild på Roberto. Sen trampar födelsedagsbarnet vinglande iväg till jobb medan han försäkrar Anna att han ska försöka klippa gräset ikväll. Tänk om hon kunde lyft sitt feta arsle och sett till att klippa gräset medan han var iväg på jobb. Sjuk relation. Han behöver hjälp att ta sig ur det förhållandet.

Dessutom, har man en skapligt stor tom köper man en robotklippare, eller som jag, köper en åk-klippare. Orka släpa runt på en vanlig klippare, tar ju flera timmar. Å andra sidan skulle det nog göra Anna gott att röra på sig.
Citera
2020-06-05, 12:55
Medlem
cece123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Assault12
Jag undrar vad Anna skall laga för middag idag. blir det något alldeles extra ”ala Anna”? Eller är det månne fettodottern som håller i sleven?

Annas specialitet är ett köttberg med något stekt, ett berg med potatis edyl och ett
berg med grönsaker som drunknat i feta oljor .Voilà cuisine de la Anna, som gjord för
att göra en kokbok utav. Titeln på boken ..Matberget, köttberget och fläskberget.
Citera
2020-06-05, 12:57
Citat:
Ursprungligen postat av cece123
Annas specialitet är ett köttberg med något stekt, ett berg med potatis edyl och ett
berg med grönsaker som drunknat i feta oljor .Voilà cuisine de la Anna, som gjord för
att göra en kokbok utav. Titeln på boken ..Matberget, köttberget och fläskberget.

Du glömde 4 olika köpesåser😂
Citera
2020-06-05, 13:51
Medlem
Bladgulds avatar
Anna är live strax efter 13, sminkar sig, sjunger med i låtarna i sin spotifylista och berättar om sin födelsedagspresent till maken. En handskriven lapp med ett erbjudande om en skogspromenad.
Inte nog med det, han får ännu en lapp som lovar en till skogspromenad med en twist.
Twisten?
En repris på ICA-Maxi för 22 år sedan fast i skogsmiljö.
Anna klarlägger att alla som inte klarar av att prata om "knulla" som hon så elegant uttrycker det har det gemensamma problemet att de får för lite av varan själva.
För att befästa sin sexuella rikedom så sitter hon och mässar "knulla, knulla, knulla" ett gäng gånger.
Felicia gör lite inpass och hejar på sin mamma som är så härligt frispråkig.
Anna avrundar förstås det hela med att berätta om sina extremt fina föräldraegenskaper.
Det var alltså det här som var viktigare än att dra en repa med gräsklipparen.

Det gör riktigt ont i hjärtat att se på...
Senast redigerad av Bladguld 2020-06-05 kl. 14:03.
Citera
2020-06-05, 13:56
Medlem
nickomyras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Assault12
Dessutom, har man en skapligt stor tom köper man en robotklippare, eller som jag, köper en åk-klippare. Orka släpa runt på en vanlig klippare, tar ju flera timmar. Å andra sidan skulle det nog göra Anna gott att röra på sig.

Varför köpa en robotklippare ? Stackars igelkottar !
De är 6 st vuxna personer i hushållet . Jag tycker allt att de av ungarna som inte pluggar eller jobbar kan hjälpa till med gräsmattan .
Man får finare bränna om man rör på sig och svettas lite . Dessutom är det bra medicin för psykisk ohälsa att påta i trädgården och vara ute i solen o röra på sig .
Citera
2020-06-05, 14:01
Citat:
Ursprungligen postat av nickomyra
Varför köpa en robotklippare ? Stackars igelkottar !
De är 6 st vuxna personer i hushållet . Jag tycker allt att de av ungarna som inte pluggar eller jobbar kan hjälpa till med gräsmattan .
Man får finare bränna om man rör på sig och svettas lite . Dessutom är det bra medicin för psykisk ohälsa att påta i trädgården och vara ute i solen o röra på sig .

Så är det, tänkte inte på igelkottarna.
Citera
2020-06-05, 14:03
Medlem
nickomyras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bladguld
Anna är live strax efter 13, sminkar sig, sjunger med i låtarna i sin spotifylista och berättar om sin födelsedagspresent till maken. En handskriven lapp med ett erbjudande om en skogspromenad.
Inte nog med det, han får ännu en lapp som lovar en till skogspromenad med en twist.
Twisten?
En repris på ICA-Maxi för 22 år sedan fast i skogsmiljö.
Anna vill befästa att alla som inte klarar av att prata om "knulla" som hon så elegant uttrycker det har det gemensamma problemet att de får för lite av varan själva.
För att befästa sin sexuella rikedom så sitter hon och mässar "knulla, knulla, knulla" ett gäng gånger.
Felicia gör lite inpass och hejar på sin mamma som är så härligt frispråkig.
Anna avrundar förstås det hela med att berätta om sina extremt fina föräldraegenskaper.
Det var alltså det här som var viktigare än att dra en repa med gräsklipparen.

Känner bara att det här gör riktigt ont i hjärtat...

Men va ? Även om man inte ger presenter så kan hon vill göra något bara för hans skull . En lång massage , laga hans favoriträtt , hyra en film han skulle ha valt . Han får en frukost , fast att han inte gillar att äta frukost .

Tack tack https://imgur.com/gallery/CYsyylY
Senast redigerad av nickomyra 2020-06-05 kl. 14:08.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in