2020-05-26, 06:56
Medlem
Scamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cricke71
Och nu har hon sångstund mitt i natten på liven🙄
Såg hon ut att ha tagit något? För vem sitter och sjunger på en live klockan ett på natten?
Citera
2020-05-26, 07:29
Medlem
Senil-with-styles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Scamp
Såg hon ut att ha tagit något? För vem sitter och sjunger på en live klockan ett på natten?
Live ligger ut på hennes instagram https://www.instagram.com/p/CAoP-cKFkse/
Citera
2020-05-26, 07:42
Medlem
Scamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Senil-with-style
Live ligger ut på hennes instagram https://www.instagram.com/p/CAoP-cKFkse/
Ok, måste kolla den, tack.
Citera
2020-05-26, 08:10
Medlem
nickomyras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Scamp

Lite stirriga ögon .. men nä jag tyckte inte att hon verkade påverkad
https://imgur.com/gallery/CC7tvtL
Senast redigerad av nickomyra 2020-05-26 kl. 08:14.
Citera
2020-05-26, 08:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mamma40
var det någon som såg nattliven?
Sporadiskt. Såg lite prat om hur hon jobbar med det hon vill och tycker om, annars blir det inte bra. Om hur mycket de gjort under dagen, hur produktiva de varit. Och om hur fantastisk Roberto är, hur gott han luktar och att han säkert märkt att hon lajvar och nu väntar på henne i sängen. Vi fick även veta att Antonio duschat och nu var på sitt rum.
Citera
2020-05-26, 08:22
Medlem
EndastJag01s avatar
Hon verkar så fruktansvärt ensam och jag tycker synd om henne som sitter mitt i natten och försöker ha någon form av social kontakt med omvärlden. Det ligger ju inte precis centralt, villa Ankersborg...
Citera
2020-05-26, 08:23
Medlem
Scamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nickomyra
Lite stirriga ögon .. men nä jag tyckte inte att hon verkade påverkad
https://imgur.com/gallery/CC7tvtL
Hahah nä det där såg helt normalt ut.
Citera
2020-05-26, 08:34
Medlem
Hon fick starta om också p g a tiden så det var mer än en timmes live
Citera
2020-05-26, 08:46
Medlem
GammalGubbkuks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jenjoh75
Sporadiskt. Såg lite prat om hur hon jobbar med det hon vill och tycker om, annars blir det inte bra. Om hur mycket de gjort under dagen, hur produktiva de varit. Och om hur fantastisk Roberto är, hur gott han luktar och att han säkert märkt att hon lajvar och nu väntar på henne i sängen. Vi fick även veta att Antonio duschat och nu var på sitt rum.

Ja, ingen får ju komma och påstå att Jojbejjto luktar svett på pendeltåget. Synd bara att karlstackaren gått miste om ännu en natts sömn. Är inte kärringen uppe och städar 04.20, så väcker hon upp honom med att sitta och lajva.

Det känns ju också fint att bli upplyst om att herr Snoppvift också har duschat. Gav hon besked om att han självfallet torkat sig på en REN handduk? Skönt att höra att det lilla fanskapet befinner sig på sitt rum i alla fall, och inte hos nån trettonåring.

Edit: Gick in och kollade. En minut fick fan i mig räcka, klarar inte av härkets röst. Men hon talade om att det "kröp i kroppen", fick fråga från nån om hon ofta var vaken på nätterna vilket hon dementerade, hon var minsann väldigt duktig NUMERA på att gå och lägga sig...
Senast redigerad av GammalGubbkuk 2020-05-26 kl. 08:53.
Citera
2020-05-26, 09:25
Medlem
Dags för live igen efter att ha promenerat och kört Roberto till jobbet (nej hon läser inte här det är bara en slump)
Citera
2020-05-26, 09:38
Medlem
Senil-with-styles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jenjoh75
Dags för live igen efter att ha promenerat och kört Roberto till jobbet (nej hon läser inte här det är bara en slump)
Fyfan vad tråkigt det ändå hon snackar om är ju smink. Hon använder både brun utan sol, solar ute och badar solarium hur brun kan man bli egentligen?
Citera
2020-05-26, 09:54
Medlem
Scamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Senil-with-style
Fyfan vad tråkigt det ändå hon snackar om är ju smink. Hon använder både brun utan sol, solar ute och badar solarium hur brun kan man bli egentligen?
Det ser ohälsosamt ut. Och inte så snyggt heller
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in