2019-10-08, 17:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Badmoessa
I hennes skrytinlägg om etta på bloggtoppen hade My kommenterat att hennes blogg strulade, registrerade inte besök, även Åza hade kommenterat liknande. Dom är inläggen är tydligen borta.

Jag kan se dessa inlägg även här Christin Melin också kommenterat att det inte räknas inte antalet som går in på hennes blogg heller. Allt detta med att den inte räknar och/eller räknar fel kan jag bara tolka att Annas blogg INTE ligger som nr 1 då de som brukar ligga i topp inte har räknare som fungerar!
Citera
2019-10-08, 17:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av divadnil
Vilka tattare de är. Annas syn på Felicias jobb var att hon var säljare och hade tjänstebil när det i verkligheten är så att de anställda bor på vandrarhem och en person kör ut och lämnar dem där de ska knacka dörr. Påminner om tiggarnas situation. Denna familj är WT så det skriker om det men Anna gör allt för att putsa fasaderna. Men allt är rutten bakom. Snart faller korthuset.

Japp, fjärran från den glamorösa livsstil som Anna vill påskina att familjen har. Här dukades sanningarna upp. Inte nog med att dottern lever tattarliv och stjäl från handikappade åldringar. Hon tvingas sälja sina guldsmycken när mamma Anna inte kan låna ut pengar. Hon har till och med försökt sälja ett guldpläterat halsband hon fått som bebis, eventuellt från sin avlidna mormor. Sökt lån på Bluestep när hon inte kunnat betala böter och telefonräkningen. Snott mat, godis och cigg från kompisar.

Allt medan Anna tappert instagrammar dagarna i ända så att folk ska se hur perfekt familjens tillvaro är. Halva Sverige pratar om hennes dotters bravader men Anna instagrammar att det är sjukt kul att hennes blogg ligger på första plats på Allt för föräldrars blogglista.
Allt för föräldrar - oh, the irony!
Citera
2019-10-08, 18:04
Medlem
EndastJag01s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Notmyguru
Japp, fjärran från den glamorösa livsstil som Anna vill påskina att familjen har. Här dukades sanningarna upp. Inte nog med att dottern lever tattarliv och stjäl från handikappade åldringar. Hon tvingas sälja sina guldsmycken när mamma Anna inte kan låna ut pengar. Hon har till och med försökt sälja ett guldpläterat halsband hon fått som bebis, eventuellt från sin avlidna mormor. Sökt lån på Bluestep när hon inte kunnat betala böter och telefonräkningen. Snott mat, godis och cigg från kompisar.

Allt medan Anna tappert instagrammar dagarna i ända så att folk ska se hur perfekt familjens tillvaro är. Halva Sverige pratar om hennes dotters bravader men Anna instagrammar att det är sjukt kul att hennes blogg ligger på första plats på Allt för föräldrars blogglista.
Allt för föräldrar - oh, the irony!
Näää, det är bara sorgligt!
Citera
2019-10-08, 18:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EndastJag01
Jag måste säga att huset ser trevligt ut!
https://nyheter24.se/noje/926966-ann...igtuna-magiskt

Fast om man jämför med annonsen så är det en del som inte stämmer, slutpriset tex.
Och det är ju inte 7 rum, utan 3. Eller har de byggt ut huset med 4 rum till?

Huset: https://www.maklarhuset.se/bostad/sv...uckunge/320787
Citera
2019-10-08, 18:17
Medlem
Citat:
Vilka tattare de är. Annas syn på Felicias jobb var att hon var säljare och hade tjänstebil när det i verkligheten är så att de anställda bor på vandrarhem och en person kör ut och lämnar dem där de ska knacka dörr. Påminner om tiggarnas situation. Denna familj är WT så det skriker om det men Anna gör allt för att putsa fasaderna. Men allt är rutten bakom. Snart faller korthuset.

Detta.

Enligt Anna; "Felicia har ett toppjobb. Tjänstebil, lyxmiddagar, chefslön".

Verkligheten; Felicia körs runt i landet i risig bil. Tvingas bo på vandrarhem som ser ut som råttbon. "Lyxmiddagarna" är korv med mos på bensinmackarna. "Lyxlönen" är prestationsbaserad minimilön som gjort att hon stjäl guld av åldringar.

Märsta-Anna - du har misslyckats fullständigt! Knarkarungar. Ungar som stjäl. Ungar som döms för barnsexbrott.
Senast redigerad av blueberrycake 2019-10-08 kl. 18:22.
Citera
2019-10-08, 18:19
Medlem
Citat:

När jag läste FUP:en fick jag exakt samma känsla; Felicia lever samma liv som hitresta rumänska tiggare. Skabbiga vandrarhem, körs runt i risiga bilar, stjäl guld, knarkar...

Men Märsta-Anna sitter kvar på sin höga häst. Det är "alla andra" som har fel.
Citera
2019-10-08, 18:23
Medlem
ProfessorAnuss avatar
Det kostar att hålla denna fejkfasad uppe. Kan tunnan ha varit pådrivande i bakgruden? Jag menar hon verkar ju inte ha några som helst moraliska gränser.
Citera
2019-10-08, 18:28
Medlem
magpies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tesla83
Fast om man jämför med annonsen så är det en del som inte stämmer, slutpriset tex.
Och det är ju inte 7 rum, utan 3. Eller har de byggt ut huset med 4 rum till?

Huset: https://www.maklarhuset.se/bostad/sv...uckunge/320787

3 rum i annonsen avser troligen boyta, dvs rum ovan jord. När marken på framsidan schaktades bort förvandlades tidigare biyta till boyta. Den del av huset som fortfarande har souterräng, dvs baksidan, räknas som biyta.

Men Robertos hus ser onekligen trevligare ut efter renoveringen än innan.
Citera
2019-10-08, 19:14
Medlem
MrsATs avatar
Kommentarerna om Felicia är borta nu. Väntat! Dock slår det mig vad man har för samvete när man samma dag som ens avkommas FUP blir offentligt, kan sitta och diskutera ytliga skitsaker som vem som är etta på Bloggportalen. Tragiskt!
Citera
2019-10-08, 19:25
Medlem
Den där Lucas ligger risigt till...
Att Lill-Tunnan stulit från en handikappad åldring kan nog Anna vifta bort, men detta oerhörda övergrepp i förhöret ses definitivt inte med blida ögon.

Polis: Vart är Felicias hem någonstans?
Lucas: I Märsta.
Citera
2019-10-08, 19:37
Medlem
Märsta-morsan lägger ut på story om
sin låt Heaven, hon kanske menar att Felicia är där efter cannabisen

https://postimg.cc/wymkXhgh
Citera
2019-10-08, 19:59
Medlem
Jag har blivit blockad av Anna Book!