2020-05-16, 18:18
Medlem
TPLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Framme
Har hon inte snart en advokat för grannarna också? Dom som är så underbara. Finns det inte fler grannar i området, eller bor det bara patrasket och dom som hänger på dom där?
Många advokater blir det. Snart en för tandläkaren och en för Bobby och en för frissan och en för sotaren osv...
Citera
2020-05-16, 18:29
Medlem
Gabriel Knights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Framme
Dom där sista var bra. Jag tror hon tvingar sin man till sex. Blä.
I vanlig ordning så är den haklöse ett offer. Vilken tjej skulle ge sej i lag med honom? Han är ju känd för sitt brott, inte för morsans popularitet eller stjärnstatus. Kanske morsan kommer att muta någon tjej med svärfarsans pengar i framtiden för att rentvå sonen och påstå att hann inte alls gjort sånt. Då skulle han aldrig kunna gifta sej.

Alla i familjen trippar på tå för att blidka Anna så allt som görs i hemmet är egentligen under hot och tvång för att inte bli bestraffad.
Tyvärr är det ofta så när man hamnar i medberoendeställning i en trasig familj. Anna styr som en gangsterboss och hotar och bestraffar på olika sätt både famijemedlemmar, bekanta och utomstående.

Det hela är givetvis tragiskt på det hela taget och skulle ha förhindrats av myndigheterna för flera år sedan innan det eskalerade med sexualbrott, personstölder och bedrägerier mm. Tyvärr är jag rädd att det hela kommer att eskalera ytterligare under de närmaste åren om man inte på något sätt kan sätta stopp från myndigheternas sida.
Citera
2020-05-16, 18:30
Medlem
Frammes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TPL
Många advokater blir det. Snart en för tandläkaren och en för Bobby och en för frissan och en för sotaren osv...
Hon skulle nog snart ha en advokat för sitt äktenskap också. Men nu vet hon ju att det antagligen finns vissa klausuler, där hon är arvlös. Så pass mycket förstånd har hon att hålla käften. Vem ska annars fixa hennes skalfasader, inte bara tänderna utan hela ytan.
Citera
2020-05-16, 18:34
Medlem
Såg någonstans att Tunnan utalat sig om Paulo Roberto. Undrar vad hon sa?
Kanske Skäms Paulo min son har haft dig som förebild och han är så besviken.

Men det värsta är att Tunnan blir utan gratismaten från Paulo det svider hårt
Citera
2020-05-16, 18:34
Medlem
Frammes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gabriel Knight
Alla i familjen trippar på tå för att blidka Anna så allt som görs i hemmet är egentligen under hot och tvång för att inte bli bestraffad.
Tyvärr är det ofta så när man hamnar i medberoendeställning i en trasig familj. Anna styr som en gangsterboss och hotar och bestraffar på olika sätt både famijemedlemmar, bekanta och utomstående.

Det hela är givetvis tragiskt på det hela taget och skulle ha förhindrats av myndigheterna för flera år sedan innan det eskalerade med sexualbrott, personstölder och bedrägerier mm. Tyvärr är jag rädd att det hela kommer att eskalera ytterligare under de närmaste åren om man inte på något sätt kan sätta stopp från myndigheternas sida.
Så bra skrivet. Du fick fram precis mina tankar och åsikter. Sorgligt men sant. Jag tar hellre hand om en vilsen pitbull än Anna med familj.
Citera
2020-05-16, 19:03
Medlem
GammalGubbkuks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TPL

Tur att Märsta-fettot poängterat att hon har en advokat pro bono, minsann! Hade ju blivit dryga räkningar annars för stackars Jojbejjto...
Citera
2020-05-16, 19:09
Medlem
GammalGubbkuks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mamma40
hon sitter o babblar om kvinnor som tvingas till sex osv, orkar inte lyssna men två
bilder kommer..hon verkar suttit länge o liveat

https://postimg.cc/gallery/4dMgHMV

Jag blir äcklad av den nedersta bilden. Annas feta fingrar med bakterie-späckade naglar är inget man vill se i närheten av en mun. Inte ens om det är hennes egen. Och med tanke på hennes sönderfallande kakelplattor där inne blir det fan i mig dubbelt så vidrigt.
Citera
2020-05-16, 19:11
Medlem
Bullfettas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sara98
Anna Book är ett skämt.
Hennes son har ju åkt dit för våldtäkt.
https://www.gossipzine.se/bloggskval...takt-mot-barn/

Det går ju en hel del rykten om att Anna Book säljer sex, nu när artispengarna tryter. Undrar hur mycket en torsk får pröjsa för att pippa med henne ?
Citera
2020-05-16, 19:13
Medlem
GammalGubbkuks avatar
Nu har Anna uppdaterat sitt schnitzel-inlägg eftersom det var såååå måååånga som frågat om hennes fyra olika såser!
Tack Anna! Som vi har undrat!

https://www.instagram.com/p/CAOFxioF6zL/?hl=sv
Citera
2020-05-16, 19:16
Medlem
irrljuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GammalGubbkuk
Nu har Anna uppdaterat sitt schnitzel-inlägg eftersom det var såååå måååånga som frågat om hennes fyra olika såser!
Tack Anna! Som vi har undrat!

https://www.instagram.com/p/CAOFxioF6zL/?hl=sv

Fy fan vad flottigt, och så sås på det... inte kontstigt att familjen sväller.
Citera
2020-05-16, 19:21
Medlem
GammalGubbkuks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bullfetta
Det går ju en hel del rykten om att Anna Book säljer sex, nu när artispengarna tryter. Undrar hur mycket en torsk får pröjsa för att pippa med henne ?

Att Anna tycker mycket om snopp är ingen hemlighet. Men i ärlighetens namn tror jag nog att den enda som får röra om i hennes gryta är jättebebisen Jojbejjto.

Å andra sidan kan man ju se det som att hon i princip "säljer" sex, han betalar ju för hennes uppehälle, alla hennes utgifter och försörjer hennes utomäktenskapliga 30-åriga kriminella gökunge, och det enda hon gör i gengäld är ju att knulla.
Citera
2020-05-16, 19:25
Medlem
Familjen Book Toledano Lundström
6 vuxna i samma hushåll
undrar hur stort deras matkonto är?
Hur många bidrar med pengar till det ?

Vad jobbigt att bo så många vuxna i samma hus
Barnen behöver ju skaffa sig något eget o bli vuxna
klara sig själva
MEN det tillåter nog inte MAMA Anna
Citera