2020-06-05, 14:07
Medlem
Bladgulds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nickomyra
Men va ? Även om man inte ger presenter så kan hon vill göra något bara för hans skull . En lång massage , laga hans favoriträtt , hyra en film han skulle ha valt . Han får en frukost , fast att han inte gillar att äta frukost .

En skogspromenad i skogen med lite humpa humpa i det gröna är kanske precis vad Roberto vill ha. Vad vet jag? För det kan väl aldrig vara så att det är vad Anna vill ha?
Att klippa gräset kunde ju också vara en trevlig sak att göra för varandra.
Citera
2020-06-05, 14:13
Medlem
nickomyras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bellint
Jag förstår fortfarande inte hur man kan se hennes lives, fast jag följer henne.

Men bilder kan jag se,

Nu är hon live . Gå in på hennes konto och klicka på hennes profilbild . Det står live där när hon är online
Citera
2020-06-05, 14:15
Medlem
cece123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bladguld
Anna är live strax efter 13, sminkar sig, sjunger med i låtarna i sin spotifylista och berättar om sin födelsedagspresent till maken. En handskriven lapp med ett erbjudande om en skogspromenad.
Inte nog med det, han får ännu en lapp som lovar en till skogspromenad med en twist.
Twisten?
En repris på ICA-Maxi för 22 år sedan fast i skogsmiljö.
Anna klarlägger att alla som inte klarar av att prata om "knulla" som hon så elegant uttrycker det har det gemensamma problemet att de får för lite av varan själva.
För att befästa sin sexuella rikedom så sitter hon och mässar "knulla, knulla, knulla" ett gäng gånger.
Felicia gör lite inpass och hejar på sin mamma som är så härligt frispråkig.
Anna avrundar förstås det hela med att berätta om sina extremt fina föräldraegenskaper.
Det var alltså det här som var viktigare än att dra en repa med gräsklipparen.

Det gör riktigt ont i hjärtat att se på...

Det blev väl för jobbigt att formulera sig på två lappar för Anna, svetten rann och hjärnan brann.
För att inte tala om vad hon skulle hitta på för något till Roberto.
Herregud Anna har ju sagt att hon har sex med Roberto 5-6 gånger i veckan, har hon så lite fantasi att hon bara kommer på denna grej.
Citera
2020-06-05, 14:25
Medlem
Det värsta är att han skall inte bara klättra upp för att sätta på henne. Sedan ska han klättra ner också.
Citera
2020-06-05, 14:54
Medlem
stardust74s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bladguld
Anna är live strax efter 13, sminkar sig, sjunger med i låtarna i sin spotifylista och berättar om sin födelsedagspresent till maken. En handskriven lapp med ett erbjudande om en skogspromenad.
Inte nog med det, han får ännu en lapp som lovar en till skogspromenad med en twist.
Twisten?
En repris på ICA-Maxi för 22 år sedan fast i skogsmiljö.
Anna klarlägger att alla som inte klarar av att prata om "knulla" som hon så elegant uttrycker det har det gemensamma problemet att de får för lite av varan själva.
För att befästa sin sexuella rikedom så sitter hon och mässar "knulla, knulla, knulla" ett gäng gånger.
Felicia gör lite inpass och hejar på sin mamma som är så härligt frispråkig.
Anna avrundar förstås det hela med att berätta om sina extremt fina föräldraegenskaper.
Det var alltså det här som var viktigare än att dra en repa med gräsklipparen.

Det gör riktigt ont i hjärtat att se på...

Fast jag uppfattade att lapparna med löften om Free Fuck och skogspromenader och Netflix and chill och mer Free Fuck alla kom från Felicia? Alltså att Felicia hade gjort lapparna och att Anna skulle leverera.
Citera
2020-06-05, 15:07
Medlem
Näää dra mig baklänges! Lajvar hon nu igen?! Det måste vara en riktig gottepåse för er såhär på Fredagen! Vilken pangbörjan på helgen, va?!

Skämt åsido... såg lajven och hur patetiskt trollen beter sig. Skäms de inte över sig själva? Någon gräns finns det väl ändå
Citera
2020-06-05, 15:14
Medlem
cece123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av stardust74
Fast jag uppfattade att lapparna med löften om Free Fuck och skogspromenader och Netflix and chill och mer Free Fuck alla kom från Felicia? Alltså att Felicia hade gjort lapparna och att Anna skulle leverera.

Det krävs alltså två nötter, med stabbiga fötter, som gillar söta götter, för denna fantastiska idé.
Man kan ju tro att mentala åldern på dessa två är totalt 14 år (8+8 år) inte runt 80 år. (50+29 år).
Citera
2020-06-05, 15:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dasuno
Näää dra mig baklänges! Lajvar hon nu igen?! Det måste vara en riktig gottepåse för er såhär på Fredagen! Vilken pangbörjan på helgen, va?!

Skämt åsido... såg lajven och hur patetiskt trollen beter sig. Skäms de inte över sig själva? Någon gräns finns det väl ändå
Hur vet du vilka som är troll?
Citera
2020-06-05, 15:17
Medlem
Scamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BompaLore
Det värsta är att han skall inte bara klättra upp för att sätta på henne. Sedan ska han klättra ner också.
Haha allt för att Anna ska få som hon vill på hans födelsedag.
Citera
2020-06-05, 15:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BompaLore
Han bör också vara utrustad med en rejäl fb-dase för att kunna komma åt.
Citera
2020-06-05, 15:19
Medlem
Hoppas någon vänlig kompis till Roberto kidnappar honom och tar med honom på en rolig födelsedagsfest. Nä just det, Han har inga kompisar, de har flytt fältet sen Anna kom in i bilden.
Citera
2020-06-05, 15:19
Citat:
Ursprungligen postat av Dasuno

Den här tråden kanske inte är för dig?!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in