2020-05-25, 22:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HuldumeyStone
Förstår inte alls hur det kan tolkas som så surt. Konstaterade ju bara vad som gällde och höll sen med dig rakt av. Konstig tolkning du gjorde.

För att du är spydig när han bara försökte förstärka ditt fragila ego medan du pissar på alla andra som skriver här medan du skriver här.

Förövrigt vill jag bara säga att dagarna blir värre och värre. Vem fan ger sitt liv för detta?
Citera
2020-05-27, 05:49
Medlem
nijes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EghtLegged
Varför kan du inte dansa ?
Jag är bara nyfiken. Själv berättar jag nog alldeles för mycket om mig själv på forumet.
Men samtidigt lär man sig så mycket om sig själv. Finns så mycket saker som tynger en där man behöver råd.

Det tar emot. Kroppen stelnar, benen känns tunga och jag vet inte var jag ska göra av armarna. Känner mig bara dum och ful. Jag dansar på tangentbordet istället, eller på papperet med mina färgpennor. 🙂
Citera
2020-05-27, 07:23
Medlem
Nu känner jag hjärtat igen. Slår snabbt. Aja i värsta fall har jag satt min sista potatis. Förstår dock inte hur ångest skulle kunnat komma så tajmat med magen, om det nu är magen alltså.
Citera
2020-05-27, 13:44
Medlem
Mitt problem är att jag inte ens existerar i folks psyke. Detta STÖR mig utan ände och får mig att må skit! Ensamhet....
Citera
2020-05-28, 22:02
Medlem
EghtLeggeds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nije
Det tar emot. Kroppen stelnar, benen känns tunga och jag vet inte var jag ska göra av armarna. Känner mig bara dum och ful. Jag dansar på tangentbordet istället, eller på papperet med mina färgpennor. 🙂

Du ska bara veta hur dum jag känner mig när jag dansar. Om man nu kan kalla det för dans.
Jag drar ner rullgardinerna och springer runt i cirklar till techno-musik på högsta volym.
Jag gör det varje dag och får skavsår på fötterna av det.
Du är nog inte fulare eller mer korkad än vad jag är
Citera
2020-05-28, 23:34
Medlem
Ophryss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jjujju
Låter som ett uppvaknande, coolt. Men kom du fram till detta på egen hand eller gick du till en psykolog som sa det till dig? Låter som lite dissociation där när du säger att det kändes som att någon annan styrde och att du inte hade någon aktiv kontroll.

Uppvaknande ja. Både och. Väldigt dissociativt är det. Hade kunnat beskriva utförligare i pm men ligger ca 20 inlägg back.
Citera
2020-05-28, 23:37
Medlem
Ophryss avatar
Känner mig rastlös men har inte tillräckligt med fokus för att göra någonting. Ingen lyckad kombination.
Citera
2020-05-29, 22:15
Medlem
nijes avatar
Citat:
Du ska bara veta hur dum jag känner mig när jag dansar. Om man nu kan kalla det för dans.
Jag drar ner rullgardinerna och springer runt i cirklar till techno-musik på högsta volym.
Jag gör det varje dag och får skavsår på fötterna av det.
Du är nog inte fulare eller mer korkad än vad jag är

Haha, låter underbart. Varför gör du det?
Citera
2020-05-29, 23:55
Medlem
EghtLeggeds avatar
Citat:
Haha, låter underbart. Varför gör du det?

Därför att jag tycker om det. Det blir en sådan otrolig energi att det inte går att sitta still.
Jag har också lite mer elektricitet i hjärnan än normalt så det kanske är därför jag reagerar så starkt på vissa typer av musik.

Det känns väldigt pinsamt och barnsligt dock att jag har det här behovet av att lyssna på musik.
Ibland undrar jag om den musik jag lyssnar på är som en drog.

Det tynger mig.
Citera
2020-05-31, 21:40
Medlem
nijes avatar
Citat:
Därför att jag tycker om det. Det blir en sådan otrolig energi att det inte går att sitta still.
Jag har också lite mer elektricitet i hjärnan än normalt så det kanske är därför jag reagerar så starkt på vissa typer av musik.

Det känns väldigt pinsamt och barnsligt dock att jag har det här behovet av att lyssna på musik.
Ibland undrar jag om den musik jag lyssnar på är som en drog.

Det tynger mig.

Det låter som en gåva tycker jag. Synd att det tynger dig. Om du lyssnar på lugn musik istället, blir du lugn då?
Citera
2020-06-01, 06:37
Medlem
EghtLeggeds avatar
Citat:
Det låter som en gåva tycker jag. Synd att det tynger dig. Om du lyssnar på lugn musik istället, blir du lugn då?

Då tänker jag bara på att jag vill lyssna på vild musik hela tiden
Citera
2020-06-01, 12:32
Medlem
Jag vill börja med att skriva att jag har mått sämre, men känner mig mycket bättre och följer upp mina rutiner som jag går efter varje dag, Anledningen till att jag mår bättre är att jag har fått det bättre ställt och har gått ner en hel del i vikt och ju med det börjat med armhävningar. Jag orkade i början bara med att göra 10 stycken, och nu ett år senare så är jag uppe i 50 nonstop.

Varför jag nu skriver här är för att jag stukade min fot så allvarligt under Fredagen och har inte kunnat göra nånting sedan dess och det enda som jag har är lite bandage som jag lindade runt foten, men gjorde dock inte det förrens igår. Jag är i min husvagn som står på en camping, väldigt jobbigt att hoppa runt på ett ben.😕 Jag har en krycka, men jag skulle behövt en till som jag dessvärre har hemma i min lägenhet.
Jag klarar inte av att ta mig till lägenheten så länge som jag känner såhär.

Dom där rutinerna funkar inte alls och jag mår dåligt över det. Min katt som jag har på campingen har jag inte orkat att hjälpa till med att plocka bort några fästingar. Jag har tyvärr slarvat bort pincetten och leta efter den nu är fruktansvärt jobbigt. Jag har ett medel som jag sprutar på katten. Få se om det hjälper, han går lös här så det är bara att vänta tills han kommer fram.

Jag har inte ätit något på flera dagar, endast några brödskivor, det är det enda som jag klarar av att fixa till. Toaletten som är en bit härifrån var jag tvungen att krypa till p.g.a. värken som även slagit sig på hela benet.😕

Det var bara det som jag ville skriva. Sköt om er nu alla i den här goa värmen som det är nu över hela Sverige. 😎 Tänk bara på att hålla avståndet, som jag alltid gör, men är nu mer eller mindre isolerad.😒
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in