2020-10-31, 22:06
Medlem
Here we come (mag)smärta. Nu har jag läst att magsyremedicin och COVID går hand i hand. Fy fan... Det är dags att trappa ner, vill inte ens ta skiten då det ökar risken för allt möjligt skit.

Börjar vi idag. Dags bunkra andra grejer för detta kommer bli jobbigt.
Citera
2020-11-01, 02:24
Medlem
JAg vill bara se människor brinna i helvetet. Spotta på dem, skita på dem och förnedra dem. Tala om för dem vilka svin de är. Så nu mår jag lite bättre... Att få skriva så gör mig lugn när jag är spänd.

HIttade den här skittexten: "A study looking at explosive outbursts in children with GTS
found that neither tic severity nor tic type had any relationship with the presence of explosive outbursts, although they
did find explosive outbursts to be significantly associated with
motor hyperactivity.15 In contrast, a more recent study found
that the mean YGTSS score was significantly higher among
patients who do have explosive outbursts, compared with
those who do not.16 The authors of this study also found that
the mean age of tic onset was significantly lower in those who
experience explosive outbursts, a finding not corroborated by
our study on irritability. In addition, a small study of Japanese
children and adolescents with GTS found that tic severity was
associated with aggressive behaviors; however, there was no
distinction made between motor and vocal tic severity.17
The association found in our study may indicate that vocal
tics in particular are more likely to increase irri"

Kan nog stämma för nog fan är jag arg och hela jävla tiden. Äckemänniskor, äckelsaker, allt irriterar mig fan. Hoppas de fucking slår sig! Vad gör ni som är så där fina och lugna hela jävla tiden? Är ni hjärndöda som ni brukar vara? Jag har en hög jävla intelligens och kan inte bara sitta där som ni gör och se dumma ut. Vill krossa människor.
Citera
2020-11-02, 02:38
Avslutad
Jag önskar att jag aldrig föddes. Jag önskar att jag aldrig visste det jag vet. Mänskligheten förbluffar mig. Både sociopaterna på toppen av pyramiden och de lättlurade, mutade fåren i sina gyllene burar som tror att de är fria och att sociopaterna på toppen inte gaslightar, mindfuckar och grundlurar dem. Som tror att fascist-vampyren Joe Biden kommer att rädda världen från fascist-vampyren Donald Trump på Tisdag. Trump är vargen. Biden är räven. Båda är så jävla genomvidriga. Och jag önskar att jag aldrig föddes.

Jag vill bara må bra, sluta bry mig och känna lugn och ro. Komma till ro. Till freds. Jag vill inte veta något längre. Jag vill inte vara med. Jag vill inte veta.

Jag önskar att jag aldrig föddes.
Citera
2020-11-02, 13:57
Medlem
jjujjus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av torstenferdinand
Jag önskar att jag aldrig föddes. Jag önskar att jag aldrig visste det jag vet. Mänskligheten förbluffar mig. Både sociopaterna på toppen av pyramiden och de lättlurade, mutade fåren i sina gyllene burar som tror att de är fria och att sociopaterna på toppen inte gaslightar, mindfuckar och grundlurar dem. Som tror att fascist-vampyren Joe Biden kommer att rädda världen från fascist-vampyren Donald Trump på Tisdag. Trump är vargen. Biden är räven. Båda är så jävla genomvidriga. Och jag önskar att jag aldrig föddes.

Jag vill bara må bra, sluta bry mig och känna lugn och ro. Komma till ro. Till freds. Jag vill inte veta något längre. Jag vill inte vara med. Jag vill inte veta.

Jag önskar att jag aldrig föddes.
Helt ärligt, jag hade högre tankar om dig. Trodde att du var intelligent och skulle ta dig ur skiten. Tråkigt att se att du fastnat och fokuserar på saker som inte spelar någon roll, saker som du inte kan förändra eller påverka.

Vad gör du med ditt liv? Jag ser självsabotage... stäng av TVn och skaffa dig nya hobbies sa vi ju? Att du skulle fokusera på dig själv och skapa din egna lycka. Vad gör du istället? Fortsätter i samma destruktiva spår, skiter i dig själv och bryr dig om allt annat i hela världen och tar på dig offerkoftan. Res dig upp för helvete Se dig omkring, livet blir vad DU gör det till. Och just nu så väljer du att sitta på golvet och gråta och tycka synd om dig själv. Är det såhär man tar sig framåt i livet och skapar sig sin egen lycka?
Citera
2020-11-02, 16:59
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av jjujju
Helt ärligt, jag hade högre tankar om dig. Trodde att du var intelligent och skulle ta dig ur skiten. Tråkigt att se att du fastnat och fokuserar på saker som inte spelar någon roll, saker som du inte kan förändra eller påverka.

Vad gör du med ditt liv? Jag ser självsabotage... stäng av TVn och skaffa dig nya hobbies sa vi ju? Att du skulle fokusera på dig själv och skapa din egna lycka. Vad gör du istället? Fortsätter i samma destruktiva spår, skiter i dig själv och bryr dig om allt annat i hela världen och tar på dig offerkoftan. Res dig upp för helvete Se dig omkring, livet blir vad DU gör det till. Och just nu så väljer du att sitta på golvet och gråta och tycka synd om dig själv. Är det såhär man tar sig framåt i livet och skapar sig sin egen lycka?

Jag vet. Men jag tycker inte synd om mig själv. Jag har bara ett sjukligt behov av att uttrycka mig och nojja. Jag är sjuk.

Tyck för i helvete inte synd om mig. För det är inte synd om mig.

Jag har inget kvar att säga. Jag har aldrig haft särskilt mycket vettigt att säga ändå. Förlåt. Jag är en störd jävla mupp. Vad jag behöver är en spark i arslet. Du har rätt.

Svara mig inte.

Förlåt. Det är en ond cirkel jag är för klen att ta mig ur. Och det är bara mitt fel ingen annans.

Jag vill bara glömma och gå vidare. Glömma att jag någonsin suttit här och betett mig som en idiot. Och ju mer och mer jag skriver, desto töntigare framstår jag.

Jag måste sätta punkt. Det här är bara patetiskt. Jag vill inte vara patetisk. Jag vill inte må så här och påverka andra negativt.

Förlåt. Om det nu betyder något.

Jag vet inte vad mer jag kan säga. Och det är väl det som är grejen. Vid det här laget är det bara bättre att jag slutar lägga krokben på mig själv och skaffar mig en ryggrad och självrespekt istället.

Jag måste sköta mig själv och skita i andra. Jag måste slut bry mig och nojja över skit jag mår bättre av att ge fan i. Jag vet det. Men jag är en självdestruktiv idiot med tvångssyndrom.

Hej då.
Senast redigerad av torstenferdinand 2020-11-02 kl. 17:29.
Citera
2020-11-02, 18:16
Avslutad
Citat:

Vill också tillägga en sista gång (för nu är det nog) att jag är uppriktigt ledsen över en hel del jag skrivit här. Jag har varit ett cyniskt, nihilistiskt, misantropiskt monster.

Jag har inget mer att tillägga. Jag borde bara hålla käft. För min egen och andras skull.

Adjö. Nu ska jag skaffa mig ett riktigt liv. Nu ska jag resa mig.
Citera
2020-11-02, 18:25
Medlem
jjujjus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av torstenferdinand
Jag vet. Men jag tycker inte synd om mig själv. Jag har bara ett sjukligt behov av att uttrycka mig och nojja. Jag är sjuk.

Tyck för i helvete inte synd om mig. För det är inte synd om mig.

Jag har inget kvar att säga. Jag har aldrig haft särskilt mycket vettigt att säga ändå. Förlåt. Jag är en störd jävla mupp. Vad jag behöver är en spark i arslet. Du har rätt.

Svara mig inte.

Förlåt. Det är en ond cirkel jag är för klen att ta mig ur. Och det är bara mitt fel ingen annans.

Jag vill bara glömma och gå vidare. Glömma att jag någonsin suttit här och betett mig som en idiot. Och ju mer och mer jag skriver, desto töntigare framstår jag.

Jag måste sätta punkt. Det här är bara patetiskt. Jag vill inte vara patetisk. Jag vill inte må så här och påverka andra negativt.

Förlåt. Om det nu betyder något.

Jag vet inte vad mer jag kan säga. Och det är väl det som är grejen. Vid det här laget är det bara bättre att jag slutar lägga krokben på mig själv och skaffar mig en ryggrad och självrespekt istället.

Jag måste sköta mig själv och skita i andra. Jag måste slut bry mig och nojja över skit jag mår bättre av att ge fan i. Jag vet det. Men jag är en självdestruktiv idiot med tvångssyndrom.

Hej då.
Prova söka hjälp för dina tvångssyndrom till att börja med? Verkar vara det som är det grundliggande problemet alltså? Bryt den onda cirkeln! Önskar dig lycka till än en gång!

Och sluta be om ursäkt, speciellt när du gör om samma grej om och om igen. Då är det väl bättre att sluta med att be om ursäkt? Ser ju bara ännu mer patetiskt ut när du återigen ber om ursäkt.

Sen tror jag inte att du är sjuk, men du gör dig själv sjuk med dina egna tankar och grubblerier. Gör saker och tänk mindre. Lägg upp en plan, hur dina dagar ska se ut och följ planeringen.
Citera
2020-11-03, 00:08
Avslutad
Citat:
Prova söka hjälp för dina tvångssyndrom till att börja med? Verkar vara det som är det grundliggande problemet alltså? Bryt den onda cirkeln! Önskar dig lycka till än en gång!

Och sluta be om ursäkt, speciellt när du gör om samma grej om och om igen. Då är det väl bättre att sluta med att be om ursäkt? Ser ju bara ännu mer patetiskt ut när du återigen ber om ursäkt.

Sen tror jag inte att du är sjuk, men du gör dig själv sjuk med dina egna tankar och grubblerier. Gör saker och tänk mindre. Lägg upp en plan, hur dina dagar ska se ut och följ planeringen.

Jag behöver umgås mer med släkt och vänner ett tag. Jag måste sluta gräva ner mig och sparka på mig själv.

Jag behöver en vänlig spark i arslet och jag behöver rensa skallen. Jag behöver miljöombyte.

Jag lovar att inte skriva på flashback i minst en månad från och med nu. Förhoppningsvis lyckas jag slita mig för gott.

Tack och adjö.
Citera
2020-11-03, 03:29
Medlem
Jag mår inget bra. Har nog ADHD och massa andra diagnoser. Skulle velat ha samhällets stöd.
Citera
2020-11-03, 05:34
Medlem
Usch ogillar verkligen människor. Ibland mer ibland mindre. Så jäkla skönt att kunna slippa dem.
Citera
2020-11-03, 22:50
Avslutad
Dra åt helvete vad dåligt jag börjar må igen.
Hello demons.
Citera
2020-11-04, 12:04
Medlem
Mrcool911s avatar
Kära lyssnare! Idag känns det relativt bra, trots att jobbet suger men det gör det ju visserligen för alla. Idag är det den 4/11 och mycket har hänt både bra saker och saker som är lite mindre bra men antar att det är det som kallas "livet".

Planen för återstående delen av veckan är att först och främst ta ett djupt andetag för att sedan vidga sin syn över vad man kan åstadkomma och vad som är utom räckhåll. Så nu tar jag ett djupt andetag och sträcker mig mot nästa dörrhandtag för att ta mig igenom ännu en dörr och med andra ord gå vidare till ett nytt kapitel i livet.

Allt gott!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in