2020-04-13, 15:47
Moderator
Morfar-52s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Iamthemagicman
Bästa lagliga Just Nu är egentligt mig 3F-alfa-PHP (finns inrikes på en Shop) och den är väldigt bra. Testat flera gånger från samma sida och Alltid varit nöjd.
Klassas som hälsofarlig 2020-04-28, kan vara bra att veta.
Citera
2020-04-13, 17:42
Medlem
Iamthemagicmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Morfar-52
Klassas som hälsofarlig 2020-04-28, kan vara bra att veta.

Ja. Har ändå lagt alla substanser "på hyllan" nu ändå.
Även om ruset och så var okej så känner jag att det är mycket vi inte vet om dessa substanser och hur dom kan påverka oss långsiktigt.
Så för min del blir det rött vin och möjligen lite grönt ibland.
Är inte längre värt det för mig.
Har andra prioriteringar nu
Citera
2020-04-13, 19:41
Medlem
Citat:
Bästa lagliga Just Nu är egentligt mig 3F-alfa-PHP (finns inrikes på en Shop) och den är väldigt bra. Testat flera gånger från samma sida och Alltid varit nöjd.

Nej. Bästa är A-PiHP vit från HC.
Citera
2020-04-13, 20:24
Medlem
Iamthemagicmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JuliusFirstPig
Nej. Bästa är A-PiHP vit från HC.

Tycker du? Jag testa den för en månad sen (+någon vecka) och visst var den okej. Men föredrar 3F-A-PHP från Hyg.
Jag gillade Alfa-Pihp Riktigt mycket när den fanns på Askelepios. Då var den riktigt stygg!
Tyckte deras batch var lite sådär. Inte alls som som jag är van vid gällande Alfa-Pihp. Men dom kanske har ny bättre batch inne nu.
Är inte riktigt min grej längre.
Sen verkar många vara missnöjda med deras produkter överlag läser jag titt som tätt
Citera
2020-04-15, 16:15
Bannlyst
Citat:
Ja. Har ändå lagt alla substanser "på hyllan" nu ändå.
Även om ruset och så var okej så känner jag att det är mycket vi inte vet om dessa substanser och hur dom kan påverka oss långsiktigt.
Så för min del blir det rött vin och möjligen lite grönt ibland.
Är inte längre värt det för mig.
Har andra prioriteringar nu
Från CS till rödvin och röka var en helvändning?
Håller med att det är synd att det inte finns mer långsiktig fakta
Citera
2020-04-20, 19:24
Medlem
hassehustlers avatar
Ja, då det är corona tider och det inte går att posta vanliga paket genom europa så letar jag efter ett substitut till min ADHD. Har concerta utskrivet vanligtvis, men då jag skulle behöva doser på 100 mg+ är det ingent alternativ då det skulle kosta mig 350 euro i månaden att gå på den dosen. Därav använder jag amfetamin vanligtvis istället och det är snustorrt då inga paket kommer hit.

Vilken tror sig vara bäst lämpad som alternativ? Jag är ute efter fokus då jag arbetar med datorn, jag ville kunna spela ett datorspel i 12 timmar som det vore tjack helt enkelt. Dessa är dom alternativen jag kan få tag på genom DHL som jag vet flyger till ön jag bor på.

* ALFA-PIHP

* NEP

* 4M-PHP
Citera
2020-04-20, 23:38
Medlem
Bertil85s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hassehustler

* ALFA-PIHP

* NEP

* 4M-PHP

I ovan stående ordning. Finns inrikes a-pihp.
Citera
2020-04-21, 08:48
Medlem
Upplevde ingen skillnad på HC´s vita A-PiHP nu i veckan och när dom fick in den på lager. Någon skrev tidigare om att dom ev bankat den eller annat trams. Det är defenitivt inte så.

Fick även chansen att testa deras NEP och HEX-EN. Helt okej batches men långt ifrån kvallan dom brukade servera oss
Citera
2020-04-21, 19:43
Medlem
Basebands avatar
Hur tar ni NEP? Kan man bara snorta/bomba det som tjack eller måste man röka det?
Citera
2020-04-21, 22:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Baseband
Hur tar ni NEP? Kan man bara snorta/bomba det som tjack eller måste man röka det?

Snorta funkar. Bäst är en oljebrännare med tunt glas och bictändare. Rosa batchen.
Citera
2020-04-22, 22:39
Medlem
Basebands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JuliusFirstPig
Snorta funkar. Bäst är en oljebrännare med tunt glas och bictändare. Rosa batchen.

Tungt. Vilken traditionell stimulant skulle du säga att NEP påminner om mest? Menar du tunt glas som i en glaspipa eller menar du att man kan ta vilken glasskiva som helst och ”jaga drake” (som man gör med sugrör och aluminiumfolie)?
Citera
2020-04-24, 16:20
Medlem
Jaevligtforvirrads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Baseband
Tungt. Vilken traditionell stimulant skulle du säga att NEP påminner om mest? Menar du tunt glas som i en glaspipa eller menar du att man kan ta vilken glasskiva som helst och ”jaga drake” (som man gör med sugrör och aluminiumfolie)?

Är också sugen på att köpa hem och testa NEP.

Har du testat ännu? Är även nyfiken precis som dig, vilken traditionell stimulant NEP påminner om..

Någon som kan svara?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in