2019-11-26, 17:35
Medlem
Trenbologneses avatar
Är H*zardchem* den enda leverantören just nu för inrikes?
Lämnar UP och skulle behöva någon RC CS.
Vilken tillgänglig RC är mest lik amfetamin eller ritalin just nu?

Mvh
Senast redigerad av Trenbolognese 2019-11-26 kl. 17:39.
Citera
2019-11-27, 05:16
Medlem
Phobiazis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Trenbolognese
Är H*zardchem* den enda leverantören just nu för inrikes?
Lämnar UP och skulle behöva någon RC CS.
Vilken tillgänglig RC är mest lik amfetamin eller ritalin just nu?

Mvh

Rc-inrikes är väl den enda andra öppna shoppen, resten är invite eller förbjudna att diskutera samt sådana där det finns referral - men då riskerar man ju sitt eget konto om personen missköter.. Så tyvärr, inrikes får du inteaandra svar om inrikes, om inte ngn begår regelbrott då xD

Frågan ang tjack har ställts minst 50+ ggr/år sedan jag blev medlem - så bläddra eller sök

GLHF
Citera
2019-12-09, 20:49
Medlem
lolfishs avatar
Någon som vet om HEP, HEX-EN, M-PHP, eller MD-PEP är bra alternativ till 3-cmc? Annars kom gärna med förslag.
Senast redigerad av lolfish 2019-12-09 kl. 20:58.
Citera
2020-03-21, 23:15
Medlem
Trenbologneses avatar
Någon som har provat 2-FA, 2-FMA eller EAPB?
Är dessa klassade i Sverige?
De verkar ju vara grymma stimulanter.

Någon som har provat att beställa utrikes inom EU? Hade varit grymt om någon kunde gröna nån eu-shop och bidra med era erfarenheter.
Citera
2020-03-22, 17:30
Medlem
ant's avatar
Citat:
Någon som har provat 2-FA, 2-FMA eller EAPB?
Är dessa klassade i Sverige?
De verkar ju vara grymma stimulanter.

Någon som har provat att beställa utrikes inom EU? Hade varit grymt om någon kunde gröna nån eu-shop och bidra med era erfarenheter.
Ja, dom är klassade.
Citera
2020-03-29, 15:29
Bannlyst
Kan någon rekomendera någon drog på hazardc*e*s som är lik ecstasy eller kokain?
Citera
2020-04-09, 12:21
Medlem
Hejsan, skulle behöva hjälp med er expertis.

Jag är inne på Hazardch*m sidan och jag är ute efter den RC därifrån som är som mest lik tjack eller Meth, vilken/vilka borde jag sikta in mig på då?

Produkter från RC-Inrikes sidan går också.
Citera
2020-04-09, 13:34
Medlem
Trenbologneses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MisterBear
Hejsan, skulle behöva hjälp med er expertis.

Jag är inne på Hazardch*m sidan och jag är ute efter den RC därifrån som är som mest lik tjack eller Meth, vilken/vilka borde jag sikta in mig på då?

Produkter från RC-Inrikes sidan går också.

Skulle nästan säga att inga utav dom är värda att köpa. Ingen utav dem är ens i närheten utav vanligt amf.
Däremot har jag kört att t.ex. 2-FMA, 4-FMA och de som fanns för ett bra tag sen skulle vara lika meth/amf. Lite tråkigt att man missade dom.. Men de är sedan länge klassade och dagens RC-utbud är riktigt kefft.
Citera
2020-04-10, 03:01
Medlem
Citat:
Skulle nästan säga att inga utav dom är värda att köpa. Ingen utav dem är ens i närheten utav vanligt amf.
Däremot har jag kört att t.ex. 2-FMA, 4-FMA och de som fanns för ett bra tag sen skulle vara lika meth/amf. Lite tråkigt att man missade dom.. Men de är sedan länge klassade och dagens RC-utbud är riktigt kefft.

Aha okej vad tråkigt :/ men om du måste välja en RC centralstimulant, vilken hade det blivit?
Citera
2020-04-10, 17:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MisterBear
Aha okej vad tråkigt :/ men om du måste välja en RC centralstimulant, vilken hade det blivit?

Vill flika in och svara att jag tycker du ska överväga NEP (N-Etyl-Pentedron). Liknar både amfetamin och kokain på sitt egna lilla vis. En bra substans enligt mig. På Reddit har jag läst en användare med åsikten att NEP nästintill är bättre än kokain och jag måste medge att personen har en poäng. Substansen i fråga är värd att testas.

Den finns tillgänglig inrikes från en shop men vad den heter låter jag dig själv ta reda på.
Senast redigerad av MbNa 2020-04-10 kl. 17:58.
Citera
2020-04-12, 01:02
Medlem
Vafan, är inte NEP klassad?

(IUPAC: 2-(Ethylamino)-1-phenylpentan-1-one)
Citera
2020-04-13, 15:20
Medlem
Iamthemagicmans avatar
Bästa lagliga Just Nu är egentligt mig 3F-alfa-PHP (finns inrikes på en Shop) och den är väldigt bra. Testat flera gånger från samma sida och Alltid varit nöjd.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in