Citat:
Ursprungligen postat av
B0mb8
Tack för tipset, ska kolla där. Jag är mer intresserad av realch*ms och chemicalpl*net, hört att dom inrikes bankar det rätt rejält, stämmer det?
Nej, finns ingen mening med att banka RC då de köper det direkt ifrån leverantör eller fabrik, är inte likadyrt som illegala droger som måste importeras på mycket svårare sätt och går igenom flera mellanhänder och bankas innan de når slutkonsumenten.
Alla CS jag testat på RCI förut minns jag var mycket rena eller mycket väl rena. 4f MAR var grym faktiskt och rekommenderar den helt klart.
Någon som har lite kemikunskaper? Hur blir det med Fluormolekylen? MAR är ju beprövat och man vet hur säker den är samt vilka biverkningar den kan ha, men fluor sägs att inte vara nyttigt, ändå fluorerar man vatten, tandkräm, tuggummi osv. Får man en rejäl mängd fluor i kroppen eller är det stabila molekyler så fluoret inte klyvs av i kroppen? Jag har inte märkt av några biverkningar utav de få gånger jag förut använde det när jag körde på sådant ett tag tillbaka.