2021-12-30, 04:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av B0mb8
Tack för tipset, ska kolla där. Jag är mer intresserad av realch*ms och chemicalpl*net, hört att dom inrikes bankar det rätt rejält, stämmer det?

Nej, finns ingen mening med att banka RC då de köper det direkt ifrån leverantör eller fabrik, är inte likadyrt som illegala droger som måste importeras på mycket svårare sätt och går igenom flera mellanhänder och bankas innan de når slutkonsumenten.

Alla CS jag testat på RCI förut minns jag var mycket rena eller mycket väl rena. 4f MAR var grym faktiskt och rekommenderar den helt klart.

Någon som har lite kemikunskaper? Hur blir det med Fluormolekylen? MAR är ju beprövat och man vet hur säker den är samt vilka biverkningar den kan ha, men fluor sägs att inte vara nyttigt, ändå fluorerar man vatten, tandkräm, tuggummi osv. Får man en rejäl mängd fluor i kroppen eller är det stabila molekyler så fluoret inte klyvs av i kroppen? Jag har inte märkt av några biverkningar utav de få gånger jag förut använde det när jag körde på sådant ett tag tillbaka.
Senast redigerad av WakeUpWakeUp 2021-12-30 kl. 05:08.
Citera
2021-12-30, 20:03
Medlem
Oucho.Sparkss avatar
Blir inte fler beställningar från nån inrikesshop i år. Varit helt nöjd med 1 preparat. Vet inte hur många jag provat men fler än jag beställt även om jag beställt samma sak igen.

Svårt utrikes då lagliga preparat kan vara snarlika. Var söker man bäst på klassningen på molekylformel utan att skynda på den? Varför så svårt hitta preparat som också är empatogena? Efterfrågan måste vara hög, klassas de fortast? Bara sett nån shop med en kategori för +effekten.
Senast redigerad av Oucho.Sparks 2021-12-30 kl. 21:03.
Citera
2021-12-31, 13:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av WakeUpWakeUp
Nej, finns ingen mening med att banka RC då de köper det direkt ifrån leverantör eller fabrik, är inte likadyrt som illegala droger som måste importeras på mycket svårare sätt och går igenom flera mellanhänder och bankas innan de når slutkonsumenten.

Alla CS jag testat på RCI förut minns jag var mycket rena eller mycket väl rena. 4f MAR var grym faktiskt och rekommenderar den helt klart.

Någon som har lite kemikunskaper? Hur blir det med Fluormolekylen? MAR är ju beprövat och man vet hur säker den är samt vilka biverkningar den kan ha, men fluor sägs att inte vara nyttigt, ändå fluorerar man vatten, tandkräm, tuggummi osv. Får man en rejäl mängd fluor i kroppen eller är det stabila molekyler så fluoret inte klyvs av i kroppen? Jag har inte märkt av några biverkningar utav de få gånger jag förut använde det när jag körde på sådant ett tag tillbaka.

Okej tack för ditt svar! det var dom pagoclone och liknande benz/z-analoger som det handlade om, att det skulle vara bättre att köpa från utrikes pga bankning. Kanske mest gäller tabletter? Om det ens stämmer dvs
Citera
2022-01-05, 05:09
Medlem
Phobiazis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av B0mb8
Tack för tipset, ska kolla där. Jag är mer intresserad av realch*ms och chemicalpl*net, hört att dom inrikes bankar det rätt rejält, stämmer det?

Det tordes vara onödigt med tanke på hur många 100% vinst de går på av att köpa exempelvis 1kg populär stimulant, de betalar inte direkt många kronor per gram från bulk av labb.. men fel produkter, kontaminering etc har pågått, men så är det överallt mer eller mindre.
Citera
2022-01-24, 15:27
Medlem
Är det någon som beställt från E*roCh*ms? De har ett väldigt lockande utbud av både oklassade och klassade RC inklusive många gamla favoriter. Ej inrikes men kanske är värt.
Senast redigerad av Skogsvandring 2022-01-24 kl. 15:32.
Citera
2022-01-29, 11:17
Medlem
Mrlind92s avatar
Kan någon länka på pm kanske ??
Citera
2022-01-29, 12:12
Medlem
Mrlind92s avatar
Citera
2022-01-29, 13:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mrlind92
Du borde kunna lista ut vilka bokstäver som saknas.
Inte vidare klurig gåta faktiskt😉
Skickas dock från NL och det är ett land jag undviker beställa ifrån då det är ett högriskland.
Men som leverantör så är dom 100% gröna
Citera
2022-01-30, 13:15
Medlem
Mrlind92s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bruttostronzo
Du borde kunna lista ut vilka bokstäver som saknas.
Inte vidare klurig gåta faktiskt😉
Skickas dock från NL och det är ett land jag undviker beställa ifrån då det är ett högriskland.
Men som leverantör så är dom 100% gröna
Hmm ah man kan tycka det men ja söker nåt inrikes som kör med swish som betalnings funktion.
För inrikes betalar inte tbx dom skriver heller inget svar när jag försöker kontakta nåt har blivit med dom.
Citera
2022-02-02, 18:39
Medlem
Phobiazis avatar
Citat:
Hmm ah man kan tycka det men ja söker nåt inrikes som kör med swish som betalnings funktion.
För inrikes betalar inte tbx dom skriver heller inget svar när jag försöker kontakta nåt har blivit med dom.

Finns väl bara 1 inrikes som är pålitlig vad jag känner till med swish.
Så kör du ej utrikes är det svårt/dåligt/noll utbud i stort.
Citera
2022-02-02, 18:46
Medlem
Phobiazis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skogsvandring
Är det någon som beställt från E*roCh*ms? De har ett väldigt lockande utbud av både oklassade och klassade RC inklusive många gamla favoriter. Ej inrikes men kanske är värt.

Eurochems antar jag att du syftar på?
De ligger på shops to avoid nu mera enligt vendors listan så du vet, (NL, out of buisness?)
Citera
2022-02-04, 14:37
Medlem
Mrlind92s avatar
Citat:
Tänker du på 2 me pvp ??
La en beställning men de va slut :/ dom hade postförskott dessutom
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in