Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2015-12-10, 14:56
  #1
Medlem
madwolfs avatar
Vilken centralstimulerande laglig RC skulle ni köpt en större mängd av?
Finns det någon RC just nu som ens är värd att ha några hekto av?

Har testat den där 3,4-dimethoxy-a-php, men jag vet inte med den, någon som är bättre? Helst låg dosering..

Jag vill ha RC för kommer gå på UP en längre period.
Citera
2015-12-10, 15:17
  #2
Medlem
loliravers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av madwolf
Vilken centralstimulerande laglig RC skulle ni köpt en större mängd av?
Finns det någon RC just nu som ens är värd att ha några hekto av?

Har testat den där 3,4-dimethoxy-a-php, men jag vet inte med den, någon som är bättre? Helst låg dosering..

Jag vill ha RC för kommer gå på UP en längre period.


Vad räknas som låg dosering?

Jag undrar själv samma sak, jag föredrar att inta sakerna oralt och 100-150mg är vad jag anser är OK
Citera
2015-12-10, 15:22
  #3
Medlem
Kalciumnitrats avatar
Har hört enligt en god vän till mig att NIPP skall vara rätt bra.
Citera
2015-12-10, 15:54
  #4
Medlem
madwolfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av loliraver
Vad räknas som låg dosering?

Jag undrar själv samma sak, jag föredrar att inta sakerna oralt och 100-150mg är vad jag anser är OK

Låg dosering för mig är väl 50mg och neråt..
Citera
2015-12-10, 16:07
  #5
Medlem
madwolfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kalciumnitrat
Har hört enligt en god vän till mig att NIPP skall vara rätt bra.

Hur är dosering/rustid på den?
Citera
2015-12-10, 18:20
  #6
Medlem
2WLDs avatar
Den enda RC jag tycker är värd att ta just nu är 2-MEC men denna är ingen bra vardagssubstans (om det nu ens är eftersträvansvärt med en sådan) utan funkar bäst att ta till helgen (istället för alkohol som jag tycker är värdelöst). Vid enstaka tillfällen ligger doserna kring 200-400 mg, gärna kombination av bomb + nasalt. Vill man dock ha något att knarka på oftare så rekommenderas inte denna, inte alls för att den känns giftig (i sammanhanget tvärtom ganska snäll mot kropp och själ) utan därför att man snabbt får en grym tolerans vilket gör att effekten avtar och doserna ökas.
Jag har tyvärr i princip provat alla nu lagliga RC's (inkl NiPP) och ingen annan faller mig i smaken förutom 3,4 a-php som var på tok för beroendeframkallande för mig och som jag nu inte ens tar i med t(v)ång .
Citera
2015-12-10, 22:22
  #7
Medlem
loliravers avatar
Har du någon mer info om 3,4 a-php ?

Jag antar att du syftar på 3,4-dimethoxy-a-PHP, vad är dosen samt hur länge sitter effekten i?
Citera
2015-12-10, 22:36
  #8
Medlem
2WLDs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av loliraver
Har du någon mer info om 3,4 a-php ?

Jag antar att du syftar på 3,4-dimethoxy-a-PHP, vad är dosen samt hur länge sitter effekten i?
Hm, jag borde nog uttryckt mig annorlunda. Missförstå mig rätt, jag vill inte vara dryg (tvärtom) men min personliga erfarenhet av denna substans är så pass negativ att det enda jag eg vill säga om den är att jag inte rekommenderar någon att prova den.
Citera
2015-12-11, 00:20
  #9
Medlem
Hej!

Är det ngn som testat Modafiendz? Den är på utredning men inte klassad än, kan man fortfarande åka fast även om den inte är klassad än?

mvh
Citera
2015-12-11, 02:27
  #10
Medlem
Masskontrolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 2WLD
Hm, jag borde nog uttryckt mig annorlunda. Missförstå mig rätt, jag vill inte vara dryg (tvärtom) men min personliga erfarenhet av denna substans är så pass negativ att det enda jag eg vill säga om den är att jag inte rekommenderar någon att prova den.
"Jag har tyvärr i princip provat alla nu lagliga RC's (inkl NiPP) och ingen annan faller mig i smaken förutom 3,4 a-php som var på tok för beroendeframkallande för mig och som jag nu inte ens tar i med t(v)ång . "

Kan du bara tala klarspråk simpelt och koncist så man förstår vad du menar? Stop beat around the bush så att säga. Inget illa menat, men är intresserad av 3,4 själv då jag t ex måste vara beredd på UP samt skulle vilja ha en billig funktionell stimulant i stil med dugligt tjack att ta då och då.
Citera
2015-12-11, 07:43
  #11
Medlem
kattvraks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 2WLD
Den enda RC jag tycker är värd att ta just nu är 2-MEC

Värd? Vekare rus får man leta efter inom katinonväg. Rätt ovärd pengarna skulle jag snarare säga.

Citat:
Ursprungligen postat av Masskontroll
"Jag har tyvärr i princip provat alla nu lagliga RC's (inkl NiPP) och ingen annan faller mig i smaken förutom 3,4 a-php som var på tok för beroendeframkallande för mig och som jag nu inte ens tar i med t(v)ång . "

Kan du bara tala klarspråk simpelt och koncist så man förstår vad du menar? Stop beat around the bush så att säga. Inget illa menat, men är intresserad av 3,4 själv då jag t ex måste vara beredd på UP samt skulle vilja ha en billig funktionell stimulant i stil med dugligt tjack att ta då och då.

Jag kan bara tala för mig, men jag håller mig undan psykospyrrolidiner.

Fan vilka smutsiga droger alltså.

Läs rapporter om a-php, mdpv m.fl., eller testa nån själv så märker du. Samma typ av skitdroger.

Det finns ingen bra inne just nu inom cs, imo.
__________________
Senast redigerad av kattvrak 2015-12-11 kl. 07:50.
Citera
2015-12-11, 11:04
  #12
Medlem
madwolfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av loliraver
Har du någon mer info om 3,4 a-php ?

Jag antar att du syftar på 3,4-dimethoxy-a-PHP, vad är dosen samt hur länge sitter effekten i?

Jag doserade 35mg, hände inte så mycket på 1,5 timme så tog 50 mg i snoken, de skjutsade på rätt bra 3 timmar, sen blev det en 70mg o då small de till, kunde inte fokusera på något, 1000 bollar i luften.. Kan inte säga rustid eftersom jag fyllde på hela tiden..
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback