2018-04-17, 18:58
Medlem
Inget förutom 3f-pvp på stimulant väg som finns inrikes just nu. Dom shoppar som nu stockar stimulanter inrikes har bara massa skit just nu.
Citera
2018-04-18, 01:58
Medlem
JojjeMeduzas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ruttenfimp
Du har ju PS.. Men dessvärre dyrt och det är spice och kratom i princip som är något att hänga i julgran i huvudtaget

Jo, de verkar ha en hel del intressanta örter och liknade. Men spice ska helt klart hålla mig borta ifrån. Jag gillar det lite för mycket och det brukar alltid sluta tråkigt de gångerna jag röker det.
Citera
2018-04-18, 02:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JojjeMeduza
Jo, de verkar ha en hel del intressanta örter och liknade. Men spice ska helt klart hålla mig borta ifrån. Jag gillar det lite för mycket och det brukar alltid sluta tråkigt de gångerna jag röker det.

5c-ab-pinaca rekommenderar jag iaf om du skulle ge dig på spice någon gång. Den är dock klassad som hälsofarlig sen 10april. Men den är ganska lik vanlig CB. Den är inte lika destruktiv som dom senare årens syntetiska noider iaf. Mildaste enligt mig på länge.
Vad jag vet finns det inga shoppar med postförskott längre som har stimulanter iaf.
KA har tydligen tagit bort 4-FEA från sitt sortiment. Så i dagsläget finns det 0 shoppar med postförskott med stimulanter.
Citera
2018-04-18, 02:11
Medlem
JojjeMeduzas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dobelol
5c-ab-pinaca rekommenderar jag iaf om du skulle ge dig på spice någon gång. Den är dock klassad som hälsofarlig sen 10april. Men den är ganska lik vanlig CB. Den är inte lika destruktiv som dom senare årens syntetiska noider iaf. Mildaste enligt mig på länge.
Vad jag vet finns det inga shoppar med postförskott längre som har stimulanter iaf.
KA har tydligen tagit bort 4-FEA från sitt sortiment. Så i dagsläget finns det 0 shoppar med postförskott med stimulanter.
Jo, jag har testat 5c-ab-pinaca, den var fin bland det bästa jag rökt på länge. Det var ju inget psykosröka så den gillade jag. Om inte kickass har cs så har det väl ändå något annat trevligt. Nåja låt oss inte gå ot nu hehe.
Citera
2018-05-09, 21:06
Medlem
Någon bra RC stimulant som är laglig just nu?

Och som är bra för koncetrationen? typ som 4f-mph? eller nåt liknande kan vara en Amp också

Laglig i sverige.
Citera
2018-05-09, 21:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Salxe
Någon bra RC stimulant som är laglig just nu?

Och som är bra för koncetrationen? typ som 4f-mph? eller nåt liknande kan vara en Amp också

Laglig i sverige.

dem enda jag testat på senaste tiden är neih och 3f-pvp. båda är lagliga men under utredning så lär väl inte ta lång tid tills dem blir klassade. neih en gav inte mkt men testade bara 500mg 3f-pvpn gjorde mig psykotiskt första tillfället. dem andra gångerna triggade dem panikattacker. nåt som båda gjorde var gav mig ångest ialf.

så om du lätt får ångest skulle jag inte rekommendera något av dom här 2. 3-fea är en amf analog om jag förstått det rätt och låter rätt chill. dock kan jag inte testa den då jag lämnar UP varannan dag
Citera
2018-05-09, 23:28
Medlem
3-fea är inte narkotika klassat eller?

Om inte så ska jag ta o testa den
Citera
2018-05-09, 23:31
Medlem
Citat:

nej den är laglig!
Citera
2018-05-09, 23:36
Medlem
EchoesOfSilences avatar
Citat:

Den är laglig.

3-FEA är helt underbar tycker jag. 4-Me-NEP gillade jag inte alls. NEiH har jag ett halvt gram att experimentera med, även om jag helt saknar någon förhoppning om att den skulle vara bra. 3F-PVP har jag också en mängd av i min lilla droglåda och substanen ska utforskas framöver.
Citera
2018-05-09, 23:45
Medlem
EchoesOfSilences avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Testostaroni
dem enda jag testat på senaste tiden är neih och 3f-pvp. båda är lagliga men under utredning så lär väl inte ta lång tid tills dem blir klassade. neih en gav inte mkt men testade bara 500mg 3f-pvpn gjorde mig psykotiskt första tillfället. dem andra gångerna triggade dem panikattacker. nåt som båda gjorde var gav mig ångest ialf.

så om du lätt får ångest skulle jag inte rekommendera något av dom här 2. 3-fea är en amf analog om jag förstått det rätt och låter rätt chill. dock kan jag inte testa den då jag lämnar UP varannan dag

Jag vill dock tillägga att 3-FEA är synnerligen opassande som vardagsstimulant, eftersom den frisätter mycket serotonin och därför leder till en viss ’dimma’/dåsighet. Frekvent bruk av serotoninaktiva substanser avråds det dessutom starkt från.

Sedan kan tilläggas att 3-FEA förändrar pupillerna till svarta hål. Redan vid små mängder påverkas pupillerna.
Citera
2018-05-10, 00:22
Medlem
Phobiazis avatar
Jag har slängt ut ett antal trådar på reddit om vad som är populärt i respektive land som är nytt och även om det är något intressant på väg. För på så vis tänkte jag att man kan tippa shoppar också, såg ju att rcinrikes ville ha tips förut så de slipper slösa på skitprodukter, så ni kan ju slänga ute några linor vart ni än vill och se om något intressant kan nappa!
Citera
2018-05-10, 00:26
Medlem
EchoesOfSilences avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Phobiazi
Jag har slängt ut ett antal trådar på reddit om vad som är populärt i respektive land som är nytt och även om det är något intressant på väg. För på så vis tänkte jag att man kan tippa shoppar också, såg ju att rcinrikes ville ha tips förut så de slipper slösa på skitprodukter, så ni kan ju slänga ute några linor vart ni än vill och se om något intressant kan nappa!

Grymt!

Jag använder själv inte något annat forum än Flashback, och jag har inga sociala medier heller, så jag ville bara säga att jag är tacksam för utforskandet.

Har du någon länk som kan delas här med dina diskussions-/trådstarter på Reddit?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in