2020-04-24, 16:59
Medlem
invisuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Baseband
Tungt. Vilken traditionell stimulant skulle du säga att NEP påminner om mest? Menar du tunt glas som i en glaspipa eller menar du att man kan ta vilken glasskiva som helst och ”jaga drake” (som man gör med sugrör och aluminiumfolie)?
Tror det menas detta @google oil burner pipe, sen trycker du bilder
Citera
2020-04-25, 00:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Baseband
Tungt. Vilken traditionell stimulant skulle du säga att NEP påminner om mest? Menar du tunt glas som i en glaspipa eller menar du att man kan ta vilken glasskiva som helst och ”jaga drake” (som man gör med sugrör och aluminiumfolie)?

NEP påminner lite om amfetamin med en svag hint av koks.
Ganska snäll stimulant iaf, Betydligt snällare än liknande droger som typ Hex-en som är väldigt lik i struktur.
Jag tyckte iaf NEP hade lite mer euphori än vanligt tjack hade, så därför säger jag "svag hint av koks"
Den enda roan jag kört på NEP har vart nasalt bruk iaf. Men den går att jaga på folie lr köra i en oilburner/ SK crackpipe också. Går säkert att bomba det också, men majoriteten av folk kommer nog köra det nasalt eller via rökning.
Citera
2020-04-25, 00:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JuliusFirstPig
Upplevde ingen skillnad på HC´s vita A-PiHP nu i veckan och när dom fick in den på lager. Någon skrev tidigare om att dom ev bankat den eller annat trams. Det är defenitivt inte så.

Fick även chansen att testa deras NEP och HEX-EN. Helt okej batches men långt ifrån kvallan dom brukade servera oss

NEP/Hex-en är typ bannade i kina numera om jag inte misstar mig, så det kan säkert vara en anledning varför kvalitén sjunkit. Om jag inte kommer ihåg fel så har Hex-en vart bannad i över 1 år nu i kina. Så många vendors har haft lite större problem o fylla på sina lager på den substansen, skiten dom har inne nu kan mycket väl möjligt komma från sämre lab, eller från redan producerade gamla batcher som legat ett tag.
Citera
2020-04-25, 00:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jaevligtforvirrad
Är också sugen på att köpa hem och testa NEP.

Har du testat ännu? Är även nyfiken precis som dig, vilken traditionell stimulant NEP påminner om..

Någon som kan svara?

Amfetamin med en svag hint of "koks euphori" Lite mer euphoriskt en amfetamin helt enkelt om jag inte kommer ihåg helt fel. Var ändå 2016 lr 2017 senast jag drog NEP, innan den blev klassad som hälsofarlig.
Citera
2020-04-26, 23:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bobthebear
NEP/Hex-en är typ bannade i kina numera om jag inte misstar mig, så det kan säkert vara en anledning varför kvalitén sjunkit. Om jag inte kommer ihåg fel så har Hex-en vart bannad i över 1 år nu i kina. Så många vendors har haft lite större problem o fylla på sina lager på den substansen, skiten dom har inne nu kan mycket väl möjligt komma från sämre lab, eller från redan producerade gamla batcher som legat ett tag.

Dock läst att en polsk leverantör som där ett tag flyttade till NL för att flytta tillbaka till Polen har riktigt tung NEP. Synd att frakten är 200kr. Kvallan på deras A-PiHP är dock helt klart värd frakten och väntan. 1g A-PiHP 11 euro. Helt sjukt.
Citera
2020-05-05, 13:19
Medlem
Basebands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bobthebear
NEP påminner lite om amfetamin med en svag hint av koks.
Ganska snäll stimulant iaf, Betydligt snällare än liknande droger som typ Hex-en som är väldigt lik i struktur.
Jag tyckte iaf NEP hade lite mer euphori än vanligt tjack hade, så därför säger jag "svag hint av koks"
Den enda roan jag kört på NEP har vart nasalt bruk iaf. Men den går att jaga på folie lr köra i en oilburner/ SK crackpipe också. Går säkert att bomba det också, men majoriteten av folk kommer nog köra det nasalt eller via rökning.

Okej, nice. Är detta något man kan ta dagligen? Detta för att jag väntar på att få mina Elvanse för tillfället.
Citera
2020-05-05, 15:54
Medlem
Ser att NEP omnämns, tre frågor. Är den klassad? Hur mycket är en lämplig dos för någon utan tolerans? Fungerar den att jobba på (ett tungt, monotont)?
Citera
2020-05-05, 21:08
Medlem
whosEHTs avatar
Är lite nyfiken på NEP, undrar om det i huvudtaget finns shoppar i dagsläget (inte bara som har NEP) som erbjuder postförskott?
Citera
2020-05-06, 07:45
Medlem
hassehustlers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bertil85
I ovan stående ordning. Finns inrikes a-pihp.

Okej tack, ska pröva den.

Jag bor i dom södra delarna av Europa så jag kör med utrikesshoppar
Citera
2020-05-06, 13:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av whosEHT
Är lite nyfiken på NEP, undrar om det i huvudtaget finns shoppar i dagsläget (inte bara som har NEP) som erbjuder postförskott?
Tror dom flesta håller sig borta för att polisen kanske gör husis och får förstöra kemikalier som inte är narkotika eller hälsomedels farliga ifall dom tror att det kan användas för att berusa sig.

+ Så är det ju oskattade pengar, det uppskattas heller inte av staten.
Citera
2020-05-16, 23:49
Medlem
Är det helt lugnt att beställa en vara som är klassad som hälsofarlig? Är det bara på stan man kan råka i trubbel med snuten?
Citera
2020-05-24, 17:46
Medlem
Jag undrar med om NEP funkar bra som vardagsstimulant? Jag behöver nåt i vardagen ibland för att kunna fokusera mig. Finns det någon som kan tipsa om vilken rc som passar bäst till det nu? Vill ha så lite biverkningar som möjligt! 😀
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in