Citat:
Du gjorde helt rätt. Varför i hela friden skulle man dejta någon seriöst som inte hör av sig, oavsett hur mycket vederbörande har att göra på jobb och socialt? Får inte ihop det alls.
Absolut, såna kan man ju spara och lägga i sin pipeline medan man träffar andra och dra iväg nåt mess någon regnig dag. Dock fattar jag inte varför man frivilligt skulle sätta sig i en sån beroendeställning och bränna sin dyrbara tid på att sitta och titta på en svart telefon när man kan träffa någon som faktiskt vill investera.
Absolut, såna kan man ju spara och lägga i sin pipeline medan man träffar andra och dra iväg nåt mess någon regnig dag. Dock fattar jag inte varför man frivilligt skulle sätta sig i en sån beroendeställning och bränna sin dyrbara tid på att sitta och titta på en svart telefon när man kan träffa någon som faktiskt vill investera.
Citat:
Jag förstår att det kan vara frustrerande när man väntar på ett svar, men från tjejers perspektiv tror jag fortfarande på det som jag först skrev, att man helt enkelt har andra saker för sig. Jag personligen tänker aldrig på om någon tjej svarar eller inte... svarar de inte så fine, svarar de så fine.
Jag köper faktiskt det ni båda säger men resonerar samtidigt att det beror lite på i vilket stadie man befinner sig.
Skriver man via tinder, sociala medier etc till någon man inte känner så är man förmodligen bara en av massvis med andra personer som hör av sig och svarstiden blir nog därefter.
Men däremot är det en person som man träffat tidigare eller har något personligt band med överlag så hör det till vanligt hyfs att man svarar inom en rimlig tid, antingen för att hålla konversationen flytande eller för att säga med några lämpliga ord att man inte är intresserad.
Och det är det första av det ovanstående som är mitt problem, att få en person som jag inte känner att faktiskt vilja träffas och att man löser detta innan intresset från deras sida svalnar.
Får jag bara ta och träffa en person face mot face så brukar allt lösa sig därifrån.
Men i det ingår att jag inte bryr mig så jättemycket om huruvida de svarar eller inte. Kanske hade många killar fått mer framgång av den "taktiken" (det är ju egentligen en sinnesstämmning).