2020-04-05, 13:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hank1338
Härligt! Se till att maskera namnen och eventuellt bilder.

https://postimg.cc/mhZvZx7R

Precis som jag har gjort här ovanför med mina matchningar. Lite trivial fakta så här på kvällskvisten är att både du och jag ligger i top 95% percentilen när det kommer till antal matchningar på Tinder Bra jobbat!
Så vad är hemligheten bakom dessa matchningar som tar dig över "inte min killtyp" gränsen, är det ansiktsdragen? vilka då? tror du?

Citat:
Ursprungligen postat av Vaderuberalles
Skaffade tinder för en vecka sedan. Redan samma kväll matchade jag med en jättesöt kille, vi skrev inget och jag fick för mig att tinder inte var någonting för mig och raderade därmed appen.
Nu i veckan fick jag för mig att skaffa ett konto igen och tar det lite för var det är.
Hittade söta killen igen men nu har han inte matchat tillbaka och jag är lite smått förkrossad över det här i-landsproblemet, (känns inte som att det kryllar av nationella män på tinder direkt).
Killar; om ni blir ”dissade” av en tjej vars profil senare dyker upp igen, matchar ni med profilen igen eller sveper ni vänster på personen i fråga då och tänker att det troligtvis är spam av något slag?
Och hur ser en jättesöt kille ut? beskriv dragen
Citera
2020-04-05, 16:55
Medlem
Tinder appen

Vad tycker ni är mest tilltalande som presentation?
Vad är det bästa sättet att chatta och väcka mer intresse i er mening?
Vad har ni för stategi när ni swipar?
Vad gör en människa intressant/tråkig?
Vad är den roligaste dejten ni varit på?

Ibland tycker jag det är svårt att få igång konversationer på Tinder. Den roligaste dejten jag var på var när jag hade inställningen att bara ha roligt och vara lättsam.
Citera
2020-04-05, 17:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av --cory
Den roligaste dejten jag var på var när jag hade inställningen att bara ha roligt och vara lättsam.
Var den tråkigaste dejten när du hade inställningen att vara tråkig?
Citera
2020-04-05, 17:03
Medlem
Kapten-Booms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lakritc
Tråkigt för killarna, men det är nog många tjejer som blir nöjda med den här förändringen. Slösa tid är trots allt en favoritsyssla.

Ja, jag har liksom många andra fått in en hel del pers på 1000-2000 km avstånd den senaste tiden, men gissar att tjejerna tar tillfället i akt att skriva med även med sådana som bor i andra världsdelar. Trots allt är det jävligt sällan tjejerna på Tinder är intresserade av att ses IRL, utan att skriva en massa meddelanden till en okänd person man aldrig träffat, för att när som helst klippa och börja chatta med nästa och nästa och nästa verkar vara det vanligaste. Har själv svårt att se vad som är så givande i det.
Citera
2020-04-05, 17:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Crowsi
Var den tråkigaste dejten när du hade inställningen att vara tråkig?

Ja det tråkigaste är väl om man är oinspirerad att vara intressant själv och så är de man chattar med i samma läge och inget händer.

Berätta om dina erfarenheter?
Citera
2020-04-05, 18:14
Medlem
grungewhores avatar
Man swajpar på utseende.
Om man får match tittar man på presentationen.
Utifrån det kanske man kontaktar med något fyndigt eller smart att säga kring: vad har du för hund? (om de har hund). Kvinnor älskar att prata om sig själva, så ställ frågor.

Man märker snart om de är intresserade eller öht intressanta. Är de intressanta kanske man pratar i telefon eller föreslår träff.

Föreslå träff på något udda ställe: karaokebar eller nåt, så du ser hur de reagerar i en udda miljö. Är de stela som pinnar är de ointressanta, är de med på noterna så är det nu ni mot resten av baren där ni kan sitta och garva åt idioter som sjunger falskt.

Drick sprit, gå hem, knulla.
Citera
2020-04-05, 18:33
Medlem
skotittares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kapten-Boom
Ja, jag har liksom många andra fått in en hel del pers på 1000-2000 km avstånd den senaste tiden, men gissar att tjejerna tar tillfället i akt att skriva med även med sådana som bor i andra världsdelar. Trots allt är det jävligt sällan tjejerna på Tinder är intresserade av att ses IRL, utan att skriva en massa meddelanden till en okänd person man aldrig träffat, för att när som helst klippa och börja chatta med nästa och nästa och nästa verkar vara det vanligaste. Har själv svårt att se vad som är så givande i det.

Handlar väl om att det dyker upp någon som känns mer intressant. Och att det är jobbigt att ha för många konversationer igång samtidigt.
Jag har själv gjort så.

Tror att de flesta, både tjejer och killar, är ute efter att faktiskt gå på en riktig date.
Citera
2020-04-05, 18:38
Medlem
lakritcs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skotittare
Handlar väl om att det dyker upp någon som känns mer intressant. Och att det är jobbigt att ha för många konversationer igång samtidigt.
Jag har själv gjort så.
Är det inte ganska meningslöst att ha långa chattar med en person man egentligen inte är särskilt intresserad av?

Resonerar själv så att om jag inleder en konversation så är det för att jag tänker mig träffa denne alldeles oavsett om fler kommer in i bilden. Annars hade jag slösat tid.
Senast redigerad av lakritc 2020-04-05 kl. 18:41.
Citera
2020-04-05, 18:42
Medlem
skotittares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lakritc
Är det inte ganska meningslöst att ha långa chattar med en person man egentligen inte är särskilt intresserad av?

Resonerar själv så att om jag inleder en konversation så är det för att jag tänker mig träffa denne alldeles oavsett om fler kommer in i bilden. Annars hade jag slösat tid.

De långa chattarna brukar ju ofta leda till date tycker jag.
Citera
2020-04-05, 21:34
Medlem
Svenska tjejer tror att deras fittor är gjorda av guld och svenska killar sätter deras fittor på piedestal

Uppfuckat land och folk
Citera
2020-04-05, 21:45
Medlem
Kapten-Booms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skotittare
Tror att de flesta, både tjejer och killar, är ute efter att faktiskt gå på en riktig date.

Då har du inte varit med länge hör jag. Att sitta och skriva med totalt okända främlingar år ut och år in utan att någonsin komma vidare i dejtingen är många tjejers favorithobby.
Citera
2020-04-05, 22:00
Medlem
Antalet likes ökar med några stycken varje dag. Jag har aldrig sett en sådan ökning. 9/10 i kortleken är asiatiska tjejer eller ryska. De lokala damerna i kortleken är helt slut.

Är det ett trick Tinder använder för att hålla mig kvar? De visar mig i kortlekar hos utländska tjejer..

Visst, när jag skaffade Tinder dök det upp en och annan utländsk tjej som har gold och Som då placerat sig i mitt område, Men det handlade om 1 tjej av 10. Nu är det tvärtom..,
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in