2020-01-31, 18:02
Medlem
Hejsan.

Är det någon här som upplevt sömnproblem vid användning av l-arginin? Har tagit både 2 och 3 gram.
Senast redigerad av jpettersson1991 2020-02-01 kl. 07:42.
Citera
2020-01-31, 18:08
Medlem
GormDenGamles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av azer1te
Hejsan.

Är det någon här som upplevt sömnproblem vid användning av l-arginin? Har tagit både 2 och 3 gram.

Jag slet väldigt med sömnen när jag tog det, ja. Men om det var pga. det, är jag inte säker på.
Citera
2020-01-31, 18:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GormDenGamle
Jag slet väldigt med sömnen när jag tog det, ja. Men om det var pga. det, är jag inte säker på.

Känner lika! Började få sjuka sömnproblem när jag började ta det, spelade ingen roll om jag tog det tidigt på dagen eller på kvällen. Men vet ju som sagt inte, hittar ingenstans där det står att det är något samband.
Citera
2020-01-31, 18:12
Medlem
GormDenGamles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av azer1te
Känner lika! Började få sjuka sömnproblem när jag började ta det, spelade ingen roll om jag tog det tidigt på dagen eller på kvällen. Men vet ju som sagt inte, hittar ingenstans där det står att det är något samband.

Samma här. Men jag tog även andra tillskott också. Samtidigt som jag var i en tuff period. Så om det var pga. bare det, ellet allt, kan jag inte svara på, som sagt.
Citera
2020-02-05, 22:05
Bannlyst
information

Hej.

Roxycut någon som hört nåt om denna stacker kan den hjälpa mig gå från 110-95 med bra kost.

Någon som besitter information om denna produkt, bara skriv allt ni vet.
Citera
2020-02-05, 22:30
Medlem
Jagozars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gbgpowwer4321
Hej.

Roxycut någon som hört nåt om denna stacker kan den hjälpa mig gå från 110-95 med bra kost.

Prova att fråga i dopingsektionen här på flashback. Roxy cut innehåller DMAA vilket är dopingklassat
Citera
2020-02-05, 22:45
Medlem
ArgusOnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gbgpowwer4321
Hej.

Den fungerar bättre som PWO/energi än som viktminskningsprodukt. Räkna dina kalorier så går du enkelt ner.
Citera
2020-02-11, 19:10
Medlem
hjaelploskilles avatar
Är det någon skillnad i kvalitet på produkter som

https://www.gymgrossisten.com/whey-80

och

https://www.svensktkosttillskott.se/core-whey-protein?da=14-8
Citera
2020-02-11, 19:55
Medlem
jpettersson1991s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hjaelploskille
Är det någon skillnad i kvalitet på produkter som

https://www.gymgrossisten.com/whey-80

och

https://www.svensktkosttillskott.se/core-whey-protein?da=14-8
Förr så använde svensktkosttillskott så kallad amino-spiking, vilket innebär att man tillsätter värdelösa aminosyror för att mängden protein ska se högre ut. Nu har dem dock tagit bort det och det är säkert inget fel på deras pulver. Mitt personliga val är Star nutrition och det jag använder mig av, men det är främst personliga preferenser som sagt.
Citera
2020-02-11, 19:59
Medlem
PsychoChillers avatar
På tal om spiking och tester osv, hur har mmsports Body Science klarat sig i det avseendet? Jag kan inte påminna mig om att jag någonsin har läst ett test där Body Science har varit med.
Citera
2020-02-11, 20:09
Medlem
jpettersson1991s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PsychoChiller
På tal om spiking och tester osv, hur har mmsports Body Science klarat sig i det avseendet? Jag kan inte påminna mig om att jag någonsin har läst ett test där Body Science har varit med.
I den stora rapporten som publicerades för något år sedan var mmsports inte med i alla fall. Dock får man anta att deras innehållsförteckning är korrekt. Det var förövrigt korrekt innehållsförteckning på Svensktkosttillskott också, det stod bland annat glycin där. Men för den som inte har kunskap, alternativt inte läser så noga, så är det inget man tänker på. Så är ett pulver "spikat" syns det i innehållsförteckningen kort och gott. Förutsatt att företaget inte ljuger.
Citera
2020-02-16, 18:09
Medlem
Norlins avatar
Har kommit igång med styrketräning igen efter ett längre uppehåll och tänkte köpa hem proteinpulver för de dagar jag inte orkar laga mat direkt efter träningen. När jag var inne och skulle beställa så blev jag nyfiken då det finns 1000 olika saker som ska förbättra, försköna och förhöja träningen, vilan och gud och hans moster.
Är det något speciellt preparat som ses som mer givande än andra i träningssammanhang (bortsett från protein då) om man, som jag, tränar 3 gånger i veckan eller är det mest bortkastade pengar?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in