2020-01-10, 01:41
Medlem
geek12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AndersJohanssen
Jag har länge funderat på om Thessan läser tråden och ser på Rask videos, jag vet att det skulle göra henne gott då det skulle hjälpa henne att lägga det livsviktiga pusslet hon behöver göra, hur som hoppas jag att hon finner orsaken till sitt dåliga mående och snart är på benen igen, två föräldrar som inte mår dåligt är ingen bra miljö för små barn, det kan vara en mycket destruktiv atmosfär.

Blev lite fel där va
Citera
2020-01-10, 03:27
Medlem
cnbizzzs avatar
Säger som verz om du inte bryr dig om flashbacktråden varför återkommer du med ny på ny video om den...
Shout out till verz ännu en gång,tyckte verz klipp om rask var riktigt bra allt stämde
Citera
2020-01-10, 13:42
Medlem
123....s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cnbizzz
Säger som verz om du inte bryr dig om flashbacktråden varför återkommer du med ny på ny video om den...
Shout out till verz ännu en gång,tyckte verz klipp om rask var riktigt bra allt stämde

Tråden här är en riktig guldgruva att ösa ur för Baronen när han får Content-Torka.
Det i kombination med att han inte sätter någon som helst heder i att vad han säger behöver vara äkta och sant. Han kan säga 30ggr i rad att han inte läser flashbacktråden samtidigt som det är helt uppenbart att han läser varenda stavelse som skrivs här..
Det är ett normalläge för honom att ljuga och hitta på, i stort som smått..

Men som sagt, mest beror det på att ha något som helst att fylla sina kanaler med..
Vilken annan kreatör skulle göra en reaktionsvideo på en 10 år gammal händelse som den när Gudrun brände pengar på en grill?

Kan på rak arm inte komma på någon, desperationen lyser lång väg ....
Citera
2020-01-10, 14:14
Medlem
I alla you tube inlägg som han gör ska detta alltid sägas könsord typ ollon, sug min kul osv har han bristande ordförråd? Sen om man tittar på filmer med honom så är det alltid sexistiska anspelningar låsas runka osv, och han tycker att man inte tar honom seriös?! Ja undra varför?!
Han måste ha bristande ordförråd och IQ
Citera
2020-01-10, 14:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bettybobs
I alla you tube inlägg som han gör ska detta alltid sägas könsord typ ollon, sug min kul osv har han bristande ordförråd? Sen om man tittar på filmer med honom så är det alltid sexistiska anspelningar låsas runka osv, och han tycker att man inte tar honom seriös?! Ja undra varför?!
Han måste ha bristande ordförråd och IQ
Jo han är en riktig snusker våran Baron.

Och om man ska vara petig är det EQ han saknar även om hans IQ poäng inte är särskilt hög den heller.
Citera
2020-01-10, 16:08
Medlem
Nu när Therese mår dåligt borde hon göra sig av med den tyngsta lasten dvs Rask är helt övertygad att hon skulle må bättre samt ha en bättre ekonomi
Citera
2020-01-10, 19:44
Medlem
"JaG sKa AlDrIg MeR sVaRa På DrAmA"
.
.
.
.
"DU! JaG gÖr VaD fAn JaG vIlL pÅ mIn KaNaL!"
Citera
2020-01-10, 20:27
Medlem
cnbizzzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 123....
Tråden här är en riktig guldgruva att ösa ur för Baronen när han får Content-Torka.
Det i kombination med att han inte sätter någon som helst heder i att vad han säger behöver vara äkta och sant. Han kan säga 30ggr i rad att han inte läser flashbacktråden samtidigt som det är helt uppenbart att han läser varenda stavelse som skrivs här..
Det är ett normalläge för honom att ljuga och hitta på, i stort som smått..

Men som sagt, mest beror det på att ha något som helst att fylla sina kanaler med..
Vilken annan kreatör skulle göra en reaktionsvideo på en 10 år gammal händelse som den när Gudrun brände pengar på en grill?

Kan på rak arm inte komma på någon, desperationen lyser lång väg ....

Aa håller med ljuger hela tiden, desperat skit content tycker nästan klippen han släpper nu är värre än förr, Gudrun videon var typ 15 år sedan haha, nu snackar han om jackes ex jessica omg
Citera
2020-01-10, 20:28
Medlem
Jimmie83s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chokladvanilj
"JaG sKa AlDrIg MeR sVaRa På DrAmA"
.
.
.
.
"DU! JaG gÖr VaD fAn JaG vIlL pÅ mIn KaNaL!"

Det roliga är att han klagar på Jessicas ”trivselkilo” i sin svarsvideo när han själv är rätt bra plufsig.

Om jag minns rätt och rätta mig gärna om jag har fel men rasken har väll sagt i ett par video att han har problem med alkhohol. I sin svarsvideo förnekar han sitt problem med alkohol. Jag kan väll tycka att problem med alkohol är ett missbruk

Säger som Jessica kasta inte Sten i glashus
Citera
2020-01-10, 20:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jimmie83
Det roliga är att han klagar på Jessicas ”trivselkilo” i sin svarsvideo när han själv är rätt bra plufsig.

Om jag minns rätt och rätta mig gärna om jag har fel men rasken har väll sagt i ett par video att han har problem med alkhohol. I sin svarsvideo förnekar han sitt problem med alkohol. Jag kan väll tycka att problem med alkohol är ett missbruk

Han har berättat att han missbrukade div droger när han pratade detta berättar han i videosarna släng dig i väggen jockiboi.
I det han återberättar är majoriteten sexuella övergrepp. Hur kan han sitta och skratta åt den killen som hade fyllesomnat som de sätter en dildo o röven, eller den som de pussar på osv detta är så vidrigt och han sitter och skrattar och tycker det är jätte kul, jag kallar det för övergrepp!
Citera
2020-01-10, 20:44
Medlem
Bajsbaronens avatar
Intressant att baronen skulle sluta med drama. Som vanligt är han dock där och hugger om personen är underlägsen. När Verz kritiserade var han from som ett lamm, vår tuffe baron.

Tycker denna videon sammanfattar herr och fru Bajsbarons samvaro bra:
https://www.youtube.com/watch?v=jTZcafdlfD4
Citera
2020-01-10, 20:49
Medlem
Mikkkas avatar
JACKE BERGS EX-TJEJ HITTAR PÅ SAKER OM MIG!
10 jan. 2020

https://www.youtube.com/watch?v=fo9aUhRRSI8

Det här klippet bevisar väldigt bra vilket ärkesvin Rask är. Han påstår att han så sent som igår har varit under isen pga panikångest, och att frugan befinner sig på samma breddgrad, och därmed inte kan släppa videos, vloggar eller annan skit han spottar ur sig.

Men när Jessica släpper en video, efter att tidigare ha blivit uthängd och förtalad av Rask, då jävlar finns det energi för att återigen trycka ner en tjej med missbruksproblematik samt psykisk ohälsa. Då offras på klassikt manér familjen och deras välmående för att Rask ska kunna hata, kicka in öppna dörrar samt sparka på någon som redan ligger ner.

Rask påstår bland annat i klippet att han aldrig tagit narkotika under tiden hans barn har existerat, vilket alla som följt idioten vet är total lögn. Bara hans beroende av cbd-olja kan ses som ett missbruk och "knarkande", oavsett vilka positiva effekter de ev. ger Trosas egen baron.

Han sitter där med sitt fyllekladd i ansiktet, ofräshaste hyn i historien, håret har ramlat av, sämre fysik än Edvard Blom och fet som enbart en gris af Trosa kan vara och han ska wt-splaina över någon annans övervikt och utseende. Det är ta mig fan bara för mycket. Idioten har sämre självinsikt än sin efterblivna farsa och Black Slim Jim tillsammans.

Citat:
Ursprungligen postat av Jimmie83

Ja Rask har till och med oförståndet att fortfarande har vissa av dessa videos uppe på sin kanal, där han erkänner att han är alkoholist och aldrig kommer kunna dricka mer. Självklart finns dessa sparade om nu baronen får feeling och ska radera allt sjukt han erkänt.

Citat:
Ursprungligen postat av Bettybobs
Han har berättat att han missbrukade div droger när han pratade detta berättar han i videosarna släng dig i väggen jockiboi.
I det han återberättar är majoriteten sexuella övergrepp. Hur kan han sitta och skratta åt den killen som hade fyllesomnat som de sätter en dildo o röven, eller den som de pussar på osv detta är så vidrigt och han sitter och skrattar och tycker det är jätte kul, jag kallar det för övergrepp!

Det ÄR sexuella övergrepp som Rask skryter om och skrattar åt i sina videos, att pissa på en däckad tjej samt att penetrera däckade personer med en dildo är inget annat än sexuella övergrepp/våldtäkt.

Gissningsvis kom Rasks påstådda panikattack antingen av Verz video eller/och situationen med Therese. Oavsett så är karma-bomben oundviklig i långa loppet för Trosas onyktraste nykterist.

Rask din flåtiga bonnlurk, din kanal är död, och inte ens Flashbacks uppmärksamhet kommer att få dig att lyckas tjäna mer vitt än du gjorde förra året... runt 80.000:-

Snart är 2019´s deklaration publik du... glimrande sir!

Till sist: "Trivselkilon! Ser där ja! Angenämt! Snacka om trivselkilon, jag vill inte va elak här men..." -Rask 2020
Senast redigerad av Mikkka 2020-01-10 kl. 21:45.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in