2018-04-23, 16:06
Medlem
nocoolnamejims avatar
Flickvännen, Therese! Hon verkar ju gilla k*k åtminstone, och då menar jag inte enbart Alex balle.

Otroligt tråkig utseende på henne, enligt mig iaf.
Senast redigerad av nocoolnamejim 2018-04-23 kl. 16:12.
Citera
2018-04-23, 16:18
Medlem
hippilis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av enGOATSE
Det är helt klart fel och förjävligt att han blir mordhotad, men fan vad idiotiskt det är att lägga ut hela sitt privatliv på internet som han gör. För vad? Uppmärksamhet och inte behöva ha ett 9-17 jobb? För det är ju sen länge uppenbart att han inte kommer lyckas som YouTuber. Om 10 år kommer hans barn skämmas ögonen ur sig när deras polare hittar alla pinsamma videos.

Att använda sina barn på det sättet, som inte ens fattar vad det innebär och kan ta ett informerat beslut är bara fel. Och då är Rask långt ifrån den enda..
Tycker han är svår att ta på allvar med pottfrisyr, hals och ansikts tatueringar. Men det är kanske bara jag som tycker så
Citera
2018-04-23, 17:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av enGOATSE
För det är ju sen länge uppenbart att han inte kommer lyckas som YouTuber.

Vad är hans grej på youtube? Jag får inget grep om det. Hans kanal verkar inte handla om något särskilt.
Citera
2018-04-24, 08:20
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Lord_Stalin
Vad är hans grej på youtube? Jag får inget grep om det. Hans kanal verkar inte handla om något särskilt.
Gapa, skrika, göra sig till allmänt åtlöje. Sedan streama och få pengar i Swishdonationer.
Citera
2018-04-25, 18:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av elinge
Självklart är allt ett jippo för att få tittare och få dumma unga att swisha in pengar......
Förnedringen av sin pappa lessna folk på då lom han på idén med att hitta på detta med att han e hotad......

Detta nya med att han blir mordhotad börjar gå lite till överdrift, frågar ofta ''om detta är något folk vill höra mer utav så gilla videon blabla'' , typ som om folk vill att han ska göra en teater utav hela skiten. Ist för att lägga fokus på att lösa processen med polisen, och göra videos av det när problemet är löst.
Citera
2018-04-28, 23:25
Medlem
Noose..s avatar
Varför pratar han på samma sätt som matgeek? Är deras tittare efterblivna.?
Citera
2018-04-28, 23:27
Citat:
Ursprungligen postat av Noose..
Varför pratar han på samma sätt som matgeek? Är deras tittare efterblivna.?
Det är den nya feminiserade mannen. Man ska tydligen tala som en homofil numera, av någon anledning.
Citera
2018-04-30, 17:57
Medlem
Men varför skriker han så förbannat hela tiden? Han måste ju få ont i halsen efter ett tag.

Huruvida han låtsas vara störd eller inte spelar ingen roll. För att kunna skämma ut sig så grovt så måste man ha något fel i skallen.
Citera
2018-05-03, 15:22
Medlem
wpgnoks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lord_Stalin

Citat:
Ursprungligen postat av finanshajen-
Gapa, skrika, göra sig till allmänt åtlöje. Sedan streama och få pengar i Swishdonationer.

Han drar nog in en hyfsad slant på Live,häromdagen var det en kille som swishade 2000kr+dom övriga som skänker småsummor.

På dagens Live en som skänkte 1000kr+dom övriga småsummor.

Skulle vara intressant och fråga dom som skänker dom högre summorna varför dom gör det.
Citera
2018-05-03, 19:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av wpgnok
Han drar nog in en hyfsad slant på Live,häromdagen var det en kille som swishade 2000kr+dom övriga som skänker småsummor.

På dagens Live en som skänkte 1000kr+dom övriga småsummor.

Skulle vara intressant och fråga dom som skänker dom högre summorna varför dom gör det.
Skulle inte förvåna mig om Rask fejkar stora donationer för att uppmuntra andra till att ge honom pengar.

Rask verkar tro att bara man filmar liter här och där och slänger upp så är man ”YouTuber” och har rätt till vilken annan månadslön som helst..Det han inte fattar är att de som faktiskt gör bra content behöver inte tigga som han gör, de tjänar pengar ändå.

Senaste var att han bad om 15 tusen för en hund som givetvis hans trogna tittare skulle finansiera
Citera
2018-05-09, 16:57
Medlem
elinges avatar
Hur kan folk va blåögda o tro på hans påståenden om mordhot???
Det märks att allt bara e ett jippo för få tittare o folk som Swishar
Citera
2018-05-15, 23:17
Medlem
Tycker han är en ganska hemsk person som tycker det är okej att skämta om våldtäkter. Följde hans kanal ett tag men slutade när jag insåg vilken typ han var. Äcklas av sådana som honom.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in