2020-01-08, 19:59
Medlem
123....s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av patris
Varför håller han på och drar in snor och sväljer det istället för att gå och snyta sig? Skulle inte ungarna få hänga med till Danmark (Legoland)? Han säger hela tiden hur härligt och mysigt det är i vinter och att han känner sig hel i sitt hem, varför denna dubbelmoral ständigt..

Det ingår i hans image att äta snor och kleta med snus visa bajset och liknande.. Det är så han rullar....
Citera
2020-01-08, 20:05
Medlem
Verz avhandlar Rask och Tarzan-gate https://youtu.be/RU0hDviMl3M?t=225
Tack för ett gott skratt.
Så här är det!
Citera
2020-01-08, 20:13
Medlem
Jo fattar ni inte allt allt detta handlar om att få in folk som tittar på hanns Youtubekanal.

har bara råkat ramla in på hanns grejer för något år sedan eller något... Där han bråkade med någon annan Youtebuber- ger mig fan på att dom är vänner privat men skapar allt detta drama för att det är just det som folk vill tittas på.

nån som är "Upprörd" och babblar på en massa, han har gjort och han sa den jävla fittan.

Sen kan den andra göra ett nytt klick ... med rubriken. rask kallade mig för fitta. Sen gör han samma sak och så kan man hålla på ett tag. Då har man fått massor med folk som måste glo och man kan kasha in.

Sen att få en hel jävla tråd här på FB och ni är så korkade att ni sen går in och tittar... och han kan hånle. logga in på "banken och kascha ut samma dag som han lägger ut klipp där han dramaqweenar om att han är så upprörd. Han har värdens lättaste jobb och ni går på det.

Sluta klicka på influenser som gnäller om andra hela tiden och bry er om dom som gör eller visar något , hur man bygger saker eller lagar bilen eller lagar mat i skogen.
Citera
2020-01-09, 12:46
Medlem
kalibergotts avatar
Hahaha bajs-baronen har ju verkligen börjat se slutet på sin karriär, hur många lögner är vi uppe i för 2020?

I sin senaste video hävdar han att hans "fru" inte fick ledigt och därav blev ingen resa kvar. Ska bli spännande att se hur många videohälsningar han kommer göra reklam för nu fram tills resan blir av. Det är ju ganska uppenbart att pengapungen inte klarar av en resa till Köpenhamn. Den förra resan finansierades väl dessutom av Let's feast, alltså av "Dorran" och "Chrille", som tyckte synd om fattiga bajs-baronen som aldrig har råd med något kul....
Citera
2020-01-09, 14:12
Medlem
Borka88s avatar
Intressant att hans missöden med psyke och rygg ofta varar i 6 timmar, dock varade den påstådda panikattacken nu i 6,5 timmar. Har lite svårt att tror att det är panik attacker den enastående baronen drabbas av, han ser för "fräsch" ut för att genomgått en sådan tycker jag. Jag stöter ofta på personer som lider av detta genom jobbet och dom sätter sig inte och spelar in en video timmarna efter en sådan upplevelse som han beskriver lättvindigt..

Om vi låter oss tro att Baron Af Lies genomlidit Helvetius på jorden i 6,5 timmar i badkaret vad kan ha framkallat denna monster panik känsla?

1: Är det en spelad fars för att hålla Tessan inom hemmets trygga vrå?

2: Kommer lögnerna runt Tarzan-gate honom ikapp?

3: Verz video?

Till sist: Kalla mig inte sexist!! Jag gillar tjejgrejer - Rask 2019
Citera
2020-01-09, 20:19
Medlem
Viper08s avatar
Så nu har fistessan bytt namn på IG så namnet rask inte inkluderar, är det fortfarande skilsmässa för enligt baronen är det frid o fröjd och nästa helg blir det kärlekssemester. Hon har även blivit sjukskriven för att hon gått in i väggen.

Tips till dig T, slå dig fri från baronen så kommer nog livet flyta bättre.
Måste vara väldigt jobbigt att leva i en relation där båda hela tiden mår dåligt, en sitter och skrubbar sig i badkaret i 6 timmar och en blir sjukskriven, det kan inte vara sunt.
Citera
2020-01-09, 20:55
Medlem
Tydligen är
Therese sjukskriven nu då borde de kunna åka till Danmark till helgen.
Vadslagning att denna resa kommer inte ske?!
Citera
2020-01-09, 21:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Viper08
Så nu har fistessan bytt namn på IG så namnet rask inte inkluderar, är det fortfarande skilsmässa för enligt baronen är det frid o fröjd och nästa helg blir det kärlekssemester. Hon har även blivit sjukskriven för att hon gått in i väggen.

Tips till dig T, slå dig fri från baronen så kommer nog livet flyta bättre.
Måste vara väldigt jobbigt att leva i en relation där båda hela tiden mår dåligt, en sitter och skrubbar sig i badkaret i 6 timmar och en blir sjukskriven, det kan inte vara sunt.
Jag har länge funderat på om Thessan läser tråden och ser på Rask videos, jag vet att det skulle göra henne gott då det skulle hjälpa henne att lägga det livsviktiga pusslet hon behöver göra, hur som hoppas jag att hon finner orsaken till sitt dåliga mående och snart är på benen igen, två föräldrar som inte mår dåligt är ingen bra miljö för små barn, det kan vara en mycket destruktiv atmosfär.
Citera
2020-01-09, 21:07
Medlem
123....s avatar
Kan någon länka till Fistessans insta?
Citera
2020-01-09, 21:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 123....
Kan någon länka till Fistessans insta?

Här https://www.instagram.com/tesssannnn/
Citera
2020-01-09, 21:27
Medlem
123....s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chokladvanilj
Här https://www.instagram.com/tesssannnn/
Tack snälla du
Citera
2020-01-09, 23:32
Medlem
Denna dök upp i mitt flöde, "jessipessi" aka Jacke Bergs ex talar ut om Rask missbruk.

https://youtu.be/Syj_v4MQIio

Hon har lite det lite tufft med orduppbyggnaden men budskapet är det viktiga, en karmakänga rakt i Bajsbaronens ansikte efter alla videos där han hängde ut Jessica som han inte ens träffat.

Rask är ju sen gammalt inte man nog att bära skuld för sina handlingar, därför är dessa videos en karmabomb han förtjänar utan dess like, han har förstört många människors liv.
Senast redigerad av AndersJohanssen 2020-01-09 kl. 23:40.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in