2025-10-28, 23:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Finnj-vel
Rask initierade alltså en sexuell relation med Åsa, han var den som först skickade nudes, han har skickat filmer där han "sprutar", och han har pratat om tantrasex och hur fantastiskt det är. Carl Lennart Fredrik Rask Bladh!

Äckelbaronen har ju alltid varit pervers men tycker verkligen att det eskalerat under 2025. Han kan liksom inte hålla tillbaka längre och bara måste äckla sig offentligt.

Han kommer nog få fortsätta jobba lite på "konsekvensanaly" efter nästa dom, men vi kan tyvärr inte räkna med att han någonsin kommer lära sig.
Citera
2025-10-28, 23:30
Medlem
Telepatisks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Telepatisk
Pundarcirkusen drar iväg rejält 1 h 9 min in när Åsas ärkenemesis kommer in i deras live och dom börjar bråka om något som ingen förstår Men hemskt att dom utnyttjar narkoman-tanten för views..
Asså ytterligare en kvinna kommer in vid 1 h 26 min in, Åsas kompis tror jag? Väldigt rörigt. Samtalet hade lika väl kunnat ha spelats in i en pundarkvart.
Citera
2025-10-29, 00:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Telepatisk
Pundarcirkusen drar iväg rejält 1 h 9 min in när Åsas ärkenemesis kommer in i deras live och dom börjar bråka om något som ingen förstår Men hemskt att dom utnyttjar narkoman-tanten för views..

Hahaha! Vilket jävla kaos! Det här kan mycket väl bli Baronens och tjockisens nästa "karriär", att mongo-tjafsa i tiktok-lives. Nivån blir bara lägre och lägre. Är det stressen inför kommande åtal som börjat ta kål på honom?
Senast redigerad av Ralfhead 2025-10-29 kl. 00:43.
Citera
2025-10-29, 00:04
Medlem
Storanglarens avatar
Vem är den här Åsa? Vad har hon för efternamn så man kan kolla upp henne. Hon framstår ju som en riktig psykopat och en kvinna med ständig mens.
Citera
2025-10-29, 00:20
Medlem
PhilipsDP18s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Storanglaren
Vem är den här Åsa? Vad har hon för efternamn så man kan kolla upp henne. Hon framstår ju som en riktig psykopat och en kvinna med ständig mens.

Har jag förstått saken rätt att hon har en Tiktokkanal? Länk till den?
Citera
2025-10-29, 00:20
Medlem
Tarmstuvnings avatar
Har lyssnat på den där Åsa Videon nu.
Jag kanske är naiv men på något sätt tror jag henne och det var bra att hon bad om ursäkt.
Det lät äkta.
Kan det inte varit så att Chrippa betalat denna Åsa utan hennes vetskap.
Det skulle vara fult gjort av Chrippa att göra så.
För det sätter ju denna Åsa i dålig dager.
Jag vet som sagt inte? - En tanke bara.
Citera
2025-10-29, 00:34
Medlem
GreenBatterys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tarmstuvning
Har lyssnat på den där Åsa Videon nu.
Jag kanske är naiv men på något sätt tror jag henne och det var bra att hon bad om ursäkt.
Det lät äkta.
Kan det inte varit så att Chrippa betalat denna Åsa utan hennes vetskap.
Det skulle vara fult gjort av Chrippa att göra så.
För det sätter ju denna Åsa i dålig dager.
Jag vet som sagt inte? - En tanke bara.
Kan det inte vara så att den porrskadade ÄckelBaronen jagar efter sköra missbrukande sjukpensionärer minst 10 år äldre än han själv är?
Det bästa med hela haverivideon var att Baron af Ollon lär vara butthurt lång tid framöver då han inte fick något som helst erkännande på nåt. Å gav honom ingenting att flasha med. Det enda han har att komma med är att han sitter hemma hela dagarna och kan skicka kukbilder nonstop till sådana som Å.
That’s it, mannen!
Citera
2025-10-29, 00:36
Medlem
Damien-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PhilipsDP18
Har jag förstått saken rätt att hon har en Tiktokkanal? Länk till den?

Baronen är så jävla osäker i sig själv att det är patetiskt att se. Så fort han får chansen att vara i samma video som sitt stora rövslickarobjekt, Badbollen, kastar han sin gamla stil åt helvete. Plötsligt är transvestit kläderna borta, nu ska Baronen vara “hiphop”, bara för att överviktiga husguden Anjo klär sig så. Ni fattar...

Vidrigt förresten att det första jag såg i videon var Baronens glansiga, mascara-fläckade flintskalle
Citera
2025-10-29, 00:48
Medlem
Tarmstuvnings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GreenBattery
Kan det inte vara så att den porrskadade ÄckelBaronen jagar efter sköra missbrukande sjukpensionärer minst 10 år äldre än han själv är?
Det bästa med hela haverivideon var att Baron af Ollon lär vara butthurt lång tid framöver då han inte fick något som helst erkännande på nåt. Å gav honom ingenting att flasha med. Det enda han har att komma med är att han sitter hemma hela dagarna och kan skicka kukbilder nonstop till sådana som Å.
That’s it, mannen!

Ja vet inte?
Jag kan väl tycka även jag att det är lite märkligt att skicka sådana bilder när man är i ett förhållande
men alla är vi olika. Finns ju dom som fläker ut sitt sexliv offentligt.
Min första tanke i just detta drama var att .. - det var för att lura Rask och han trampa i fällan.
Den där Åsa gör ju inget fel? Hon är väl singel och kanske blev lite starstruck.
Är det sant att han och Tessan sexchattar med andra?
Naja.. Må så vara då..
Citera
2025-10-29, 01:04
Medlem
Damien-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GreenBattery
That’s it, mannen!

Baronen växer plötsligt flera centimeter så fort han får chansen att spela översittare mot någon stackars nedgången kärring. Med sin “förmyndarröst” försöker Baronen låta som en domare. Han vältrar sig i sin härskarteknik och maktkänsla, trygg bakom sin skärm, där han kan sparka på någon som är trasig, en psykiskt sjuk missbrukare som inte kan slå tillbaka. Då blommar Baronens inre mobbare upp, då kommer hånleendet fram. Ni fattar...
Citera
2025-10-29, 01:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Damien-
Baronen växer plötsligt flera centimeter så fort han får chansen att spela översittare mot någon stackars nedgången kärring. Med sin “förmyndarröst” försöker Baronen låta som en domare. Han vältrar sig i sin härskarteknik och maktkänsla, trygg bakom sin skärm, där han kan sparka på någon som är trasig, en psykiskt sjuk missbrukare som inte kan slå tillbaka. Då blommar Baronens inre mobbare upp, då kommer hånleendet fram. Ni fattar...

Och kan han inte mobba då kommer gråtskrikaren fram.

*gråtskrikaren låter som en fågelsort.
Citera
2025-10-29, 01:23
Medlem
Damien-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av offerkoftan08
Och kan han inte mobba då kommer gråtskrikaren fram.

*gråtskrikaren låter som en fågelsort.

Så fort Baronen möter någon som inte är en bruten människa, då spricker hela fasaden, som Prefab till exempel. Baronens röst går upp i falsett, rösten darrar och den påklistrade auktoriteten försvinner direkt.

När Prefab ställde Baronen mot väggen satt han med tårar i ögonen, stammade fram sina försvar, en liten, rädd människa som bara är tuff när ingen kan slå tillbaka. Ni fattar...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in