2020-01-10, 21:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bettybobs
Han har berättat att han missbrukade div droger när han pratade detta berättar han i videosarna släng dig i väggen jockiboi.
I det han återberättar är majoriteten sexuella övergrepp. Hur kan han sitta och skratta åt den killen som hade fyllesomnat som de sätter en dildo o röven, eller den som de pussar på osv detta är så vidrigt och han sitter och skrattar och tycker det är jätte kul, jag kallar det för övergrepp!

Inte pussar på utan pissar på
Citera
2020-01-10, 21:24
Medlem
Bajsbaronens avatar
Även jag har nu tagit del av den benådade julegrisens video.
Baronen kritiserar alltså personen i fråga för:
1. Att prata om annat än videons titel anger, han menar på att det är oseriöst och ärligt.
Min tanke: Hur ofta har inte bajsbaronen själv kallat en video t.ex "missbruksblogg" för att sedan klippa in en vlogg eller prata om annat skit i tio minuter bara för att titeln missbruksblogg ger klick? Hycklare.
2. Baronen hånar henne för att hon säger "sitta sovandes"
Min tanke: Hur länge använde inte baronen sitt egna påhittade uttryck "ställa i dåliga dagar"? Hycklare återigen.
3. Hånar henne för att vara fet.
Min tanke: Är det verkligen lämpligt att kalla någon fet med tanke på hans egen kroppshydda? För att inte tala om Fis-Tessan? Hycklare.
4. När var jag, den store baronen, missbrukare?
Min tanke: Som Mikkka skrev är han alkoholist. Det är inget vi påstår, han har själv gjort videor om hur han inte kan sluta dricka samt att vi fått följa med på hans nykterhetsresa. Hycklare.
5. Jag knarkade inte när jag fått barn!
Min tanke: Han har själv erkänt att han knarkade när ungen var född, men att han la ner det efter det. Finns även storytime om hur de träffades och att de knarkade på "dejten".
Citera
2020-01-10, 22:53
Medlem
Jimmie83s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bettybobs
Han har berättat att han missbrukade div droger när han pratade detta berättar han i videosarna släng dig i väggen jockiboi.
I det han återberättar är majoriteten sexuella övergrepp. Hur kan han sitta och skratta åt den killen som hade fyllesomnat som de sätter en dildo o röven, eller den som de pussar på osv detta är så vidrigt och han sitter och skrattar och tycker det är jätte kul, jag kallar det för övergrepp!

Ja både droger och alkohol vill jag minnas att han har sakt att han missbrukat och aldrig kan ta en droppe igen, ändå blir det fyllerant på insta story osv och det ska vara den där oljan för depression osv. Allt så klart förnekar han i sin svarsvideo mot Jessica.

Och det du skriver med pentrering med dildon på folk som däckat! Håller med dig! Inget annat än övergrepp och våldtäkt! Synd bara att hycklaren inte har åkt dit för skiten! Mitt hopp är att karma tar han för förtal när det gäller byggfuskaren

Vidrig är bajsbaronen af trosa
Citera
2020-01-10, 23:08
Medlem
Så en kort sammanfattning då.

Löften som inte ens håller ett dygn.

Hycklande ang eget missbruk (Skulle säga framförallt snus och människor är hans primära missbruk, utnyttja människor dvs).

Minst 20kg's övervikt men klagar och skrattar åt andras kärlekshandtag.

Har begått våldtäkt på en däckad människa oförmögen att försvara sig själv, detta var enligt honom själv så pass roligt att han nästan skrattade ihjäl sig själv på kuppen.

Ljuger och hycklar i vanlig ordning.

Jag skulle vilja nominera Baronen till youtubes största skithög.

Jag tror att i år är året han faller, och fallet kommer bli hårt och han kommer förtjäna varenda bit av karma han blir tilldelad.
Citera
2020-01-11, 00:01
Medlem
.-.-.s avatar
Den här videon kommer Rask ta bort imorrn när han fått ur skiten ur kroppen och kommit på banan igen.
Han verkar ju helt på en annan planet nu.
Snacka om att det börjar spåra ur och det rejält.
Citera
2020-01-11, 00:22
Medlem
Jimmie83s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av .-.-.
Den här videon kommer Rask ta bort imorrn när han fått ur skiten ur kroppen och kommit på banan igen.
Han verkar ju helt på en annan planet nu.
Snacka om att det börjar spåra ur och det rejält.

Helt rätt och han bedriver självförnekelse av dess like.

Som det skrevs nyligen i tråden så blir detta året hyklaren och kappvändaren bajsbaronen af trosas förfall plus att det är konstiga uppdateringar av fistessan på instagram så känns som att skilsmässan är nära och bajsbaronen vinklar det på sitt sätt.

Summa sumaro, skadeglädje är den sanna glädjen och skulle faktiskt vara roligt enligt mig att se kapvändaren av förtal till bajsbaron af trosa störta och att karma ta honom

Rätta mig och tillrättavisa mig om jag har fel!!
Citera
2020-01-11, 00:40
Medlem
.-.-.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jimmie83
Helt rätt och han bedriver självförnekelse av dess like.

Som det skrevs nyligen i tråden så blir detta året hyklaren och kappvändaren bajsbaronen af trosas förfall plus att det är konstiga uppdateringar av fistessan på instagram så känns som att skilsmässan är nära och bajsbaronen vinklar det på sitt sätt.

Summa sumaro, skadeglädje är den sanna glädjen och skulle faktiskt vara roligt enligt mig att se kapvändaren av förtal till bajsbaron af trosa störta och att karma ta honom

Rätta mig och tillrättavisa mig om jag har fel!!

Fru rask har ju tagit bort instagram nu?
Och på Fejan söker hon en lägenhet åt sig själv och ungarna.
Citera
2020-01-11, 00:55
Medlem
Bajsbaronens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av .-.-.
Fru rask har ju tagit bort instagram nu?
Och på Fejan söker hon en lägenhet åt sig själv och ungarna.
https://www.instagram.com/tesssannnn/ Hon har bytt namn på kontot bara.

Jaså, har hon lagt upp annonsen ikväll? Du har ingen print du kan delge oss?

Skulle Tessan skilja sig med baronen vore det ett enormt misstag. Vi vet redan att baronen sköter allt i hushållet. Han pruttar, bajsar, äcklar sig med snus i sängen, håller låda med tiggarlive in på småtimmarna när Tessan ska upp och jobba tidigt på morgonen, bråkar med grannar och folk över internet, får ta emot hot från bilhandlare, hotar människor om stryk, vandaliserar bostäder, hotar släktingars grannar om att smeta bajs på fönsterrutorna, spenderar dagarna i badkaret under panikattacker pga hans snedsteg, köper skrotbilar som drar mer i bensin än han tjänar i timmen, prylar på avbetalning osv. Det ENDA Tessan behöver ansvara för är att: dra in pengar till hushållet för att mätta sina två små barn samt jättebebisen, laga mat, städa (senaste längre vloggen städar hon hemmet) och lämna barnen på dagis.
Citera
2020-01-11, 02:20
Medlem
Necropoliss avatar
Ja herregud!
Kände när han börja suga på en sexleksak i svarsvideon att det var dax o stänga av, o man vet ju att han kommer säga samma saker om o om igen, så oftast räcker 3 minuter så kan man videon.
Han kör alltid med "Jag har inte sett filmen innan" på sina reaktionfilmer, men det är så jävla uppenbart att han har det.
Citera
2020-01-11, 03:50
Medlem
Bajsbaronens avatar
https://www.youtube.com/watch?v=VL2YR0n8SUk
JAG ÄR ALKOHOLIST!?
26 nov. 2017

"Jag är fan i mig alkoholist" - Carl Fredrik Alexander Rask (11:37 in)

Tror ni relationen mellan baronen och Tessan beror på hans alkoholmissbruk? Hans vardagsalkoholism har slutligen gått så långt så att hon inte klarar det längre.

CBD-knarkande och alkohol i mängder. Snart på en parkbänk nära dig.
Senast redigerad av Bajsbaronen 2020-01-11 kl. 04:02.
Citera
2020-01-11, 07:08
Medlem
Viper08s avatar
Ingen vlog igår heller då har han missat 2 eller 3 st nu, kanske dags att lägga ner vlogåret du har redan svikit dig själv rask o brutit löftet.
Citera
2020-01-11, 10:45
Medlem
.-.-.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bajsbaronen
https://www.instagram.com/tesssannnn/ Hon har bytt namn på kontot bara.

Jaså, har hon lagt upp annonsen ikväll? Du har ingen print du kan delge oss?

Skulle Tessan skilja sig med baronen vore det ett enormt misstag. Vi vet redan att baronen sköter allt i hushållet. Han pruttar, bajsar, äcklar sig med snus i sängen, håller låda med tiggarlive in på småtimmarna när Tessan ska upp och jobba tidigt på morgonen, bråkar med grannar och folk över internet, får ta emot hot från bilhandlare, hotar människor om stryk, vandaliserar bostäder, hotar släktingars grannar om att smeta bajs på fönsterrutorna, spenderar dagarna i badkaret under panikattacker pga hans snedsteg, köper skrotbilar som drar mer i bensin än han tjänar i timmen, prylar på avbetalning osv. Det ENDA Tessan behöver ansvara för är att: dra in pengar till hushållet för att mätta sina två små barn samt jättebebisen, laga mat, städa (senaste längre vloggen städar hon hemmet) och lämna barnen på dagis.

Va runt nyår hon sökte efter lägenheten, vet inte om hon hittat nån än.
Bara söka på Tessan Rask på fejan så dyker annonsen upp.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in