2019-10-08, 19:19
Medlem
Fyfan så lågt av Rask. Sjukt... Självklart passar han på att försvara sig i videon och tar med klipp på hans familj. Äckligt och osmakligt!
Citera
2019-10-08, 19:26
Medlem
Anus.Dos.Deminoss avatar
Helvete, Bajsisen kommer alltså ut med värsta bangern efter avstängningen om LB och den är nere redan en timme efter uppladdning, fick han kalla fötter efter att ha läst tråden?
Citera
2019-10-08, 19:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Anus.Dos.Deminos
Helvete, Bajsisen kommer alltså ut med värsta bangern efter avstängningen om LB och den är nere redan en timme efter uppladdning, fick han kalla fötter efter att ha läst tråden?

Nä, bajsstekaren, bajsbaronen och fekalieätaren har istället laddat upp filmen på huvudkanalen, för maximal exponering. Samma avslut med LB:s familj. Fy fan, Rask är ett avskyvärt avskum. Ett äckel utan dess like.
Citera
2019-10-08, 19:44
Medlem
Anus.Dos.Deminoss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pezten
Nä, bajsstekaren, bajsbaronen och fekalieätaren har istället laddat upp filmen på huvudkanalen, för maximal exponering. Samma avslut med LB:s familj. Fy fan, Rask är ett avskyvärt avskum. Ett äckel utan dess like.
Tack! Ser detta nu, han har väl laddat upp den 5 gånger om för att vara säker på att alla får notiser, fortfarande inga skrupler, låter som BB det.

EDIT: Baronen tycker inte man ska spekulera i dödsorsak tydligen, där går gränsen, men att göra en video för content är fullt rimligt, som vanligt lever vi vanliga dödliga efter helt andra regler än Baronen Af Trosa.
Senast redigerad av Anus.Dos.Deminos 2019-10-08 kl. 19:47.
Citera
2019-10-08, 20:12
Medlem
Varför i helvete lägger han in scener med Lennarts familj? Som om de inte lidit nog. Både av Lennarts upptåg och "responsen" på YT som bl.a. Rask själv stod för. Nej men det är klart att han publicerade allt det där och gjorde en låt om Lennart pga hänsyn om hans psykiska hälsa Hans efterkonstruktioner är all time low.
Citera
2019-10-08, 20:43
Medlem
Borka88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Anus.Dos.Deminos
Tack! Ser detta nu, han har väl laddat upp den 5 gånger om för att vara säker på att alla får notiser, fortfarande inga skrupler, låter som BB det.

EDIT: Baronen tycker inte man ska spekulera i dödsorsak tydligen, där går gränsen, men att göra en video för content är fullt rimligt, som vanligt lever vi vanliga dödliga efter helt andra regler än Baronen Af Trosa.

Det e bara in och anmäl skiten! En strike kvar sen får Bajsätaren skaffa sig en ny kanal.

Till sist: Osmaklighetens osmaklighet.
Citera
2019-10-08, 21:06
Medlem
Jag tror baronen är så Youtubeskadad att han inte inser hur stor skada det här kan ha... Lennarts barn är med i hans klipp. LB:s yngste lär inte få det roligt i plugget nu. Och hur känns det att bli uthängd med bild på bajsätarens kanal när ens pappa precis dött?

Rask är verkligen en skithög utan empati eller heder.
Citera
2019-10-08, 21:19
Medlem
SvartaBjorns avatar
Jag brukar avhålla mig från att skriva "vanliga" inlägg i tråden men videon som tar upp att Lennart vandrat vidare är ett lågvattenmärke även för Rask.

Lennart valde att vara offentlig. Att hans familj var med i ett SVT-program en gång i tiden gör inte det OK för dig, Alexander Rask, att hänga ut dem nu i en svår stund. Du har inget "gott" syfte med detta.

Jag instämmer med en del av kommentarerna på kanalen: Tvi!
Citera
2019-10-08, 21:30
Medlem
elinges avatar
Fy fasiken vad lågt av Rask men vad kunde man förvänta sig.
Vet inte hur många hatvideos o. Blad Rask gjorde o. LB då han va igång som mest.
Eller när han körde förbi Blad i Trosa och skrek o hånade honom...
Rask glömmer förmodligen men inte dom som kommer ihåg hans videoupplägg
Citera
2019-10-08, 21:57
Medlem
Hans svar på kritiken om biten med familjen

"RASK
45 minutes ago
Hörde du inte vad jag säger?
Jag kommer rulla några sekvenser som Vidar den man jag tycker folk skall minnas honom som istället för tokstollen på cykel. Lite svårt att visa honom som familjefar där han står ensam? Filmen har rullat på public service’s egna SVT för 8 år sedan, så det är ju inte så att jag är först med att visa detta inslag. Det ligger för övrigt på youtube, sök bars på hans namn."

Helt jävla bränd i pallet.
Citera
2019-10-08, 21:58
Medlem
Lök på laxen:

Någon hävdar i kommentarerna att Lennart lever ... mannen som nyss har gjort en RIP-video om honom och "högaktningsfullt" manar till respekt, svarar iskallt: "bild?"

Rask är ett så jävla uselt avskräde. Han är en skam för alla människor på jorden. Tvi!
Citera
2019-10-08, 22:05
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av otroligtmesig
Fyfan så lågt av Rask. Sjukt... Självklart passar han på att försvara sig i videon och tar med klipp på hans familj. Äckligt och osmakligt!
Jag instämmer helt med dig .. kräkreflexerna går igång hårt ... i synnerhet som han fortsatt med att försöka dra in pengar genom att håna psykiskt sköra ...

Äckligt inlägg.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in