2020-01-04, 12:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nullum
Är det bara jag som tycker att det börjar bli lite tjatigt med "Älskar att resa! ❤️" nu? Vem gillar inte att resa?

Eller "älskar vin", "bjud mig på vin och jag är din, iallafall tills jag druckit upp". Helt sjukt, funderar skarpt på att skriva i min profil "Alla gillar att resa och jag kan inte bry mig mindre om att du gillar vin som alla andra". Tror dock inte det skulle gynna mig.
Citera
2020-01-04, 13:21
Medlem
seriouslyfuckedups avatar
"No fuckboys" betyder ju "klar med kukkarusellen". Vem överväger en relation med någon som skriver så?
Citera
2020-01-04, 13:31
Medlem
nullums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av klopa
Eller "älskar vin", "bjud mig på vin och jag är din, iallafall tills jag druckit upp". Helt sjukt, funderar skarpt på att skriva i min profil "Alla gillar att resa och jag kan inte bry mig mindre om att du gillar vin som alla andra". Tror dock inte det skulle gynna mig.

Verkligen helt sjukt hur dessa klichéer lyckas sprida sig till alla lama biografier. Ungefär som "Är det mamma som har lagat?" på industrin gällande ens matlåda.

De 5 värsta fenomenen jag kan komma på:

• Gruppbilder
• När de säger att de älskar att resa
• När de säger att de inte vet vad de gör på Tinder
• När de säger att de inte är aktiva på Tinder, utan att man ska skicka ett DM på Instagram
• När de enbart skriver sin Instagram-sida i sin biografi

Vet inte hur det ser ut bland män på Tinder men ovanstående 5 kvinnotyper är fan i mig en majoritet av användarna numer.
Citera
2020-01-04, 14:33
Medlem
lakritcs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av klopa
Tror inte att det skulle missgynna dig heller. Tjejer läser inte bios.
Citera
2020-01-04, 14:36
Medlem
nullums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av seriouslyfuckedup
"No fuckboys" betyder ju "klar med kukkarusellen". Vem överväger en relation med någon som skriver så?

Med tanke på hur låga krav män har nu för tiden, så: alldeles för många.
Citera
2020-01-04, 15:02
Medlem
Precis kommit ut från ett 3 år långt förhållande och har vänt detta (pga erfarenhet från tidigare breakups) till att ha lyckats bygga upp mig själv och självkänsla till topp.

Vill inte ha npgot förhållande på ett bra tag utan njuta av vad friheten har att erbjuda. Är 35+ men ser betydligt yngre ut och har ett fördelaktigt utseende, är lång, klär mig bra och har lätt att konversera med tjejer.

Vill i första hand hitta ett kk men engångsligg är så klart okej också. Tänker mig Tinder i första hand och önskar tips på hur man hittar hookups där (eller som sagt ännu hellre en kk).

Det står bu "söker endast seriöst" på 90% av profilerna, så känns ju inte som det lättaste men ska ge det ett seriöst försök.

Tips mottages tacksamt!
Citera
2020-01-04, 15:03
Medlem
seriouslyfuckedups avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nullum
Med tanke på hur låga krav män har nu för tiden, så: alldeles för många.

Om jag ville ha en seriös relation hade jag lätt träffat nån i Östeuropa, man får en komperativt snyggare, yngre och smalare tjej med bättre värderingar. Detta är enda räddningen för de ensamma svenskarna. Man ska inte glömma att redan vikingarna beblandade sig med slaver och det blev dugliga krigare av det.
Citera
2020-01-04, 15:09
Medlem
Undrar varför tjejer poserar halvnakna och brösten halvt synliga och samtidigt skriver att de inte önskar fuckboys och kukbilder? skumt.
Citera
2020-01-04, 15:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lakritc
Tror inte att det skulle missgynna dig heller. Tjejer läser inte bios.

Bullshit. Tjejer som skriver först till mig skriver alltid något utifrån min bio.
Citera
2020-01-04, 15:17
Medlem
zebra121s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hulkenhogan
Undrar varför tjejer poserar halvnakna och brösten halvt synliga och samtidigt skriver att de inte önskar fuckboys och kukbilder? skumt.

Det är nog en dimridå skulle jag tro. De bangar inte för ett ligg om de får chansen, även damer är kåta och släpper gärna till en fredagkväll.
Citera
2020-01-04, 20:55
Medlem
Mitt konto har konstigt nog blivit avstängd. Måste man ha ett nytt nummer för att starta om det?
Vill tömma i nåt luder ikväll så det är akut
Citera
2020-01-04, 21:32
Medlem
Ja, nytt nummer behövs. Annars får du en shadow ban.
Nytt google/iCloud-konto också.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in