2020-01-01, 14:27
Medlem
Enoch.Thulins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Moshindeiru
Upptäckte precis efter att läst olika artiklar som ifrågasätter Linnea Claesson att jag har varit klasskamrat med hennes pappa från årskurs 1-9. 🥴 Oh My god. Chefsåklagare Peter Claesson. Han spelade också handboll som ung. Så nu kräks jag lite i munnen faktiskt och tvättar mig frenetiskt.
Du behöver väl inte ångra att du hade sex med Chefsåklagaren, bara för att hans dotter ljuger på internet?
Citera
2020-01-01, 14:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Enoch.Thulin
Du behöver väl inte ångra att du hade sex med Chefsåklagaren, bara för att hans dotter ljuger på internet?

Har inte haft sex med honom, bara varit klasskamrat. Nu förstår jag varför hon är som hon är snarare. Äpplet faller som sagt inte långt från trädet.
Citera
2020-01-01, 14:37
Medlem
Enoch.Thulins avatar
Citat:
Har inte haft sex med honom, bara varit klasskamrat. Nu förstår jag varför hon är som hon är snarare. Äpplet faller som sagt inte långt från trädet.
Ok, jag skojade givetvis. Men menar du att gubben också är märklig?
Citera
2020-01-01, 16:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Enoch.Thulin
Ok, jag skojade givetvis. Men menar du att gubben också är märklig?

Du jag har en hel del faktiskt, men han är chefsåklagare så jag är nog tyst. Men det där med sanning hade även han svårt för.
Citera
2020-01-01, 17:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Xoleraz
God jul från Linnea:

"Det är en svensk jultradition att män slår och förnedrar kvinnor"

Nu är det jul igen. Kalle Anka, risgrynsgröt och sönderslagna kvinnokroppar. Paketöppning, pepparkakor och kvinnor som bli våldtagna på köksgolvet när gästerna gått hem. Hon skriker inte, för barnen sover i rummet intill. Hon skriker, men han lyssnar inte. Han bara fortsätter våldta henne, fastän hon är gravid med deras barn. En annan man är jättetrevlig på julbordet med släkten, samtidigt som han går förbi henne emellanåt och viskar hot i hennes öra.

https://www.aftonbladet.se/nyheter/k...nedrar-kvinnor

Det är en bisarr värld som Linnéa tycks leva i, nästan en sådan där som består av filmer man sett....

Om inte, så är det väl hög tid för lite tvångsmedicinering av fröken.

Citat:
Du jag har en hel del faktiskt, men han är chefsåklagare så jag är nog tyst. Men det där med sanning hade även han svårt för.

Kan du då förklara hennes vanföreställningar i senaste spökskrivna krönikan i Aftonbladet?

Det måste ju vara något groteskt till barndom som hon upplevt, annars borde hon ju inte kunna förmedla dom här sadistiska fantasierna till julfirande som hon ger uttryck för i Aftonbladet.
Citera
2020-01-01, 17:54
Medlem
LawNumberSixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KarlKaviar
Hur länge kan Aftonbladet ha kvar den här mytomanen och samtidigt basunera ut budskap om källkritik och fejk-news?

Att hon fortfarande skriver för Aftonbladet är helt sinnessjukt.
Hur kan de låta henne vara kvar?

Anders Lindberg sitter i.o.f.s i orubbat bo på samma tidning, så något stort fel finns i Aftonbladets ledning.
Citera
2020-01-01, 20:59
Medlem
Skallmeja-Zorros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Berra168cm
Det är en bisarr värld som Linnéa tycks leva i, nästan en sådan där som består av filmer man sett....

Kan du då förklara hennes vanföreställningar i senaste spökskrivna krönikan i Aftonbladet?

Det måste ju vara något groteskt till barndom som hon upplevt, annars borde hon ju inte kunna förmedla dom här sadistiska fantasierna till julfirande som hon ger uttryck för i Aftonbladet.

Det är bara att hålla med. Det i Aftonbladets Krönika som är mest uppseendeväckande är definitivt följande påstående:

"......därför undrar många vilka de män som beter sig så fruktansvärt är. För att vinna argument i en rasistisk debatt vill vissa påstå att det bara är personer som inte är ”från Sverige” som har dålig kvinnosyn. Det stämmer inte. Mäns våld mot kvinnor är tvärtom en svensk jultradition."

Hennes påstående att våld mot kvinnor INTE finns bland de utlandsfödda av Sveriges invånare utan endast bland (riktiga) svenskar är direkt häpnadsväckande och går tvärs emot bättre vetande.

Att hon genomgående använder det personliga pronomenet "VI" i krönikan tyder på att hon ser sig själv som ett offer i detta sammanhang.

Ser man dessutom detta i ljuset av följande citat från krönikan:

"Vi blir psykiskt misshandlade och tillintetgjorda. Trakasserade och tafsade på sen barnsben. Utsatta av män som vi litar på, lever med och älskar."

Gör det definitivt berättigat att ställa frågan hur Julfirandet såg ut hemma hos chefsåklagare Peter Claeson och hans familj.

Det är inte utan att man undrar vilka obehandlade trauman som Linnéa går och bär på sedan barndomen. Kan säkert förklara mycket av hennes beteende.
Senast redigerad av Skallmeja-Zorro 2020-01-01 kl. 21:55.
Citera
2020-01-01, 22:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skallmeja-Zorro
Att hon genomgående använder det personliga pronomenet "VI" i krönikan tyder på att hon ser sig själv som ett offer i detta sammanhang.

Ser man dessutom detta i ljuset av följande citat från krönikan:

"Vi blir psykiskt misshandlade och tillintetgjorda. Trakasserade och tafsade på sen barnsben. Utsatta av män som vi litar på, lever med och älskar."

Gör det definitivt berättigat att ställa frågan hur Julfirandet såg ut hemma hos chefsåklagare Peter Claeson och hans familj.

Det är inte utan att man undrar vilka obehandlade trauman som Linnéa går och bär på sedan barndomen. Kan säkert förklara mycket av hennes beteende.

Hon är en narcissist, även fast hon har blivit avslöjad med att sprida lögner så fortsätter hon med andra lögner istället.

Hon är inget offer, hon är bara en karriärist som kan gå över lik för att komma dit hon vill. Jag har stött på såna som henne förut i verkliga livet.
Citera
2020-01-02, 22:52
Medlem
Ejsidisis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Spregler
Hon är en narcissist, även fast hon har blivit avslöjad med att sprida lögner så fortsätter hon med andra lögner istället.

Hon är inget offer, hon är bara en karriärist som kan gå över lik för att komma dit hon vill. Jag har stött på såna som henne förut i verkliga livet.
Känner igen det.
Narcissister som karriärister som jag stött på ger sig aldrig. Misslyckanden el avslöjande av brister eldar på eftersom de själva sällan på djupet anser att de kan begå några misstag. Felen ligger hos andra. De kan stå över något kast av ren ilska och verka felsöka, för syns skull. Sedan lägger de bara i en högre växel och ångar på igen. Duktiga som de är på att manipulera och styra lyckas de alltid vinna majoriteten av sympatierna även när sprickorna i tex kompetens är uppenbara. Jag påstår inte att LC är sådan men det är ett lika fascinerande som skrämmande fenomen att se i karriärsvärlden.
Senast redigerad av Ejsidisi 2020-01-02 kl. 23:11.
Citera
2020-01-04, 12:40
Medlem
submariners avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Xoleraz
"Det är en svensk jultradition att män slår och förnedrar kvinnor"

https://www.aftonbladet.se/nyheter/k...nedrar-kvinnor

Hej,

Kolumnister och krönikörer är verkligen medias motsvarighet till tjackhoror - skriver/tycker varsomhelst bara de får fakturera
Citera
2020-01-04, 12:49
Medlem
Flaskbackares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Berra168cm

Fast är det så konstigt egentligen att hon ljuger? Hon har väl märkt att ju mer hon hittar på desto framgångsrikare blir hon. Hade jag blivit miljonär på att ljuga besinningslöst så hade jag fortsatt med det oxå.
Citera
2020-01-04, 15:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flaskbackare
Fast är det så konstigt egentligen att hon ljuger? Hon har väl märkt att ju mer hon hittar på desto framgångsrikare blir hon. Hade jag blivit miljonär på att ljuga besinningslöst så hade jag fortsatt med det oxå.
Lögner och överdrifter samt ett narcissistiskt beteende kan du komma långt med. Se bara på Donald Trump.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in