2018-06-14, 13:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zaedrews
Hon har tydligen blivit attackerad igen. För vilken gång i ordningen. Klart det var en riktigt skinnskalle denna gången också.
Fake news till 100%. Linnéa Claeson är bara ute efter uppmärksamhet, en uppmärksamhet som Skitbladet sväljer med hull och hår!
Citera
2018-06-14, 14:22
Medlem
CommonSenses avatar
Så jävla trött på denna brud, hon verkar råka ut för mycke skit i sitt liv ( tydligen varje dag ) men aldrig nå bevis för sina eskapader som hon råkar ut för.
Citera
2018-06-14, 14:50
Medlem
Tror inte en sekund på den där berättelsen förräns jag får se bildbevis från övervakningskamera eller mobil. Hela hennes PK-karriär går ju ut på att ljuga, överdriva och utmåla sig själv som ett offer.

Ska ju varit en "livlig gata" så då finns det säkert ett tiotals vittnen... eller?

Och vad är en "nazistisk symbol" enligt Linnéa Claeson? Tors hammare? Ett kristet kors? Svenska flaggan?
Citera
2018-06-14, 15:03
Medlem
Pluppiplupps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Insyn5
Självklart är det påhitt.. Det är så hon byggt sin karriär och det är så hon fortsätter bygga den och hela tiden kommer med nya uppdiktade historier för att försätta vara relevant. Frågan är bara när tv4 och Aftonbladet tröttnar? Efter den 1000e attacken? 10.000e?

Nej det hon gör och hela hon är fan ett hån mot alla unga tjejer som ständigt blir utsatta av afghanska skäggbarn, blir kallade för svennehoror och blir våldtagna osv.

Mer kvinnofientlig hatisk människa får man fan leta efter.

Det roliga, om man så vill, är att detta skulle kunna utvecklas till flickan som ropade varg (ja, jag tog mig friheten att ändra titeln lite, så att det skulle passa bättre).

Vad händer den dagen, då de flesta har vänt henne ryggen och främst då rättsväsendet, som ser henne som en mytoman och sjuk person, och hon faktiskt skulle bli utsatt för ett grovt brott av en riktig nazist och inte en som hon har fantiserat ihop?

Sen om vi bortser från denna uppenbara sjuka människa och istället tittar på alla tjejer/ kvinnor som faktiskt utsätts för våld av diverse drägg, så finns även risken för att dessa också blir misstrodda p.g.a. denna sjuka individ.

Senast redigerad av Pluppiplupp 2018-06-14 kl. 15:05.
Citera
2018-06-14, 15:09
Medlem
Sha R'Taes avatar
Det låter mest som att en muppig typ med en torshammare runt halsen har gormat lite och sen gått sin väg. Linnéa väljer givetvis att berätta om det som ett mordhot. Tror inte för en sekund att det var en svastika mannen hade runt halsen för då hade det stått det och NMRs runa känner väl de flesta igen.

Aftonbladets underrubrik är för övrigt helt underbar:
"Claeson blir utsatt för allt fler angrepp på gatan"
Citera
2018-06-14, 15:59
Medlem
Masscentrums avatar
Det som är komiskt med såna "rasistattacker" är att det är tydligt att den som "attackerar" är rasist med form av Sverige tröjor, nazist tecken osv osv. De är aldrig någon som är helt neutral utan det måste finnas tecken på att hen är nazist. Därför ljuger Linnea.
Citera
2018-06-14, 21:07
Medlem
BigFatCones avatar
Jag befann mig utanför McD på Folkungagatan här på Södermalm i Stockholm. Förmodligen en av dom mer trafikerade trottoarerna i landet. En bit upp på gatan ser jag ung dam komma gående. Hon hade smink av ett klart uppseendeväckande slag och stort hår. Dagen till ära var hon klädd i nån form av schackrutig body, väl tilltaget dekolletage och nån form av vitt florliknande men klart genomskinligt över bysten. Utöver detta så bar hon en sån där korsett-som-inte-är-en-korsett-egentligen och på fötterna ett par typ sneakers med kraftig klack. Dessa matchade nämnda body, ett plagg som för övrigt visade rejält med skinka.

Således betydligt mer sexuellt laddad än Linnéa Claesson skulle kunna vara i sina våtaste fantasier. Jag kunde följa henne och eventuella reaktioner en bra bit. Eller ja, hon fick inga direkta reaktioner.

Om det nu är så hemskt på våra gator, så borde väl den unga damen, och på denna plats, varit ett prima offer? Linnéa kan ju inte ens gå ner för vilken gata som helst...
Citera
2018-06-15, 13:35
Medlem
Gaupes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Masscentrum
Det som är komiskt med såna "rasistattacker" är att det är tydligt att den som "attackerar" är rasist med form av Sverige tröjor, nazist tecken osv osv. De är aldrig någon som är helt neutral utan det måste finnas tecken på att hen är nazist. Därför ljuger Linnea.

Tycker också att det är fascinerande. Sverige måste ha en ganska betydande andel klassiska skinnskallenazister, som gemene man aldrig ser. Dock dyker de upp som ninjor ur buskarna med jämna mellanrum, täckta av nazistsymboler, och mordhotar/misshandlar en viss sorts aktivister. Märkligt.
Citera
2018-06-15, 13:40
Medlem
Gaupes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BigFatCone
Jag befann mig utanför McD på Folkungagatan här på Södermalm i Stockholm. Förmodligen en av dom mer trafikerade trottoarerna i landet. En bit upp på gatan ser jag ung dam komma gående. Hon hade smink av ett klart uppseendeväckande slag och stort hår. Dagen till ära var hon klädd i nån form av schackrutig body, väl tilltaget dekolletage och nån form av vitt florliknande men klart genomskinligt över bysten. Utöver detta så bar hon en sån där korsett-som-inte-är-en-korsett-egentligen och på fötterna ett par typ sneakers med kraftig klack. Dessa matchade nämnda body, ett plagg som för övrigt visade rejält med skinka.

Således betydligt mer sexuellt laddad än Linnéa Claesson skulle kunna vara i sina våtaste fantasier. Jag kunde följa henne och eventuella reaktioner en bra bit. Eller ja, hon fick inga direkta reaktioner.

Om det nu är så hemskt på våra gator, så borde väl den unga damen, och på denna plats, varit ett prima offer? Linnéa kan ju inte ens gå ner för vilken gata som helst...

Tycker också att det är smått otroligt att vissa människor som av en händelse råkar vara aktivister, blir utsatta för sexuella trakasserier i offentlig miljö på ljusan dag påfallande ofta.
Jag skulle vilja påstå att de flesta kvinnor kan röra sig tämligen obehindrat oavsett klädsel i städer under dagtid utan att ens bli tilltalade.
Citera
2018-06-15, 14:08
Medlem
BigFatCones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gaupe
Tycker också att det är smått otroligt att vissa människor som av en händelse råkar vara aktivister, blir utsatta för sexuella trakasserier i offentlig miljö på ljusan dag påfallande ofta.
Jag skulle vilja påstå att de flesta kvinnor kan röra sig tämligen obehindrat oavsett klädsel i städer under dagtid utan att ens bli tilltalade.
Jag är dessutom fullständigt övertygad om att det inte är Andersson, Pettersson och Lundström som sysslar med sexuella trakasserier av främlingar. Jag menar, vi har inte ens en sån där "construction worker"-kultur som finns till exempel i USA.
Citera
2018-06-15, 15:24
Medlem
Insyn5s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Masscentrum

Exakt så. Feminister pratar ju alltid om hur strukturell rasismen och sexismen är. Med andra ord så är de flesta rasister och sexister hela tiden i vardagen.

Oftast pratar dom ju om vita heterosexuella medelålders cis-män som sitter i någon bolagsstyrelse.

Sådana går ju knappast runt med halsband med en "nazist symbol" och andra stereotypiska nazist-hollywood påhitt.
Citera
2018-06-15, 15:48
Medlem
.-.-.s avatar
Linnea är så långt ifrån en typisk feminist man kan komma, hon har jämt tre ton spackel på sina foton, hon går i slimmade kläder, visar gärna naveln osv.

Helt säkert så jobbar hon på att provocera fram sexistiska kommentarer genom att gå naken på stan och sen kan hon böla ut om dessa i media.
Kan tänka mig hon kommer bli FI nästa partiledare.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in