2020-07-31, 16:53
Medlem
NoTruces avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mosbulle
Helt otroligt att en himla massa tomtar gick pa hennes bullshit!...!
Helt amazing!

Sign of the times. Hon var "smart" och smidde medan järnet var varmt, men inget varar för evigt. Till slut vaknar folk.
Citera
2020-08-01, 11:47
Medlem
Fethetens avatar
Citat:
Helt amazing!

Det som är mer otroligt är att hon inte ens erkände lögnerna och har kommit undan med det utan att bli slaktad i medier.
Hon har nu tappat ytterligare 1k följare på en månad på insta(nej, jag följer henne inte utan går bara in och kollar hennes profil ibland) men ligger otroligt nog ändå på 183K. Att det finns några tusen idioter vet vi ju men 183 tusen stöttar henne alltså fortfarande.

Någon som vet om hon börjat jobba på barnprogrammet på Canal +?
Trevligt när kidsen letar upp henne på Instagram och läser om analsex, örfilar, stryptag och dickpicks.
Citera
2020-08-11, 11:42
Medlem
Det är så patetiskt med alla människor som svalde allt hon sa som en billig hora sväljer satsen. Har många i min bekantskapskrets som hyllade henne, varje gång jag ifrågasatte det hon skrev blev jag kallad för mansgris. Så nu känns det som en seger att denna jävla pajas har blivit synad.
Citera
2020-08-13, 23:48
Medlem
Insyn5s avatar
Linnéa står på sin senaste Instagrambild och pekar finger in i kameran.. Känns som det är något återkommande, Linnéa gillar att peka fuck you, det är ju så jävla coolt liksom! Rebell och i trotsåldern, även om hon nu är 28år...

Imponerande abs hon skaffat dock! Det verkar som att det har fungerat bra på gymmet för Linnéa, trots att det hela tiden kommer fram runt 20 dreglande sprängkåta snubbar.
Citera
2020-08-26, 07:51
Medlem
Jugdishs avatar
Hur kan denna lögnerska fortfarande hyllas? Det enda hon verkar syssla med idag är att:
1. Filma när hon gymmar.
2. Filma när hon springer runt halvnaken på stan.
3. Filma hennes havregrynsgröt.
Citera
2020-08-26, 11:22
Medlem
JBernards avatar
Hon har den där stirriga blicken som folk med psykiska problem ofta har, det kombinerat med någon bokstavsstörning. Man blir nästan stressad av att scrolla på hennes insta. Den typen av människa som alltid måste ha något på gång och ständigt bli bekräftad för att dölja hennes verkliga jag. Hon är jävligt snygg, annars.
Citera
2020-08-27, 12:50
Medlem
Nordanvindarnas avatar
Citat:
Helt amazing!

Svenskar har en otrolig förmåga att dras med i masspsykoser och flockbeteenden. Då är inga lögner för grova eller för osannolika. Man sväljer precis allt. Gammelmedia och våra värdelösa "journalister" hejar på och driver det ännu hårdare.

Det kan handla om Linnéa eller om "ensamkommande flyktingbarn" eller om vad fan som helst egentligen.

Svensken älskar att bli lurad.

När lögnen är avslöjad och byxorna är nere vid fotknölarna så finns det en häpnadsväckande mängd som fortfarande inte fattar att de blivit grundlurade. Som du säger: Helt amazing.
Citera
2020-09-12, 17:53
Medlem
Jotunheimrs avatar
Det enda hon gör på Instagram nu är att filma sig själv när hon är jättesvettig och stönar efter marklyft på gymmet.

Hon gör dom här klassiska narcisstiska minerna in i kameran också, tungan ut med ett stängt öga, lite lätt duckface och poserar för att beundra sig själv.

Hon filmar sin mat också blandat med dom sedvanliga godhetssignalerande inläggen om BLM, feminism och det eviga tjatandet om mäns våld mot kvinnor.

Jag tror att hon är jävligt ensam egentligen, hon hade nog mått bra av att sluta leka aktivist och självutnämnd messiah och försökt skaffa en familj istället. Men vilken man skulle våga ingå i något slags förhållande med det minfältet till kvinna?
Citera
2020-09-12, 18:36
Medlem
Arne Bajses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jotunheimr

Jag tror att hon är jävligt ensam egentligen, hon hade nog mått bra av att sluta leka aktivist och självutnämnd messiah och försökt skaffa en familj istället. Men vilken man skulle våga ingå i något slags förhållande med det minfältet till kvinna?

Säkert. Hon har väl passerat 30 ? Väninnorna har gift sig, skaffat barn och köpt villa, men Linnéa har fastnat i 20+ fasen, fortsätter att färga håret rosa, filma sig själv på gymmet och basunera ut sitt manshat (mellanösternmän undantagna såklart)

Är hon singel ? no shit !
Citera
2020-09-12, 18:51
Medlem
28+ och på god väg att bli en torrspricka.
Citera
2020-09-12, 19:50
Medlem
NoTruces avatar
Hon har sig själv att skylla. Ironiskt att hon gjort sig en karriär på att klaga på kåta gubbar, när det är hon själv som är (bekräftelse)kåtast.
Citera
2020-09-12, 20:08
Medlem
BigFatCones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NoTruce
Hon har sig själv att skylla. Ironiskt att hon gjort sig en karriär på att klaga på kåta gubbar, när det är hon själv som är (bekräftelse)kåtast.
Likt många andra så tror hon att hon kommer att börja älska sig själv om hon är älskad av andra.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in