2022-04-01, 05:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lala.
Hahah, jag måste få höra vad detta rykte kommer ifrån. Hört det många gånger innan. Är detta ett Flashback-rykte eller är det något som faktiskt tyder på att de haft ihop det?
Om Linnea nu bryr sig om kvinnor och vill stärka sin image så är ju ett tips att inte ligga med andra kvinnors män.
Känns som om det skulle vara ett flashback rykte.
Citera
2022-04-01, 07:34
Medlem
Dennos avatar
Citat:
Hahah, jag måste få höra vad detta rykte kommer ifrån. Hört det många gånger innan. Är detta ett Flashback-rykte eller är det något som faktiskt tyder på att de haft ihop det?
Om Linnea nu bryr sig om kvinnor och vill stärka sin image så är ju ett tips att inte ligga med andra kvinnors män.
Tror det var Johanna nordström som kläckte det i sin podd ursäkta.
Citera
2022-04-06, 07:56
Medlem
Jugdishs avatar
Skulle va kul att veta vad lögnerskan gjorde på ett AFS möte... hon var iaf inte där och demonstrerade.

https://www.instagram.com/p/Cb7ZSFao...dium=copy_link

Ser det inte ut som lögnerskan blivit lite rund i ansiktet?
Citera
2022-04-06, 11:09
Medlem
Arne Bajses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jugdish
Skulle va kul att veta vad lögnerskan gjorde på ett AFS möte... hon var iaf inte där och demonstrerade.

https://www.instagram.com/p/Cb7ZSFao...dium=copy_link

Ser det inte ut som lögnerskan blivit lite rund i ansiktet?

Vad hon gjorde på afs-möte ? Ville synas och höras så klart, spelar ingen roll vad det handlar om.

Linnea steg iaf några pinnhåll i anseende. Kul att hon syns i nationella kretsar utan gnäll om rasism, bara klagomål på högtalaren. Politiken är intressant för Linnea, men intressantast är ändå att få visa upp sin spännande hårfärg, den kanske självaste Gustaf Kasslerstrand går i gång på.
Citera
2022-04-07, 02:28
Medlem
Lala.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Denno
Tror det var Johanna nordström som kläckte det i sin podd ursäkta.

Jag har aldrig lyssnat på den podden men nu blir jag ju väldigt sugen på att höra ifall det ligger något i ryktet. Vet du vad avsnittet heter?
Jag ser Jan-Emanuel och Linnea som sååå extremt omaka det är därför det hela blir skrattretande. Men sen skulle det ju också vara ett extremt hyckleri ifall den gifta Jan-Emanuel är otrogen trots att han sitter och pratar om hur en bra man ska vara som om han vore en uppslagsbok. 🤢🤮
Citera
2022-04-07, 06:26
Medlem
Giant Squids avatar
Citat:
Jag har aldrig lyssnat på den podden men nu blir jag ju väldigt sugen på att höra ifall det ligger något i ryktet. Vet du vad avsnittet heter?
Jag ser Jan-Emanuel och Linnea som sååå extremt omaka det är därför det hela blir skrattretande. Men sen skulle det ju också vara ett extremt hyckleri ifall den gifta Jan-Emanuel är otrogen trots att han sitter och pratar om hur en bra man ska vara som om han vore en uppslagsbok. 🤢🤮
Har du sett Jan E med sin fru nångång på bild? Det är ju ett skenäktenskap. Han bor i lägenhet i innerstan och hon bor i villa.
Linnea är inte det enda offret, det finns flera.
Citera
2022-04-07, 12:31
Medlem
Dennos avatar
Citat:
Nä tror dom tog bort det senare.
Har för mig att det var haveristerna som lyfte det när dom granskade linnea. Minns inte 100% det var rätt länge sedan.
Citera
2022-04-07, 21:21
Medlem
Fethetens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Denno
Nä tror dom tog bort det senare.
Har för mig att det var haveristerna som lyfte det när dom granskade linnea. Minns inte 100% det var rätt länge sedan.

Minns jag rätt lyfte haveristerna ’bara’ alla hennes lögner som mestadels var direkt citerade från hennes olika sociala media. När de sammanställde hennes påståenden var det helt insane många sexuella inviter, trakasserier, dickpics hon fick dagligen och en massa andra sjuka lögner som hon aldrig pudlade.
Ett under att hon inte blev persona non grata efter det men världen är sjuk.
Citera
2022-04-08, 11:50
Medlem
BigFatCones avatar
Citat:
Grejen är ju att Linnéa, trots sitt unika utseende, bara är en brud precis som alla andra. Pengar, makt, muskler och status får hennes tuss att fukta till sig. Precis som hos alla andra brudar.
Citera
2022-04-08, 20:54
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av BigFatCone
Grejen är ju att Linnéa, trots sitt unika utseende, bara är en brud precis som alla andra. Pengar, makt, muskler och status får hennes tuss att fukta till sig. Precis som hos alla andra brudar.

Äh, vadå unika utseende? Vad är det som är unikt? Hennes multifärgade hår? Berätta vad som är UNIKT med hennes utseende.
Pajaskläderna hon har på sig på bilden med Bolibompanegern från Mp tillsammans med en gammal jude?
En tatuerad instagramslampa är mer unik än linnea.
Citera
2022-04-08, 22:45
Medlem
BigFatCones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av drrty
Äh, vadå unika utseende? Vad är det som är unikt? Hennes multifärgade hår? Berätta vad som är UNIKT med hennes utseende.
Pajaskläderna hon har på sig på bilden med Bolibompanegern från Mp tillsammans med en gammal jude?
En tatuerad instagramslampa är mer unik än linnea.
Jag som hade hoppats att min sarkasm var tydlig. Jag förstår att hon tycker att det är kul att se ut som, well som folk inte gör på riktigt - så att säga. Eftersom hon i övrigt är väldigt vanlig.

Jag tror nämligen att det är det som är svårast i hela världen för Linnéa. Att bara vara en rätt vanlig tjej. Jag tror att oavsett vad som skrivs i den här tråden, så tycker hon att det är bättre än att ingen prata om henne alls.

Men sarkasm i text är ju svårt mellan varven. ^^
Citera
2022-04-09, 21:13
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av BigFatCone
Jag som hade hoppats att min sarkasm var tydlig. Jag förstår att hon tycker att det är kul att se ut som, well som folk inte gör på riktigt - så att säga. Eftersom hon i övrigt är väldigt vanlig.

Jag tror nämligen att det är det som är svårast i hela världen för Linnéa. Att bara vara en rätt vanlig tjej. Jag tror att oavsett vad som skrivs i den här tråden, så tycker hon att det är bättre än att ingen prata om henne alls.

Men sarkasm i text är ju svårt mellan varven. ^^

Ja sorry, sarkasmen är uppenbar såhär i efterhand, jag skyller på att jag var onykter. 1-0 till dig.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in