2020-01-04, 15:12
Medlem
Flaskbackares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Staropramen777
Lögner och överdrifter samt ett narcissistiskt beteende kan du komma långt med. Se bara på Donald Trump.

Ja precis eller Greta Thunberg.
Citera
2020-01-04, 22:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flaskbackare
Fast är det så konstigt egentligen att hon ljuger? Hon har väl märkt att ju mer hon hittar på desto framgångsrikare blir hon. Hade jag blivit miljonär på att ljuga besinningslöst så hade jag fortsatt med det oxå.

Haha håller faktiskt med. Ska man stödja eller blåsa dumsvensken och tjäna stora pengar på det. Det är frågan.

Det är egentligen hennes fans som är dom dumma här, för jag menar hur kan man blint tro tro på allt vad en "främmande" tjej skriver i media och på Instagram. Har man inget kritiskt tänkande över huvud taget?
Citera
2020-01-04, 22:38
Medlem
Flaskbackares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Spregler
Haha håller faktiskt med. Ska man stödja eller blåsa dumsvensken och tjäna stora pengar på det. Det är frågan.

Det är egentligen hennes fans som är dom dumma här, för jag menar hur kan man blint tro tro på allt vad en "främmande" tjej skriver i media och på Instagram. Har man inget kritiskt tänkande över huvud taget?

Hon prickade in det perfekt med metoovågen och liknande, hon verkar ha skapat sig ett följe som heter duga och blir tydligen inhyrd att hålla föredrag å fan och hans moster. Säga och tycka vafan man vill om människan men pengar drar hon in i varje fall. Människor är så naiva i dagens vänstersamhälle så det är inget konstigt att dom ser upp till henne.
Citera
2020-01-04, 23:00
Medlem
Citat:
Hon prickade in det perfekt med metoovågen och liknande, hon verkar ha skapat sig ett följe som heter duga och blir tydligen inhyrd att hålla föredrag å fan och hans moster. Säga och tycka vafan man vill om människan men pengar drar hon in i varje fall. Människor är så naiva i dagens vänstersamhälle så det är inget konstigt att dom ser upp till henne.

Så är det. Samma folk som betalar för att se idioter som Magnus Betner eller Henrik Schyffert.

Vänstersamhället har verkligen skadat folk och gjort dom totalt oförmögna att tänka själva utan behöver såna som Claesson som ska lära dom rätt och fel åsikt.
Citera
2020-01-05, 13:13
Medlem
Citat:
Fast är det så konstigt egentligen att hon ljuger? Hon har väl märkt att ju mer hon hittar på desto framgångsrikare blir hon. Hade jag blivit miljonär på att ljuga besinningslöst så hade jag fortsatt med det oxå.

Vi är väl olika där, man skall ju kunna leva med sig själv också...

Därtill, hon är ju med råge avslöjad så det om något, borde ju få henne att försöka besinna sig i sina lögner och konstanta attacker på halva landets befolkning.
Citera
2020-01-05, 13:16
Medlem
Flaskbackares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Berra168cm

Därtill, hon är ju med råge avslöjad så det om något, borde ju få henne att försöka besinna sig i sina lögner och konstanta attacker på halva landets befolkning.

Ja det är ju en moralfråga i slutändan, min poäng var ändå den att det inte är så konstigt att hon fortsätter hitta på saker när den enda konsekvensen av hennes handlande är mera pengar och mera ryggdunkande. Tro fan att hon fortsätter med det då.
Citera
2020-01-05, 13:18
Medlem
Flaskbackares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Spregler
Så är det. Samma folk som betalar för att se idioter som Magnus Betner eller Henrik Schyffert.

Vänstersamhället har verkligen skadat folk och gjort dom totalt oförmögna att tänka själva utan behöver såna som Claesson som ska lära dom rätt och fel åsikt.

Glöm inte Özz Nujen som gjort karriär på att förlöjliga människorna som gör hans livsstil möjlig.
Citera
2020-01-05, 13:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Berra168cm

Du vet inte hur narcissister fungerar. Avslöjanden fungerar inte på dom, istället fortsätter dom i samma bana eller byter strategi bara.

I deras värd är det andra det är fel på.
Citera
2020-01-05, 17:35
Medlem
Kommer hon få fortsätta på AB? Hon kopierade först andras krönikor och levererar nu krönikor som inte är bra. De saknar innehåll, manar inte till eftertanke, och åstadkommer bara provokation och polarisering. Som konst när den är som enfaldigast.
Citera
2020-01-05, 21:02
Medlem
moralhoras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TorAndreFlo
Kommer hon få fortsätta på AB? Hon kopierade först andras krönikor och levererar nu krönikor som inte är bra. De saknar innehåll, manar inte till eftertanke, och åstadkommer bara provokation och polarisering. Som konst när den är som enfaldigast.

Beskrev du inte just nu majoriteten av alla krönikor som publiceras på Aftonbladet?
Citera
2020-01-05, 21:57
Medlem
NoTruces avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TorAndreFlo

Det där är intressant. Vill Aftonbladet ha konflikt och skamma sina läsare? Det är ju det de får i LC.
Citera
2020-01-05, 23:21
Moderator
Hamilkars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Moshindeiru
Du jag har en hel del faktiskt, men han är chefsåklagare så jag är nog tyst. Men det där med sanning hade även han svårt för.
Varför ska du behöva vara tyst för att han är chefsåklagare? Själv var jag mycket måttligt imponerad av Peter Claessons insats som förundersökningsledare i det s k barnläkarfallet, och det skulle vara intressant att se om det finns någon koppling mellan det jag observerade då och det du har observerat.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in